TTNET ADSL PORTU UYARI SAYFASI yardım lütfen

cemcem111
11-07-2010, 10:04   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2010

arkadaşlar online tarife değiştirirken modem resetledi hat gelmedi sonra servisi aradım adsl hattı geldi ancak modem kullanıcı adı parola kabul etmedi servise teyid ettirdim yeni kullanıcı adı aldım olmadı.bi türlü internete giremiyorum adsl var.ttnetin sabit sayfası geliyor.modem arayüzünden defalarca ayarladım resetledim kaydettim olmadı.servisi arıyorum yardımcı olamadılar.modem exper mcm 1 kablolu pc windows 7
            TTNET        ADSL PORTU UYARI SAYFASI            

  • Girmiş olduğunuz kullanıcı adı ve şifrenin bağlanmaya çalıştığınız adsl hattına ait olduğundan emin olunuz. (Adsl hattınıza ait kullanıcı adı ve şifrenizi 444 0 375 TTNET Müşteri Hizmetlerinden öğrenebilirsiniz.)
  • ADSL kullanıcı adınızın sonuna "@ttnet" uzantısını eklemeyi veya seçmeyi unutmayınız.
  • ADSL kullanıcı adınızı yazarken Türkçe karakter (ç,ö,ş,ı,ğ,ü) kullanmayınız.
  • ADSL kullanıcı adınızın başında, içerisinde veya sonunda boşluk karakteri bulunmamasına dikkat ediniz.
  • Modem ayarları için; ADSL kullanıcı adınızı ve şifrenizi doğru girdiğinizden emin olduktan sonra, modem ayarlarınızda yer alan Encapsulation tipini PPoE/LLC ve VCI/VPI değerini de VPI = 8, VCI = 35 olarak yapılandırarak Internet erişimi sağlamayı deneyiniz.
                               İnternete bağlanamama durumunda çözüm adımlarını anlatan videolara www.ttnet.com.tr/ilkyardim adresinden ulaşabilir, bilgisayarınıza indirebilirsiniz

enestalha
11-07-2010, 11:15   |  #2  
enestalha avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
198 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2009

anladığım kadarıyla modemi resetlediniz. ve ttnetin verdiği isim ve şifre ile modemi tekrar kurdunuz ancak internet aktif olmadı.
aynı sorunu geçen yıl yaşadım saatlerce uğraştım olmadı.
sorun ttnetin bildirdiği şifrenin yanlış olmasından kaynaklanıyordu.
size önerim yine servisi arayınız ve adım adım ttnet servise active ettiriniz. bu aşamada verdikleri isim veya şifre yanlış ise ortaya çıkıyor.
2. bir ihtimal: modemin sürücü güncellemesinin yapılması gerekliliği önplana çıkıyor. exper.com.tr veya data teknik sitelerine bir göz at. beki yardımı dokunabilir.
 

PCKoLiK BeRKaY
11-07-2010, 11:32   |  #3  
PCKoLiK BeRKaY avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
542 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2009

Modemi resetlediniz mi ?  Eğer evet ise modemin yanında verilen cd ' yi tak ve kur . Kurulan programa bilgilerini gir ve kaydet . Saygılarımla . . .  

cemcem111
11-07-2010, 15:19   |  #4  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2010

teşekkür ederim ancak olmadı 444 0375 aradım paralo kullanıcı adı girdim resetledim tekrar kurdum bi türlü kabul etmiyor pc demi bişey var acaba win 7 kullanıyorum emanet başka modem getirdim combomax markalı o hiç ayar istemeden internete girdi bir başka modem getirdim ınca marka o giremedi aynı sorunu çıkardı benimki zaten exper eğer başına böyle bir sorun gelen varsa daha iyi bilir kullanıcı adı paralo istiyor serviztekiler paraloyu yanlış giriyosun diyorlar ama eminim ben doğru giriyorum pcde bi program engelliyor diye nortonu  kapattım yine olmadı bilen varsa yardım edrse memnun olurum

enestalha
12-07-2010, 09:44   |  #5  
enestalha avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
198 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2009

exper ile görüş. modemden kaynaklanan bir sorun gibi geliyor.
sürücü güncellemesi sorunu çözebilir.