Şarj süresi ve kamera kalitesi bazlı düşünürseniz hangisini tercih edersiniz?
Samsung mu? Huawei mi?
Nedenleriyle belirtirseniz sevinirim.
Hoşçakalın!
şarj süresi için mah değerine bakıcaksınız kaç mili amper pili var 4000 ve yukarısı iyidir kolay kolay bitiremezsiniz.Ayrıca alttarafı telefon ya binlerce lira dökseniz benim evimdeki eski laptop kadar güçlü işlemcisi olmayan dandik bir cihaz alırsınız.Çokta kasmayın yani pili bitmesin kamerası iyi olsun yeter.
Not:Marka bazında değilde aklınızdaki modelleri söylerseniz arasında seçim yapmak daha makul olabilir.
şarj süresi için mah değerine bakıcaksınız kaç mili amper pili var 4000 ve yukarısı iyidir kolay kolay bitiremezsiniz.Ayrıca alttarafı telefon ya binlerce lira dökseniz benim evimdeki eski laptop kadar güçlü işlemcisi olmayan dandik bir cihaz alırsınız.Çokta kasmayın yani pili bitmesin kamerası iyi olsun yeter.Tek tek model olarak pek karşılaştırma yapmadım aslında ama netteki araştırmalarım doğrultusunda Huawei'nin pil ve kamera yönünden gün geçtikçe geliştiğini okuduğum için iki markanın çeşitli modellerini kullananlardan yorum alabilmek adına genel bir başlık açıp bir arada okumak istediğim için Samsung ve Huawei'nin değerlendirilmesini istedim.Not:Marka bazında değilde aklınızdaki modelleri söylerseniz arasında seçim yapmak daha makul olabilir.
Telefona fazla bir para vermeyi ben de düşünmüyorum ve gereksiz buluyorum zaten konuda da pile ve kamera kalitesine değindim.
Teşekkürler. :)
CASPER KASİN ALMA SERVİS OLAYI SIFIR.
Casper garanti doluncaya kadar oyalıyor. Sonrada ücretli servis hizmeti almalısın diyorlar.
Cesper telefon almadan okunmalı.
31.8.2015 tarihinde Mersin medyamarketten aldığım casper via v6x. İşlem durduruldu diyordu sonrada ekranda Casper yazısı gitmiyor ve açılmadığı için 2 Eylülde Mersin ISTIKLAL CD. ARI ISHANI YETKİLİ servisine götürdüm. Ücret karşılığı Kurulum yaptılar. Aynı arızaları gösteriyordu. 13 Kasımda yine casper yazsı gitmiyor ve açılmıyordu tekrar götürdüm. Yine ücret karşılığı kurulduğunu söylediler. Eve geldim kurulumları yapacağım tekrar aynı hata Ertesi gün tekrar gittim Sizi ararız dediler. Aramadılar ben aradım. Ana kart arızalı dediler. Genel merkeze göndereceğiz dediler. Bu yaşattıkları süre içinde garantim de doldu. İlk 2 eylülde götürdüğümde ana kart arızasını söyleselerdi garanti dolmamıştı. Garanti 31 eylülde dolmuş . Telefonumun Tamiratının yapılması için casper genel merkezine yazdım. Cevap olarak ‘’Anakart arızası ilk gelişlerinde tesbit olmayıp sonrasında bu arıza tespiti sağlanmış olabilir. Garanti süresi sona erdiği için ücretli destek almanız gerekmektedir.’’ Diye cevap geldi Önceki götürdüğüm zamanki arızasının aynısı Bana o zaman ana kart arızalı olduğunu söylemediler. Programla ilgili bir arıza düzelir diye öyle kullandım. Garanti süresinin doldurmak için kurumsal firmanın hileli yol kullanacağı aklımdan bile geçmedi. Oysa ilk götürdüğüm tarih geçerlidir.
Bütçeniz varsa Samsung derim. Adamlar boşuna 1 numara değiller. 3 yıldır Galaxy S6 kullanıyorum oldukça memnunum. Sadece bataryası artık daha az götürmeye başladı. O da normal zaten.