toshiba garantisi

idcelik
29-06-2009, 19:34   |  #1  
idcelik avatarı
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
64 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2008

Merhaba arkadaşlar bu konuyu nereye açacağımı bilemedim en uygun burası sanırım.Vatan computer dan 2008 şubat ayında aldığım toshiba p200d 11L modelli laptop u birkaç kere gönderdim değiştirdik hallettik diye yolladılar.en son yolladığım da yanlış hatırlamıyosam 8 Nisan 2009 tarihiydi.Aynı sorundu işlemci fanından cok rahatsız edici ses gelyordu ve titriyordu bilgisayar.o zaman bana ekran kartı sorunlu yurt dışından beklyıruz gibsinden bana göre yalan olan bilgiyi verdiler.Ve hala laptop um bana gelmedi.1ay önce aradılar beni fatura bilgilerini tekrar yollamamı değişim yapılacağı hakkında bilgi verdiler.Biz sizi arıyacağız bundan sonraki süreç içinm dediler ve kapattılar.O gün bu gündür arayan soran yok.Sürekli arıyorum.Hala bi değişiklik olmadığını en kısa zamanda arayacaklarını beklemem gerektiğini söylüyorlar.1aydır aynı şeyler sürekli beliyorum sonuç yok.3ay olacak yakında.Benim ne yapmam gerekir önerisi olanlar varmı?

mrtaxy
29-06-2009, 20:49   |  #2  
mrtaxy avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
188 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2006

para iadesi iste gerçekten niyetinde ciddi olduğuna inandır gerekirse agresif konuş başka türlü laf anlatamazsın

idcelik
30-06-2009, 00:42   |  #3  
idcelik avatarı
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
64 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2008

yaptım kardeşim agresif de konuşssan cağrı merkezindki naapabılır.en nihayetinde o da sadece ne bılgı gelrse onu soylemek zorunda.Ama yanı başka biriyle de konusturtmuyolar kı .kime ne diyecen.süreklı bekleyın dıyolar insana

cihat_65
08-07-2009, 17:31   |  #4  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
24 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2009

haklısın bende aynı sorundan muzdaribim benim leptapta ısınıp kapanıyor servise gönderdim geldi yine aynı sorun ne yapıcam iç bilmiyorum kaldık öyle
 
toshiba ise uzakdur!!!