Toshiba Teknik Serviste 30. iş günü YARDIMM!!

elvisxx
10-09-2009, 00:11   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2009

Merhaba arkadaşlar
06.08.2009 tarihinde toshiba A200-1VL laptopumu sd kart girişindeki arıza nedeniyle teknik servise verdim. İki gün önce teknisk servisi aradım ve bana cihazınız değiştirilecektir dediler ve detaylı bilgi için TNB yi aramamı söylediler. Sonra TNB yi aradım ve cihaz değişimi mi? olacak diye sorduğumda onlar şu anda 28. iş günündesiniz ve makinanız hala serviste ve 30. iş günü sonunda tamir olmaz ise cihazınızı değiştirebiliriz dediler. Bende bunun üzerine değişim değil para iadesi istiyorum dedim onlarda bunu kayda alıyoruz dediler. 30. iş gününün bitmesine 1 saat kala cihazınızın anakartı değiştirdik ve şu anda kullanıma hazır gelip alabilirsiniz dediler. Ben sorum şu laptopu bana anakartı değiştirmeden yollayabilirler mi ve ben anakartın değiştirilip değiştirilmediğini nasıl anlarım çünkü 28 günde yapamadıkları bir şeyi para iadesi istiyorum diye 2 günde yapabilirlermi ve değiştirilmediği ise tekrar servise veririsem yine 30 iş günü beklemek zorundamıyım.
teşekkürler

fasterdem
10-09-2009, 14:31   |  #2  
fasterdem avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
404 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2007

İsterlerse 1 saat içinde birçok parçasını yenileyebilirler ancak bu işte bir iş var gibi kuşkulanmakta haklısın.Ama önemli olan şu.Ürün eline geldiğinde sorununun çözümlenip çözümlenmeyeceği...Sorun çözülmüşse ve serviste başka bir olaya maruz kalmamışsa (Yani sürpriz olarak başka arızalarla gelmemişse) bi sorun olmaz.Ama bu sorun devam ediyor veya başka sorunlarda var ise o zaman ürünü Toshibaya geri vermeni ve tüketici haklarına başvurmanı öneririm.Tüketici haklarına sorununu tam olarak açıklayan net bir dilekçe ile başvurursan problem olacağını sanmam.Kolay gelsin:)

GameRMan
10-09-2009, 14:32   |  #3  
GameRMan avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
3,045 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2009

değişim sağlanmış ise sorun olmayacaktır sanmıyorum.

EbRaR ErDeM
10-09-2009, 16:06   |  #4  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,217 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2009

İnşallah sorun yaşamazsınız. Eğer sorun yaşarsanız Tüketici hakları mahkemesine başvurabilirsiniz.

elvisxx
10-09-2009, 23:33   |  #5  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2009

mesajlarınız için teşekürler arkadaşlar
Bu günöğlen saatlerinde toshiba teknik servise gittim laptopumu aldım. oradaki görevliye dedim nası oluyo 30. günün bitimine 1 saat kala tamiroluyo içime şüpe düştü dedim oda anakart dün geldi ve hemen taktımşimdi düzgün çalışıyo dedi. sonra sd kart girişimde sorunun giderilipgiderilmediğini denemek için toshiba sd kart verdi çalışıyodu sağoldedim çıktım. sonra okula gidip kendi sonyden aldığım memory stick duokartımı denedim ve çalışmadı. aynı hatayı tekrar verdi ve soluğu geneteknik serviste aldım. oradaki eleman başladı konuşmaya sizin kartınızbozuk vs... bende dedim bendeki eski olan çalışıyordu sırf o çalışmıyordiye yenisini aldım ve hatta teknosadaki bütün toshibalardaçalışıyorudu bunda laptopta neden çalışmıyo dediğimde tekrar aynıkelimeleri etti ve 1 saat tartışmadan sonra kendi sd kartımla birlikteteknik servise bıraktım. vallahi bu saatten sonra ne yapacağımbilemiyorum.
                                                                               
                                         ve bide http://weblord.toshiba-tro.de/weblordTracking/ sitesinden ürün takibi yaptığımda aşağıdaki tabloyu gördüm
Tarih        Durum
06.08.2009 09:53        Duyuruldu
06.08.2009 09:53        Alındı
06.08.2009 10:03        Devam Ediyor
06.08.2009 10:13        bilgi Gerekli
08.08.2009 13:40        Devam Ediyor
08.08.2009 13:50        Parça Bekleniyor
09.09.2009 09:41        Devam Ediyor
09.09.2009 09:51        Parça Bekleniyor
ve 09.09.2009 saat 15 te laptopunuz tamir edilmiştir dediler.
sizce parçanın geliş terihi yazılması gerekmezmi ve o saatte gelse bile 4saat içinde anakartı değişimi yapılıp, çalışıp çalışmadığı kontrolleriyapılabilirmi?

fasterdem
11-09-2009, 10:32   |  #6  
fasterdem avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
404 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2007

Bir toshiba mağduru daha! ne diyelim arkadaşım umarım sorunun çözülür:)