toshiba a300 d 127 ısınıyor

cihat_65
08-07-2009, 17:27   |  #1  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
24 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2009

arkadaşlar ben bu toshibayı aldığım günden beri uyuyamıyorum içime dert oldu rüyalarıma bile giriyor leptop güzel ama bide bu ısınmadan dolyı kapanma olmassa daha ii olacak servise gönderdim geldi yine aynı sorun sizce ne yapmalıyımm geri almıyorlar
 
 
 

doodLex
08-07-2009, 17:39   |  #2  
doodLex avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
343 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2009

Ekstra soğutucular var onlar için. Onu kullanmanu öneririm.  Mesela bunu gibi:
http://www.hepsiburada.com/micro ... 59&productId=bs0591
 
Tabi bunlar kötü olanları sana örnek olması için koydum.
 
Kolay gelsin.

ilginch
08-07-2009, 17:44   |  #3  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,635 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2008

ısınmadan dolayı kapanıyorsa, muhtemelen soğutmayla ilgili bir problem vardır.
servise bir daha gönder, adam gibi yapsınlar..

cihat_65
08-07-2009, 17:56   |  #4  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
24 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2009

soğutucuda aldım zalman 124 tl ye yinede olmadı 90 derecenin altına inmiyor velet

doodLex
08-07-2009, 18:22   |  #5  
doodLex avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
343 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2009

Peki Macununa baktın mı? Macunlama zamanı gelmiştir. İşlemciye iyice bir bak fanlara toz kaplamış olabilir.<

cihat_65
08-07-2009, 19:41   |  #6  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
24 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2009

hiç bakmadn direk olarak servise gönderdim artık orada baksınlar işlerine inşallah bidaha yapılamazda paramı geri alırım:))

eRRhan
08-07-2009, 19:46   |  #7  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
374 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2008

Servise gittiği halde ısınmadan dolayı kapanma olayı devam ediyorsa tekrar tekrar gönder servise benim bildiğim aynı arızadan 3 sefer servislik olursa para iadesi hakkının doğması lazım.

Süleyman.
08-07-2009, 20:49   |  #8  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
16,587 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2009

Zaten AMD'ler bu mobil işlemci işini kıvıramadı gibi. Keşke almadan önce danışsaydınız... Sorunu çözemiyorlarsa kesinlikle hakkınızı sonuna kadar arayın.

Son Düzenleme: Süleyman. ~ 08 Temmuz 2009 20:49
cihat_65
09-07-2009, 11:09   |  #9  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
24 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2009

hakkımı arıyıcam orası kesinde   forumlarda bu makineden hep böyle şikayet geliyor bir arkadaşın makinesi 3 kere gitmiş servise değişim ve paraiadesi talep etmiş kabul etmemişler değişim yada para iadesi  için sorunlu olan parçanın 3 kere değişmesi gerekiyormuş haliyle toshibada akıllı 3 kere değişmiyorlar böylece bizde hakkımı talep edemiyoruz insan hakları mahkemesine başvurursam kazanamazmıyım acaba bu davayı ?

Süleyman.
09-07-2009, 16:56   |  #10  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
16,587 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2009
Alıntı: cihat_65  
hakkımı arıyıcam orası kesinde   forumlarda bu makineden hep böyle şikayet geliyor bir arkadaşın makinesi 3 kere gitmiş servise değişim ve paraiadesi talep etmiş kabul etmemişler değişim yada para iadesi  için sorunlu olan parçanın 3 kere değişmesi gerekiyormuş haliyle toshibada akıllı 3 kere değişmiyorlar böylece bizde hakkımı talep edemiyoruz insan hakları mahkemesine başvurursam kazanamazmıyım acaba bu davayı ?
İnsan hakları mahkemesi değil de, normal tüketici mahkemesinde hakkınızı arayabilirsiniz. Dava öncesi bir avukatla görüşmenizi, avukatın firmayla görüşmesini öneririm. Davaya gerek kalmadan halledilebiliyor çoğunlukla.

