arkadaşlar ben adsl 3gb limitli tarife kullanıyorum.fatura geldi tam 42.25ytl 240mb kotayı aşmışım ve bu tam 4 günlük fatura yani ayın 27 sinden 31 ine kadar sayın chip edditörü şikayetimi derginiz de yayınlarsanız sevinirim açıkça ya dalga geçiyorlar yada bizi kaz gibi görüyorlar .........saygılarımla[resim][/resim][resim][/resim]
telekom bizi kandırıyor mu ????
Bu başlık kilitlidir. Yeni mesajlar gönderilemez veya mevcut mesajlar düzenlenemez.Eeeee yani boş yere herkesi kotalı yapmak için çırpınmıyorlar. Bırakın da olsun o kadar. Zaten amaçları bu, herkesi kotalı yapıp kafalarına göre fatura göndermek. Neye nasıl itiraz edeceğini de bilemiyorsun. Bilsen de kendi kayıtlarının geçerli olduğunu söyleyeceklerdir. Kotalı 2048 kullanacağıma limitsiz 256 kullanırım ama alacağımı vereceğimi bilirim, kafam rahat eder arkadaş. Bu ne ya sizden başka bir çok arkadaşım bundan şikayetçi. Doğru dürüst kullanmayan arkadaşlarıma bile kotayı aştığı gerekçesiyle kazık faturalar gelmiş. Bu ne şimdi? Yok yok, az olsun öz olsun. Ne varsa yine limitsiz de var.
ya arkadaşlar bence durum farklı. bir yıla yakındır kullanıyorum ve 29 ytl den fazla fatura ödemedim, ödemem de. ilk faturam hatalı gelmişti sadece gittim bağlı olduğum telekom müdürlüğüne dedim işte fatura işte hesap. baktı dedi kampanyadan kaynakalana bir hata var. düzeltirim dedi. iki gün içinde değiştirdir ve en az 20 ytl fazla deme derdinden sıyırdım geçtim. yani fatuarnız hatalıysa bence gidin bir telekomla konuşun. telefonla da olursa bilemem. ama müşteri hizmetlerini değil bizzat bağlı olduğunuz telekom müdürlüğü ile ve yetkili biriyle irtibata geçin. olmadı gidin telekom muhasebe servisine kontrol ettirin. kayıtlarda çok hata olabiliyor. takip edin. biizm arkadaşları da limitsiz yerine limtli yazmışlardı geçen sene. elemanlarda gönül rahatlığıyla herşeyi idiriyolar. fatura geldi 300 YTL ye yakın. yani ilgilenip düzeltmek lazım...
arkadaşlar telekom u aradım bana verdikleri vevap bir sonraki ayın parasını peşin alıyorlarmış bu yüzden fatura böyle gelmiş genede ben üyeliüi iptal ettirsem bana parayı iade etmeyeceklermiş biz gene yolunacak kaz gibiyiz......selamlar...........
Sen yine iyi kurtarmışsın. En azından bir açıklama yapmışlar. Hatalı gelen faturalarda söyledikleri tek şey: Önce faturanızı yatırın sonra konuşalım oluyor. Faturayı yatır, sonra da günlerce peşinden koş ki geri alasın.
ya bilmiyorum ben mi şanlsıydım yoksa siz mi şanssızsınız....
ya bi kere telekeom gelecek ayın faturasını alma gibi bir uygulaması yok. sadece içinde bulunulan ayın sonuına kadarki fatura gelir. yani ben dün yatırdım mesela. ve bu yatırdığım para kasım sonuna kadar olanı kapsıyor. kotayı aşarsam sonraki faturaya eklenir. erken kapatırsam ne olur bilmiyorum. herhalde muhasebeye gidip adamlarla kavga etmem gerekecek.
ama şu kesin ki; bir sonraki ayın fatuırası alınmıyor. alınan içinde bulunana ayın faturasıdır.
ve ikinci açıklama için...
valla dediğim gibi bana 20 Ytl falza fatra gelmişti. açtım sordum. bekle bir iki gün dedi. faturlar hatalı. yetki gelceke bana dedi. sonra düzeltrecem. o zmaan yatırırsın. ve iki gün sonra baktım. gereçketen düzeltilmişti. bende doğru rakamı yatırdım.
ne diyeyim... Allah yardımcınız olsun... Telekoma gitme imkanınız varsa gidin sözlü konuşun ve baştan savmalarına müsaade etmeyin. deyin ki kural böyle. içinde bulunulan ayı da öderim. ama gelecek ayı ödemem. hem telekomda istemiyor hem bende keriz değilim deyin... ama kendinizi kekletmeyin....
Kolay gelsin....