Smile ADSL Şikayet

tosunthex
29-05-2010, 00:53   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2010

Bundan bir sene önce büyük bir hata yapıp
1 senelik anlaşma ile Smile Adsl üyeliğimibaşlattım. İlk başta her şey çok güzelmiş gibi gözükse de 48 saat bile dolmadanilk hata ile karşılaştım. Sebepsiz yere bir anda kullanıcı adı ve şifresihatası ile karşılaştım. Bu anlamsız hata ilk ay boyunca sayısız kere tekraretti ve her seferinde çağrı merkezine telefon açıp hatanın düzeltilmesi için uğraşmam gerektir. İlk ayı atlattıktan sonra bu hata azaldı (ama bitmedi) diyesevinirken bu seferde pingin 500+ kimi zaman 1000+ gibi rakamlara çıkmasıbağlantı sorunları ile uğraşmak zorunda kaldım. Çağrı merkezideki arkadaşlarise bu seferde hat değerlerimin düzgün olduğunu suçun Türk Telekom ya da yurtdışı çıkışlarından olduğunu söylediler. Fakat aynı anda ben sorun yaşarkenöteki servis sağlacılardan hizmet alan arkadaşlarım da hiçbir sorunyaşanmıyorlardı.  Üyeliğimin bitmesine 15 gün kaldı diye sevinirkenimzaladığım anlaşma üzerindeki rakamların 2 farklı sayfada da değişik olduğunugördüm. Ek 1 Abone formu diye gönderilen formda Başvuru Tarihi olarak06/04/2009 gözükürken; abonelik bilgilerimin ve şifrelerimin olduğu belgedeAbonelik Başlangıç Tarihi olarak 4.6.2009 olarak gözüküyordu.Bir Türlü Kurtulamadığınız İnternet Smile ADSLSmile Adsl e aboneliğimin iptali için telefon açtığım zamanise Ek1 Abone Formundaki tarihin doğru olduğunu ve aboneliğimisonlandırabileceğimi öğrendim ve aboneliğimi hemen iptal ettirmek istediğimitelefondaki arkadaşa bildirdim. Abonelik iptali için isteğimi kesin bir şekildetelefonda bildildikten ancak 2 gün sonra dönüş yapıldı. Bu sefer ise yaptıklarıkampanyalardan ve modem (Eski Üyeler Alamıyor) gibi şeylerdenyararlanabileceğim söylendi kendilerine teşekkür edip İptal Formunugöndermelerini istediğim zaman ise büyük bir şok ile karşılaştım. Paravan Şirken Smile ADSL Smile ADSL den gelen formu incelediğimde Formu göndermemgereken adresin Bahçelievlerde PTT de kayıtlı bir Posta Kutusu olduğunuöğrendim.  Evet Bina değil bir Postakutusu.Sadece Paravan şirketler gibi kendilerine sadece bir posta kutusualmışlar. İşin daha da beter  iptalformunu telefonda iptal bildirimi yaptıktan 10 içinde Smile ADSL yetkililerinineline geçmesi gerektiği. Peki Smile ADSL bu posta kutusuna iptal işlemi yapancin yada minik insanlar mı sığdırmış tabi ki hayır. Bir arkadaş kafasına esersegidiyor bu posta kutusundan sizin dilekçenizi alıyor yada benim gibisürünüyorsunuz. Geçen süre içinde sizin dilekçenizi görürse yaşadınız görmezseişlemleri baştan tekrar etmeniz gerekiyor. Bu süre zarfında bir ay daha geçersekredi kartı hesabınızdan Üyeliğiniz iptal edilmediği için yine para çekmeyedevam ediyorlar. Başka bir servis sağlayıcıya geçmek istediğinizde ise hattınızdolu olduğu için onu da yapamıyorsunuz.  Çağrı merkezi  Kendileri böyle bir işlem olmayacağını hatanın kendilerindenkaynaklandığını defalarca telefon ile bildirip gerçek bir adres, fax , e-mailistememe rağmen isteklerimin hiç biri gerçekleşmedi. En sonunda Çağrı MerkeziEkip lideri olan Büşra Hanım ile saat 10 gibi görüştüğümde ise iptalişlemlerinin bu şekilde yürüdüğünü ilk defa iptal eden ben olmadığın beklememgerektiği gün içinde işlememin yapılacağı söyledi. Peki yapıldı mı ? Hayır.Sadece Postaneden dilekçem alındı (Çok şükür) ve sonunda işleme koyuldu. Büşra hanımla yeniden 16:45 de konuşmam da ise ukala birşekilde günün hala bitmediğini işlemimin gün içinde halledileceğini söyledi .Hattın bana acil lazım olduğunu söylememe rağmen hatanın ve dilekçeyi almayantarafın kendileri olduğunu söylediğimde ise “sizinle daha fazla tartışamam iyigünler gülümseten hattı aradığınız için teşekkür ederim” dedi ve telefonusuratıma kapattı. Peki işlemim halledildi mi ? yine Hayır. Gün içinde birden fazla arama yaptığım için en sonundadikkatlerini çekmiş olmayım ki Müşteri Temsilcisi Onur Doğan tarafından telefonaldım. Kendisine de bir daha olanları anlattıktan sonra ve hiçbir şekilde Çağrımerkezideki arkadaşların yardım etmediğini bildirmeme rağmen değişen bir şeyoldu mu ? Yine Hayır.Ek 1 Başvuru Formu

