Telefonum bugün geldi. Telefonu aldıgım an Müşteri Temsilcisi Gökhan Bey aradı. Kendisi gayet kibar ve anlayışlı şekilde durumu kabul etti. Sorunu konuştuk. Üzgün oldugunu belirtti. Yeni Telefonumu kargoladılar.
KONU SİLİNEBİLİR
Sorun Çözüldü Silinebilir
Bizi Aydınlattığın İçin Teşekkürler Arkadaşım, Dikkat Ederiz.
Git Vatanın Camlarını İndir:S Gidip Adam Dövücek Degilsinya İnsaflarına Kalmış Paranla Rezil Ediyorlar İnsanı Gerçi İyide Firma Ama Arada Bir Kaç Aptal Cıkıyor
Yapıcagın Pek Bir Şey Yok Gidip Böyle Böyle Die Konuşsan YüzYüze Fayda Etmez İlgilencek Olsalar İlgilenirlerdi Dava Aç Dersem Cok Fazlamı İleri Gidmiş Olurum :'(
bu durumla karşılaşabilecek arkadaşlar için şunu belirteyim bu tip durumlarda yapmanız gereken kargoyu kontrol edip (Elemanın önünde) böyle bir durumda kargoyu teslim almamanız .Kargoyu teslim aldığınız anda artık satıcının insafına kalırsınız ki bu durumda ben vatan bilgisayarın yerinde olsam sadece müşteri memnuniyeti adına ürünü değiştiririm zorunda olduğum için değil.
Yanlız bu kargo kontrolü hususunda birşey belirtmek istiyorum. Eve kargo kimbilir saat kaçta gelecek, kimlik bilgileri, kargo teslimi ve imza sonrasında kargocuya biraz bekleyin kontrol edeyim denilecek, içeriden makas ya da bıçak alınacak, kutu açılacak, ardından ürün kutusu kontrol edilecek, sonra ürün kutusu da açılacak, içinden çıkan eşya kontrol edilinecek, kargocu bizi %1500 dövecek :P
Bu kargo kontrolü hakkında deneyimi olan arkadaşlar, ne şekilde kontrol yapabiliyorlar kargocuyu sinirlendirmeden yazabilirlerse çok sevineceğim. Şimdiden teşekkürler...
Kargocunun sinirlenme gibi bir hakkı yokki. Vatan olsun, hepsiburada olsun adamlar satarken bile söylüyor kontrol etmeden almayın diye.Aracı firmayla ürün elimize geçiyor.Satış işleminde kargocununda sorumluluğu var yani.Onada para ödeniyor sonuçta.
Yanlız bu kargo kontrolü hususunda birşey belirtmek istiyorum. Eve kargo kimbilir saat kaçta gelecek, kimlik bilgileri, kargo teslimi ve imza sonrasında kargocuya biraz bekleyin kontrol edeyim denilecek, içeriden makas ya da bıçak alınacak, kutu açılacak, ardından ürün kutusu kontrol edilecek, sonra ürün kutusu da açılacak, içinden çıkan eşya kontrol edilinecek, kargocu bizi %1500 dövecek :Pbu kadar ezik olmayın tabii ki size getirdikleri kargoyu sağlam getirmişlermi diye kontrol etmeye hakkınız var ve tabii ki siz kontrol edinceye kadar beklemek zorunda kargo elemanı eğer bir terslik yaparlarsa sadece şirket kimlik kartını sorun ve adını öğrenin kargoyu da teslim almayın bakayım ne olacak?Bu kargo kontrolü hakkında deneyimi olan arkadaşlar, ne şekilde kontrol yapabiliyorlar kargocuyu sinirlendirmeden yazabilirlerse çok sevineceğim. Şimdiden teşekkürler...
vatanın ilgisizliğine diyecek birşeyim yok ama bu tarz durumlara mahal vermek senin suçun maalesef, arkadaşların dediği gibi kargoyu kontrol edip alcaktın eğer o zamanda açıksaydı eğer kabul etmicektin gerekçeside belli. tahminimce aldığın vatan şubesine uzak oturuyorsun bu kadar uğraşıp hala kalkıp gitmediğine göre, eğer öyle değilse bas git direk iade bölümüne de böyle böyle alın bunu değiştirin de. bu arada açılmış demişsin ama sorunlu vs. dememişsin, eğer herhangi bir arıza yoksa hiç uğraşma zaten teşhir ürününü paketleyip yollayabilmek gibi adilikleri oluyor arada ancak zararı yoksa boşver. tabi sana bağlı burası