Der Rote BaroN
10-07-2009, 01:07   |  #11  
Der Rote BaroN avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,531 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2004

http://www.tukoder.org.tr/

Recep Baltaş
10-07-2009, 14:19   |  #12  
Recep Baltaş avatarı
CHIP Online
Teşekkür Sayısı: 8
9,635 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2004
Alıntı: Süleyman.  
Zaten AMD'ler bu mobil işlemci işini kıvıramadı gibi. Keşke almadan önce danışsaydınız... Sorunu çözemiyorlarsa kesinlikle hakkınızı sonuna kadar arayın.
Ne alakası var AMD ile. Soğutucu tozlanırsa ısnacaktır tabii ki. Isınmadan doğal bir şey de yoktur. Ayrıca konuyu açan arkadaş Toshiba'dan uzak dur demişte:

HP kötülendi, Toshiba kötülendi, Acer da kötülendi burada, LG'de kötülendi, Dell de...

Gördüğünüz gibi kötülenmeyen marka yok.

Bu durumda ben şunu anlıyorum:

Kullanıcılar kendi hatalarını hemen dizüstüne atıyorlar. Dizüstü bu tabii ki tozlanacak ve ısınmadan dolayı kapanacak. Biliyorsanız açın temzileyin, bilmiyorsanız servise gönderin. neden çamur atıyorsunuz ki?

Recep Baltaş
10-07-2009, 14:21   |  #13  
Recep Baltaş avatarı
CHIP Online
Teşekkür Sayısı: 8
9,635 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2004
Alıntı: cihat_65  
hakkımı arıyıcam orası kesinde   forumlarda bu makineden hep böyle şikayet geliyor bir arkadaşın makinesi 3 kere gitmiş servise değişim ve paraiadesi talep etmiş kabul etmemişler değişim yada para iadesi  için sorunlu olan parçanın 3 kere değişmesi gerekiyormuş haliyle toshibada akıllı 3 kere değişmiyorlar böylece bizde hakkımı talep edemiyoruz insan hakları mahkemesine başvurursam kazanamazmıyım acaba bu davayı ?
Tabii ki forumlarda

"toshiba problem"

diye aratırsanız Toshiba ile sorun yaşayanları bulursunuz. Bundan dhaa doğal ne olabilirki.

Toshina yerine başka bir marka koyun onu da bulursunuz çok kolay. Bunlar gayet doğal şeyler.

Teknik serviste sorun var ise de tüketici haklarınızı kullanırsınız.

Süleyman.
10-07-2009, 15:32   |  #14  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
16,587 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2009
Alıntı: Recep Baltaş  
Ne alakası var AMD ile. Soğutucu tozlanırsa ısnacaktır tabii ki. Isınmadan doğal bir şey de yoktur. Ayrıca konuyu açan arkadaş Toshiba'dan uzak dur demişte:

HP kötülendi, Toshiba kötülendi, Acer da kötülendi burada, LG'de kötülendi, Dell de...

Gördüğünüz gibi kötülenmeyen marka yok.

Bu durumda ben şunu anlıyorum:

Kullanıcılar kendi hatalarını hemen dizüstüne atıyorlar. Dizüstü bu tabii ki tozlanacak ve ısınmadan dolayı kapanacak. Biliyorsanız açın temzileyin, bilmiyorsanız servise gönderin. neden çamur atıyorsunuz ki?

Ben güçlü mobil işlemciler üretemedi veya tutulmadı, her neyse, onu kastetmiştim, ısınmayı değil. Almadan önce sorsaydınız önerilerde bulunurduk anlamında...

cihat_65
17-07-2009, 17:35   |  #15  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
24 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2009
Alıntı: Recep Baltaş  
Tabii ki forumlarda

"toshiba problem"

diye aratırsanız Toshiba ile sorun yaşayanları bulursunuz. Bundan dhaa doğal ne olabilirki.

Toshina yerine başka bir marka koyun onu da bulursunuz çok kolay. Bunlar gayet doğal şeyler.

Teknik serviste sorun var ise de tüketici haklarınızı kullanırsınız.

 
 
 
recep bey benim toshibaylan derdim yok sorun çıkartmak içinde toshiba problem diye aratmadım leptabımın markasını yazıp arattığımda problemler yazılıyor nedense ben bu markadan memnun kalanı duymadım hep kötü hep kötü toshiba ayıplı bir ürün üretmişse benim ne suçum var ayıplııııııııı ürün satmasınlar hele birde leptabın üzerinde TÜRKİYE için üretilmiştir dendiği zaman bizim işimiz yaş bu ülkede hiçbirşey  doğru düzgün yapılmıyor hakkımıda arıyıcam ayıplı bir ürün olduğunuda ispat edicemm inşallahh