sorunlu pc yetkili servisten kazık yedi de geldi

avbworm
19-12-2010, 10:26   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
5 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2010

selam arklar . bir ay kadar önce 19/11/10 da türkiye elektronik piyasasında isim yapmış bir firmadan cevremden gelen tepkilere ragmen bir sekilde almış bulunduğum LG R590 u ARW1BT laptopu (ki aynı zamanda teşhir ürünü) win7 home basic altında sık sık  donma yaşadığı için 02/12/10 TARİHİNDE garantiye gönderdim . ürünün yetkili servisini aradığımda (ankara) hdd de sorun olduğu ve yenisiyle değiştirildiği söylendi ve ürün bir kaç gün sonra yani dün (18/12/10) elime geçti. Gelen ürünümü mağazada ayaküstü  incelerken hdd sine bakmak aklıma gelmedi :P .. eve geldiğimde 147 gb + 138 gb = 285 gb hdd kapasitemin olduğunu gördüm ki pc 500 gb ile gelmişti bana . bu arada da donma sorunları devam ediyor . alalı 1 ay anca olan pc yi doğru dürüst kullanamadan bozuk ve üstelik eksik donanımlı alıyorum .  iade etmeyi deneyeceğim olmazsa yasal prosedürü nedir :PP yardımlarınızı bekliyorum..

avbworm
19-12-2010, 11:14   |  #2  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
5 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2010

bu konu hakkında yardımcı olmaktan neden çekiniyorsunuz arkadaşlar bekliyorum halen =)

Jubei76
19-12-2010, 11:49   |  #3  
Jubei76 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 6
3,579 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2009

hangi mağazadan aldın ?

avbworm
19-12-2010, 12:01   |  #4  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
5 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2010

tekno^^ dan aldım hocam

Jubei76
19-12-2010, 12:16   |  #5  
Jubei76 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 6
3,579 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2009

nasılsa garanti kapsamında bence tekrar garantiye geri yolla ve sorunun devam ettiğini  belirt tabii bu arada laptop,suz bir süre geçirmek zorundasın veya değişim iste tekno^^dan çünkü böyle bir hakkın var baktın hiç biri olmadı o zaman buraları sana yardımcı olacaktır

http://www.tukoder.org.tr/

http://www.tuketicihaklari.org.tr/

http://www.tuketicihaklari.com/

ama bence sorunun çözüleceğine inanıyorum çünkü bende tekno^^dan çok alışveriş yaptım ama herhangi bir arıza söz konusu olduğu zaman tekno^^ya gitmedim markanın servisine kim bakıyorsa kendi servisine yolladım araya hiç tekno^^yı sokmadım ve hiçte başım ağrımadı ama işte bazen bütün aksilikler bir insanın başına gelebiliyor oda sana denk gelmiş,geçmiş olsun ama üzülme mutlaka sorunun çözülecektir ama dediğim gibi insanın canını sıkan şeyde yeni aldığın ürününden bir müddet ayrı kalmak,keyfini sürememek,tekrardan geçmiş olsun.

avbworm
19-12-2010, 12:33   |  #6  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
5 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2010

cok cok teşekkür ederim hocam teknoloji konusunda daha önce de aksilikler yaşamıştım biraz alışığım aslında. :)  ilk önce değişim talebinde bulunmayı düşünüyorum olmadı garantiye göndereceğiz artık . yardımın için gerçekten teşekkür ederim ne gerekiyorsa yazmışsın. eline sağlık :)

Jubei76
19-12-2010, 12:55   |  #7  
Jubei76 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 6
3,579 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2009
Alıntı: avbworm  
cok cok teşekkür ederim hocam teknoloji konusunda daha önce de aksilikler yaşamıştım biraz alışığım aslında. :)  ilk önce değişim talebinde bulunmayı düşünüyorum olmadı garantiye göndereceğiz artık . yardımın için gerçekten teşekkür ederim ne gerekiyorsa yazmışsın. eline sağlık :)
yardımcı olabildiysem ne mutlu bana. Göz kırpma