Erhan Tiryakioğlu
29-05-2010, 01:36   |  #2  
Erhan Tiryakioğlu avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
4,716 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2009

2. aynı konu Forum Kurallarına Uyunuz !

cannabist06
06-02-2011, 21:19   |  #3  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
6 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2011

DİKKAT!!  Öncelikle şunu söyleyim kesinlikle firma kötülemek kötü reklam yapmak gibi bir derdim yok Adsl ilk ttnet bağalatarak geçtim 2 yıl kullandım smile adsl'i önerdiler bağlantı kopmaz filan dediler geçtim ama lanet olsun geçtiğim o güne adamlar benden almadığım kablosuz modemin parasını aldılar ilk başta telefonda bayanın birisi beni arayarak modem isteyip istemediğimi sordu modemim olduğu halde tamam dedim adamlar modemi filan göndermedi en son aradığımda isterseniz iptal edelim faturanıza yansımaz dediler tamam dedim Al başına bela lanet olası smile adsl bu kadar dandik bir firma olamaz en az 3 kablosuz modem parası kadar telefon faturası sırf smile müşteri hizmetlerini aradığım için verdim şikayetvar.com'da nummatus diye üyeliğim var okursanız görürsünüz şikayetimi tekrar bayanın birisi aradı sorunu tekrar anlattım bana faturanızdan düşülecek ve sizi tekrar arayacağım dedi hadi onada tamam dedik insanlık hali dedik ama bu kadar olur aylardır almadığım modemin parasını alıyorlar çatır çatır ve 1mbit - 8mbite kadar net bağlattırdım durmadan koptu en sonunda 1 mbite çektiler aradığımda bana telefon hattınız eski yeni hat bağlattırın dediler net hızı için onada para verdik ama bir işe yaramadı bu kadar rezalet olur şikayetvar.com'daki ilanımda ise çözüldü simgesi konulmuş site yönetimine mesaj attım cevap gelmedi şikayetvar.com'da işini iyi yapmıyor...
ŞUNUDA UNUTMADAN EKLEYİM siz aradığınızda kesinlikle takmıyolar ama şikayetvar.com'a yazı yazdığınızda arıyorlar tamam tamam olur pekala evet anlıyorum deyip geçiştiriyorlar ve o gün beni arayan bayan hem faturanızdan düşülcek hemde sizi tekrar arıcam demesine rağmen aramadı SONUÇ olarak yine takmıyorlar yine takmıyorlar belki ara sıra şansı yaver gidipte fazla sorun yaşamayan arkadaşlar olur ama bi yaşarsanız tam yaşarsınız feleğiniz şaşar benden bu kadar TECRÜBELERİME DAYANARAK son sözüm düşünmeyin başka adsl mi yok kos koca Türkiye'de geç başka adsl'e belki o zaman akıllanırlar DOĞAN GRUBU çok zengin belli hiç ama hiç takmıyorlar müşteri kaybederiz korkusu yok

Saygılarımla...