Total Software Deployment Kullanım Sorunu

herzen
11-08-2016, 08:54   |  #1  
herzen avatarı
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2016

Total Software Deployment: kurumsal ağınız için yönetimli yazılım dağıtımı.

http://www.softinventive.com/tr/ ... eployment/#overview

139 ve 445 Port açmama rağmen local ağdaki bilgisayarlar "SMB erişim engelli" denmekte.

Yeşil yanan yer kendi bilgisayarım diğer pc ne yazıkki görmüyor..


http://www.softinventive.com/for ... eaa2&showtopic=1312

Bu linkte "A problem while scanning network of computers" benle aynı sorunu yaşandını gözlemledim.

To address the ’No open ports for supported protocols’ error, please check your firewall settings referring to our FAQ page:


http://docs.softinventive.com/En ... nt/FAQ#Port_numbers

You can try temporarily disabling the firewall on one of the computers to make sure this solves the problem.

Check the following for some of the problematic computers using the same credentials as you specified in TSD:
Is it possible to open \\\\{computername}\\admin$ in File Explorer (to access the admin$ folder on the other computer)?
Is it possible to access {computername} from services.msc (right-click - Connect to another computer)?
Also, let us know what brand of antivirus is installed on these computers.

Güvenlik Duvarı gerekse Antivirüs kapalı ektradan diğer ayarlarda iki farklı pc denendi sonuç olumsuz yardımcı olursanız çok makbule geçer şimdiden teşekkürler...

Son Düzenleme: herzen ~ 11 Ağustos 2016 09:00 Neden: