sorun raporları ve çözümleri merkezi

HPQ-User
04-06-2008, 00:14   |  #1  
OP CHIP Online
Teşekkür Sayısı: 29
30,996 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2007

ogrenen sormuş:
Sorun raporları ve çözümleri merkezi hata raporlarına girdiğimde hata çözümleri bulundu iletisini görüyorum.Çözümleri görmeye çalıştığımda dil seçim ekranı geliyor fakat ilgili dile tıkladığımda (Bütün dilleri denedim) sayfa görüntülenemiyor ekranı ile karşılaşıyorum basit bir hata yaptığımı sanmıyorum sistemimi kuralı 2 saat olmasına karşı denediğimde tekrar aynı sorunu yaşadım
Bilgisayar öğretmeniyim teknik bilgilerin uygulamasını yapabilirim.
Şimdiden teşekkür ederim...

Soru Türü: Yazılım
İşletim Sistemi: Windows Vista
Sistem Özellikleri:
Marka : Packartbell (Laptop)
Model : MB85-P-017
İşletim Sistemi : Wimdows Vista Home Premium (SP1(tr) Kurulu)
CPU : Intel Core2Duo 2.0 GHz
Ram: 2 GB
Ekran kartı : Nvidia 8600M GT
Ethernet : Marvell Yukon 88E8039 PCI-E Fast Ethernet Controller
Kurulu Güvenlik YazılımlarıYazılımlar
Kapersky Intrney Security v7.0.0.125 df (Tr)
Spyware Doctor with Antivirus v5.5.1.322
Sürücüler Güncel.
Varsayılan Tarayıcı Mozzilla 2.0.0.14 tr

İnternet Tarayıcı: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; tr; rv:1.8.1.14) Gecko/20080404 Firefox/2.0.0.14

Recep Baltaş
04-06-2008, 12:48   |  #2  
Recep Baltaş avatarı
CHIP Online
Teşekkür Sayısı: 8
9,635 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2004

Sistem o sırada çevrim dışı olabilir. Yani Microsft'un sunucusnda sorun olabilir. Sonra yeniden deneyin.

Ogrenen
08-06-2008, 21:41   |  #3  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

Defalarca denememe rağmen sorun devam etti zaten bağlantı gerçekleşmediğinde sizin söylediğinizi ayanen yazıyor browser...
Sorum da dikkat ederseniz format atmama rağmen sorun devam etti yazmıştım.yani yaklaşık 2 ay kadar periyodik olarak denedim ve forumlardada cevap bulamadığımdan bu yola başvurdum...
Acaba bu Microsoft'un lisans anlaşması içindeki süreli Destek sınıfından mı?