Total Software Deployment: kurumsal ağınız için yönetimli yazılım dağıtımı.
http://www.softinventive.com/tr/ ... eployment/#overview
139 ve 445 Port açmama rağmen local ağdaki bilgisayarlar "SMB erişim engelli" denmekte.
Yeşil yanan yer kendi bilgisayarım diğer pc ne yazıkki görmüyor..
http://www.softinventive.com/for ... eaa2&showtopic=1312
Bu linkte "A problem while scanning network of computers" benle aynı sorunu yaşandını gözlemledim.
To address the ’No open ports for supported protocols’ error, please check your firewall settings referring to our FAQ page:
http://docs.softinventive.com/En ... nt/FAQ#Port_numbers
You can try temporarily disabling the firewall on one of the computers to make sure this solves the problem.
Check the following for some of the problematic computers using the same credentials as you specified in TSD:
Is it possible to open \\\\{computername}\\admin$ in File Explorer (to access the admin$ folder on the other computer)?
Is it possible to access {computername} from services.msc (right-click - Connect to another computer)?
Also, let us know what brand of antivirus is installed on these computers.
Güvenlik Duvarı gerekse Antivirüs kapalı ektradan diğer ayarlarda iki farklı pc denendi sonuç olumsuz yardımcı olursanız çok makbule geçer şimdiden teşekkürler...