SPORTMEN sormuş:
04/07/2008 TARİHİNDE, ARIZASI NEDENİYLE FİRMANIN SERVİSİNE GÖNDERDİĞİM HARDDİSKİMİ, ARIZA DÜZELTİLDİ DİYEREK GERİ GÖNDERDİLER.
"VERİ GÜVENLİĞİ ANLAŞMASINDA" İÇERİSİNDEKİ BİLGİLER KURTARILSIN, FORMAT ATILMASIN İSTEĞİMİ BELİRTTİĞİM HALDE FORMATLI BİR ŞEKİLDE BANA ULAŞTI.
"RECOVER MY FİLES" YAZILIMINI KULLANARAK FORMATLANMIŞ BİLGİLERİ GERİ KURTARMAYA ÇALIŞTIM VE BAŞARILI OLDUM.
AMA NE YAZIKKİ BİLGİLER BANA AİT DEĞİLDİ.
DOLAYISIYLA; BANA BAŞKASININ HARDDİSKİNİ GÖNDERMİŞ OLDUKLARINI FARKETTİM.
SMARTDDİSKİN İÇİNDEKİ SAMSUNG MARKA HARDDİSK DEĞİŞTİRİLMİŞTİ.
AMA BUNU İSPATLAYABİLMEM İÇİN,
(SORU)- DAHA ÖNCE SMARTDDİSKİ KULLANDIĞIM BİLGİSAYARLARDA "SERİ NUMARASI" KAYIT EDİLMİŞ OLABİLİRMİ?
KAYIT EDİLMİŞ İSE BU "SERİ NUMARASINA NASIL ULAŞABİLİRİM?
BUNU ÖĞRENMEK İÇİN BİR YAZILIM VARMI?
BU SORUNUMU ÇÖZMEME YARDIMCI OLURSANIZ ÇOK MİNNETTAR KALICAM.
HARDDİSKİMİN İÇİNDE, BENİM İÇİN MANEVİ DEĞERİ ÇOK YÜKSEK ÇOCUĞUMUN BEBEKLİK RESİMLERİ VARDI.
İYİ ÇALIŞMALAR....
Soru Türü: Donanım
İşletim Sistemi: 0
Sistem Özellikleri:
SMARTDİSK MARKA
160 GB
USB
TAŞINABİLİR HARDDİSK
İnternet Tarayıcı: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506.30; .NET CLR 3.0.04506.648; InfoPath.2; MAXTHON 2.0)