Teknomarketler kıyasıya yarışıyor yazısı

koraymusic
13-11-2009, 12:54   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
7 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2008

MERABA CHIP

Öncelikle derginizin tarafsızlığına inanan ve çıktıgı günden beri takip eden okuyucularınızdanım  
Teknomarketler kıyasıya yarışıyor adlı yazınızdaki vatan bilgisayar ile ilgili kısımda bahsedilen koşulsuz ürün değişimi ile ilgili kısmın bir kelime oyunu olduğunu sizi yanılttıklarını ve doğru olmadıgını düşünüyorum ve tüm okuyucularıda bu konuda uyarmak isterim.
3/11/2009 tarihinde aldıgım acer notebook ta ölü pixel çıktı ertesi gün gittiğimde neredeyse yalvararak notebook u ancak aynı ürün ile değiştirdiler.bahsedilen süre olan 15 gün dolmadan ürüne olan güvenim bi anlamda sarsıldıgı için iade edip başka bir marka ürün alma talebi ile vatan topkapıya 13 kasımda tekrar gittim.şartnamede bahsedilen kutu içeriği ve koruma bantları tam bir şekilde cihazı paketledim ve iade başvurusu yaptım.Fakat böyle bir iadenin mümkün olamıyacağını kutu açılmadıgı takdirde alabileceklerini koşulsuz iadeyi kapsıyan ve kapsamıyan durumları anlattılar mantıklı olanların yanında mantıksız olanlar daha fazlaydı sizinle paylaşmak isterim.


1.kişisel bakım ve spor ürünleri iade kapsamına girmiyor (mantıklı)

2.yazılımlar iade kapsamına girmiyor (mantıklı)

3.hazar görmüş ve kutu içeriği eksik ürünler koşulsuz iade kapsamına girmiyor(mantıklı)

4.bilgisayarlar içlerinde yazılım yüklü olmasından dolayı notebook yada pc her ne olursa yine bu kapsama girmiyor.bu tamamen bir aldatmaca ve kelime oyunu adı vatan bilgisayar olan bi firma bilgisayar ı kapsam dışında bırakmış

peki neyi alıyorsunuz dedim verilen örnek ilginçti.5 mt herhangi bi kablo kısa gelirse mesela 10 mt sini değiştirip alabiliyorsunuz bunu oradaki yetkili bizzat dalga geçer gibi söyledi.birde oem ürünlerden bazılarını alabiliriz dedi.ilginç olan bide yanımdaki bankodaki vatandaş deli gibi bağırıp çağırarak bi şekilde bikaç gün önce aldıgı modemi iade edebildi.sanırım bu şekilde değişim yapıyorlar.ben teşekkür ederek ayrıldım.

sonuç olarak firma ile bunları anlatıp konuşabilecek bi muhatap bulamadım.müşteri hizmetleri topkapıya yönlendiriyor. ricam sizin gücünüzle yetkili birine bunları okutabilmek.
birde isterseniz bi notebook alıp ertesi gün geri götürün en iyi test bu olur bence.sanırım o koşulsuz değişim ibaresini firma artık boş yere kullanmaz.ve insanları saf yerine koymaz.

tüm chip ekibine selamlar.saygılar.[url=http://www.google.com/search?q=Teknomarketler%20k%C4%B1yas%C4%B1ya%20yar%C4%B1%C5%9F%C4%B1yor]

Kombat
13-11-2009, 22:25   |  #2  
Kombat avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
425 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2006

Evet benimde başıma geldi aynı olay. 1.5 sene önce LG laptop aldım ve fan'ında sorun vardı. Sürekli rahatsız edici bir ses çıkarıyordu. Servise gönderdiler geldiğinde sorun devam ediyordu. Tekrar gönderdiler geri geldi sorun 15 gün sonra yeniden başladı. Bir kez daha gönderdiler şimdilik pek bir şey yok o da çok sık kullanmadığımdandır belki. Değişimini veya iadesini istedim. Kabul etmediler. Malesef böyle şeyler yapıyorlar. Yakışmıyor hemde hiç sonları Mavi Bilgisayar'a dönebilir bu gidişle.

world_pc
16-11-2009, 09:24   |  #3  
world_pc avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
3,357 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2009

Rebet  halkın yararınadır...