Merhabalar
geçtiğimiz günlerde S3'lerin en yaygın sorunu olan geç şarj olma şikayeti nedeniyle teknik servise başvurdum daha önce geçen sene aynı şikayetten 2 kere daha aynı servise başvurmuştum ve 2 kere şarj cihazım değişmişti bu 3'üncü başvurumda sorunu tekrar belirttim cihazın kendi orjinal şarj aletiyle çok geç şarj olduğunu(yaklaşık 5 saatte) ancak diğer akıllı telefon şarj aletleriyle denediğimi ve onlarla yaklaşık 1.5-2 saatte şarj olduğunu bildirdim cihazın servis fişine 3'üncü kez aynı sorun diye not düşüldü,çalışır durumda olan cihazımı şarj cihazıyla birlikte servise teslim ettim. 2 gün sonra teknik servisten aradılar cihazın ana kartında darbeden ötürü çatlak olduğu sorunun bundan kaynaklandığı ve darbenin kullanıcı hatası sonucu oluştuğu için garanti kapsamına girmediği eğer ücretli değişimi kabul edersem 570tl ücretle ana kartın değişeceği söylendi, bunun üzerine cihazımın zaten çalışır durumda olduğu için değişim istemediğimi o şekilde kullanmaya devam etmeyi kabul ettiğimi beyan ettim bu durumda cihazı gelip teslim alabileceğimi söylediler, cihazı teslim aldım serviste açmayı denedim ancak şarjı olmadığı için açılmayabileceği söylendi, evde şarj ettim cihazı açtım ancak cihaz sim kartı görmedi, 1-2-3...10 defalarca ve farklı kartlarla denedim çare olmadı aynı kartlar farklı telefonlarda çalıştı bu durumda sorunun cihazda olduğunu değerlendirerek *#06# den imei sorgusu yaptım ve imei null/null uyarısı karşıma çıktı,cihazın imeisi uçmuş durumdaydı, ertesi gün teknik servisi aradım ve yine arızanın anakartta olduğundan bahsettiler ancak sağlam teslim ettiğim cihazı bu duruma nasıl getirdiklerini sordum arıza ya sizde yada bizde ortaya çıkacaktı bize denk geldi dediler, teslim alırken neden bu sorunu belirtmediklerini sordum cevap kem..küm...
sonuç olarak çoğu siteye yazdığım bu şikayet içerikli msj.ı burayada yazma ihtiyacı hissettim ve bilgisi olan arkadaşlardan mümkünse bu sorunun çözümü için cevap beklemeye karar verdim.
bu arada defalarca kez müşteri hizmetleriyle görüştüm döneceklerini söylediler ancak hala beklemedeyim şuan elimdeki teknik servis fişleriyle birlikte mahkemeye başvurmaya hazırlanıyorum.
son fişin açıklamalar kısmında cihazda hafif çizikler olduğu ve şikayetimin geç şarj sorunu olduğu yazıyor, önemli bir darbe olduğu yazmıyor.
gerek sorunun çözümü için gerekse hukuki süreç için tavsiyesi olan arkadaşların önerilerini bekliyorum.
teknik serviste imei'si uçurulan Galaxy SIII
Şehir merkezinde kalıyorsan sorunu tüketici hakları hakem heyetiyle bir görüşmeni tavsiye ederim(ilçelerdede varda onlar pek anlamaz diye düşünüyorum:). Hukuki süreçde zaten başvuruyuda onlara yapman gerekecek diye biliyorum. Telefonu kesinlikle çok kurcalama veya düzeltmeye kalkma servisten geldiği hale en yakın şekilde dursun.Sorununu sikayetvar.com a da yaz oraya yazılan sorunlar için seni ararlar büyük ihtimalle.Servislerin eline düşmek düşmana teslim olmak gibi Allah sabır ve kolaylık versin.
Bu tür cihazların darbeden dolayı anakartının çatlaması neredeyse imkansız birşey! Bu cihazlar zaten türlü türlü testlerden geçerek tüketiciye ulaşırlar. Yani o telefon öyle bir darbe almalı ki ancak o zaman çatlama olabilir. Yer veya duvara fırlatmak gibi.
Anakartını onlar kurcalarken çatlatmış olmasınlar? Teknik servislere çok fazla güvenme dagul dugul insanlar onların çoğu.
Ayrıca 3 kere aynı sorundan teknik servise gittiğini söylemişsin. Eğer garantisi varsa, 4. kere de yeni telefon vermek zorundalar. Bu amaçla oynanmış bir oyun da olabilir.
Türkiye gibi ülkelerde işlemeyen hukuk sisteminden ötürü ne yazık ki müşterilere her türlü oyun oynanabiliyor. Yine de koşullar müsait ise hukuki yollara başvur derim...
bugün servise tekrar gittim 2 arkadaş yardımcı olmaya çalıştı özel olarak ilgileneceklerini söylediler şuan teslim etmiş durumdayım teslim fişine daha önce şarj cihazı sorunu nedeniyle çalışır durumda teslim ettiğim cihazımın imei'sinin null durumda olarak tarafıma teslim edildiğini ve bu sorunun çözülmesini istediğimi yazdırdım şuan beklemekteyim.