arkadaşlar ben bu toshibayı aldığım günden beri uyuyamıyorum içime dert oldu rüyalarıma bile giriyor leptop güzel ama bide bu ısınmadan dolyı kapanma olmassa daha ii olacak servise gönderdim geldi yine aynı sorun sizce ne yapmalıyımm geri almıyorlar
toshiba a300 d 127 ısınıyor
Ekstra soğutucular var onlar için. Onu kullanmanu öneririm. Mesela bunu gibi:
http://www.hepsiburada.com/micro ... 59&productId=bs0591
Tabi bunlar kötü olanları sana örnek olması için koydum.
Kolay gelsin.
ısınmadan dolayı kapanıyorsa, muhtemelen soğutmayla ilgili bir problem vardır.
servise bir daha gönder, adam gibi yapsınlar..
soğutucuda aldım zalman 124 tl ye yinede olmadı 90 derecenin altına inmiyor velet
hiç bakmadn direk olarak servise gönderdim artık orada baksınlar işlerine inşallah bidaha yapılamazda paramı geri alırım:))
Servise gittiği halde ısınmadan dolayı kapanma olayı devam ediyorsa tekrar tekrar gönder servise benim bildiğim aynı arızadan 3 sefer servislik olursa para iadesi hakkının doğması lazım.
Zaten AMD'ler bu mobil işlemci işini kıvıramadı gibi. Keşke almadan önce danışsaydınız... Sorunu çözemiyorlarsa kesinlikle hakkınızı sonuna kadar arayın.
hakkımı arıyıcam orası kesinde forumlarda bu makineden hep böyle şikayet geliyor bir arkadaşın makinesi 3 kere gitmiş servise değişim ve paraiadesi talep etmiş kabul etmemişler değişim yada para iadesi için sorunlu olan parçanın 3 kere değişmesi gerekiyormuş haliyle toshibada akıllı 3 kere değişmiyorlar böylece bizde hakkımı talep edemiyoruz insan hakları mahkemesine başvurursam kazanamazmıyım acaba bu davayı ?
hakkımı arıyıcam orası kesinde forumlarda bu makineden hep böyle şikayet geliyor bir arkadaşın makinesi 3 kere gitmiş servise değişim ve paraiadesi talep etmiş kabul etmemişler değişim yada para iadesi için sorunlu olan parçanın 3 kere değişmesi gerekiyormuş haliyle toshibada akıllı 3 kere değişmiyorlar böylece bizde hakkımı talep edemiyoruz insan hakları mahkemesine başvurursam kazanamazmıyım acaba bu davayı ?İnsan hakları mahkemesi değil de, normal tüketici mahkemesinde hakkınızı arayabilirsiniz. Dava öncesi bir avukatla görüşmenizi, avukatın firmayla görüşmesini öneririm. Davaya gerek kalmadan halledilebiliyor çoğunlukla.
Zaten AMD'ler bu mobil işlemci işini kıvıramadı gibi. Keşke almadan önce danışsaydınız... Sorunu çözemiyorlarsa kesinlikle hakkınızı sonuna kadar arayın.Ne alakası var AMD ile. Soğutucu tozlanırsa ısnacaktır tabii ki. Isınmadan doğal bir şey de yoktur. Ayrıca konuyu açan arkadaş Toshiba'dan uzak dur demişte:HP kötülendi, Toshiba kötülendi, Acer da kötülendi burada, LG'de kötülendi, Dell de...
Gördüğünüz gibi kötülenmeyen marka yok.
Bu durumda ben şunu anlıyorum:
Kullanıcılar kendi hatalarını hemen dizüstüne atıyorlar. Dizüstü bu tabii ki tozlanacak ve ısınmadan dolayı kapanacak. Biliyorsanız açın temzileyin, bilmiyorsanız servise gönderin. neden çamur atıyorsunuz ki?
hakkımı arıyıcam orası kesinde forumlarda bu makineden hep böyle şikayet geliyor bir arkadaşın makinesi 3 kere gitmiş servise değişim ve paraiadesi talep etmiş kabul etmemişler değişim yada para iadesi için sorunlu olan parçanın 3 kere değişmesi gerekiyormuş haliyle toshibada akıllı 3 kere değişmiyorlar böylece bizde hakkımı talep edemiyoruz insan hakları mahkemesine başvurursam kazanamazmıyım acaba bu davayı ?Tabii ki forumlarda"toshiba problem"
diye aratırsanız Toshiba ile sorun yaşayanları bulursunuz. Bundan dhaa doğal ne olabilirki.
Toshina yerine başka bir marka koyun onu da bulursunuz çok kolay. Bunlar gayet doğal şeyler.
Teknik serviste sorun var ise de tüketici haklarınızı kullanırsınız.
Ne alakası var AMD ile. Soğutucu tozlanırsa ısnacaktır tabii ki. Isınmadan doğal bir şey de yoktur. Ayrıca konuyu açan arkadaş Toshiba'dan uzak dur demişte:Ben güçlü mobil işlemciler üretemedi veya tutulmadı, her neyse, onu kastetmiştim, ısınmayı değil. Almadan önce sorsaydınız önerilerde bulunurduk anlamında...HP kötülendi, Toshiba kötülendi, Acer da kötülendi burada, LG'de kötülendi, Dell de...
Gördüğünüz gibi kötülenmeyen marka yok.
Bu durumda ben şunu anlıyorum:
Kullanıcılar kendi hatalarını hemen dizüstüne atıyorlar. Dizüstü bu tabii ki tozlanacak ve ısınmadan dolayı kapanacak. Biliyorsanız açın temzileyin, bilmiyorsanız servise gönderin. neden çamur atıyorsunuz ki?
Tabii ki forumlarda"toshiba problem"
diye aratırsanız Toshiba ile sorun yaşayanları bulursunuz. Bundan dhaa doğal ne olabilirki.
Toshina yerine başka bir marka koyun onu da bulursunuz çok kolay. Bunlar gayet doğal şeyler.
Teknik serviste sorun var ise de tüketici haklarınızı kullanırsınız.
recep bey benim toshibaylan derdim yok sorun çıkartmak içinde toshiba problem diye aratmadım leptabımın markasını yazıp arattığımda problemler yazılıyor nedense ben bu markadan memnun kalanı duymadım hep kötü hep kötü toshiba ayıplı bir ürün üretmişse benim ne suçum var ayıplııııııııı ürün satmasınlar hele birde leptabın üzerinde TÜRKİYE için üretilmiştir dendiği zaman bizim işimiz yaş bu ülkede hiçbirşey doğru düzgün yapılmıyor hakkımıda arıyıcam ayıplı bir ürün olduğunuda ispat edicemm inşallahh