TTNET Bil Bil Kazan

TürkTelekom
02-12-2009, 19:36   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
9 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2009

Türkiye’deönemli bir iletişim kanalı haline gelen ve kullanıcı sayısı 16 milyonaulaşan sosyal ağ paylaşım sitesi Facebook’ta sadece TTNET abonelerineözel bir bilgi yarışması olan ‘TTNET Bil Bil Kazan’ bugün başlamıştır.

Kampanyamız 28 Şubat 2010’a kadar devam edecek ve tüm TTNET aboneleri Facebook üzerindenhttp://apps.facebook.com/ttnetbilbilkazan adresinden ‘TTNET Bil Bil Kazan’ bilgi yarışmasına katılarak genel kültür, tarih, müzik, sinema, edebiyat, spor kategorilerindeki ve ayrıca TTNET ile ilgili sorulara doğru yanıtları vererek puan kazanacak.

Her sorunun zorluk derecesine göre puanlandırıldığı bilgi yarışmasında, her gün en fazla puanı alan
10 kişi, 49 TL tutarındakihepsiburada.com hediye çekinin sahibi olurken, 3 ay sonunda yapılacak çekilişe katılarak1 adet Mini Cooper, 5 adet Sony LCD televizyon, 5 adet HP notebook ve 10 adet iPod Nano’dan birini kazanma şansı elde edecek.

TTNET aboneleri dilerlerse www.ttnetbilbilkazan.com.tr web sitesini ziyaret ederek de kampanya sonunda gerçekleştirilecek çekilişe katılma hakkı elde edecekler.

hsngrms
02-12-2009, 20:33   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
401 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009

teşekkürler bilgilendirme için (:

S.W.A.T
02-12-2009, 21:11   |  #3  
S.W.A.T avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,872 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

Teşekkürler

seckin_kaya
03-12-2009, 08:26   |  #4  
seckin_kaya avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,065 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2009

Teşekkürler

By_Kert
03-12-2009, 11:18   |  #5  
By_Kert avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
728 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2009

Hertürlü katılım yaptık ama şu güne kadar hiçbir şekilde hiçbir yerden böyle bir şey ufak bir teselli bile gelmedi varsın olmasın katılımcılara başarılar

yalcinkurt
03-12-2009, 11:28   |  #6  
yalcinkurt avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,580 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

TTNet burada. Aramızda casus var galiba. Ağzı kulaklarına varıyor Facebook olmasa ben de katılırdım ama amele mekanı diye takılmıyorum. Kahkaha

By_Kert
03-12-2009, 14:13   |  #7  
By_Kert avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
728 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2009
Alıntı: yalcinkurt  
TTNet burada. Aramızda casus var galiba. Ağzı kulaklarına varıyor Facebook olmasa ben de katılırdım ama amele mekanı diye takılmıyorum. Kahkaha
Kesinlikle ;)

Son Düzenleme: By_Kert ~ 03 Aralık 2009 14:14
HugOBoss___
03-12-2009, 16:16   |  #8  
HugOBoss___ avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2,011 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009

TTnet seni gökte ararken yerde bulduk... Sen bu işleri boş ver neden bize dünyanın en pahalı interneti satıyorsunuz neden altyapıya yatırım yapmıyorsunuz hala..? 

Birde geçen senede yılbaşına yakın herkesten gizli gibi kampanya yaptınız kazananları neden açıklamadınız?? Hani arabayı kazanan adamın ismi cismi nerede?

falconer
03-12-2009, 17:02   |  #9  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
704 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2009
Alıntı: HugOBoss___  
Sen bu işleri boş ver neden bize dünyanın en pahalı interneti satıyorsunuz neden altyapıya yatırım yapmıyorsunuz hala..? 
tugays77
03-12-2009, 18:44   |  #10  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
227 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2009

Bilgi için teşekkürler

By_Kert
04-12-2009, 09:25   |  #11  
By_Kert avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
728 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2009
Alıntı: HugOBoss___  
TTnet seni gökte ararken yerde bulduk... Sen bu işleri boş ver neden bize dünyanın en pahalı interneti satıyorsunuz neden altyapıya yatırım yapmıyorsunuz hala..? 

Birde geçen senede yılbaşına yakın herkesten gizli gibi kampanya yaptınız kazananları neden açıklamadınız?? Hani arabayı kazanan adamın ismi cismi nerede?

 
Aynen dostum herşey çıkarları için nerden tutupta ziyana  soksak diye düşünüyorlar bu 8mb olayı bile ayrı masraf yazık

By_Kert
04-12-2009, 09:27   |  #12  
By_Kert avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
728 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2009

tabi bu kişiden kişiye değişir ama benim günlük hayatta tanıdığım arkadaşt dost hepside gereksiz bir zorunluluk diyorlar isteyen yaptırır yani ilada aptırcak deyilizya :) wireless a geçtim bu yüzden kafamda rahat :)

yalcinkurt
04-12-2009, 09:27   |  #13  
yalcinkurt avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,580 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

Altyapı yapmamışlar. Millete 8 Mbit internet veriyoruz diyorlar fakat bu hizmeti alanların birçoğu hâlâ 1 Mbit hızda. TTNet şu ülkenin en kötü hizmet veren kuruluşu.

world_pc
04-12-2009, 17:47   |  #14  
world_pc avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
3,359 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2009

Güzelmiş...

cafercer
04-12-2009, 17:56   |  #15  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
135 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2009

Güzelmiş.Teşekkürler...

seckin_kaya
06-12-2009, 18:26   |  #16  
seckin_kaya avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,065 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2009
Alıntı: yalcinkurt  
TTNet burada. Aramızda casus var galiba. Ağzı kulaklarına varıyor Facebook olmasa ben de katılırdım ama amele mekanı diye takılmıyorum. Kahkaha
GülümsemeGülümseme

slhkcy
09-12-2009, 01:06   |  #17  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
23 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2007

Sağa-sola hediye çeki dağıtıp negatif reklam politikalarıyla bezdireceğinize, isminizin görüldüğü her yerde fersah fersah kaçırtacağınıza, kafanızı iki elinizin arasına alıp bir düşünün; sonra da biraz vicdan muhasebesi yapın. TTNet markasındaki turuncu fontlar beynime kazınmış durumda; gördüğüm anda kendimi kota bilgilendirme sayfalarında buluyorum. Şizofren gibi byte byte kota hesabı yapıp, 4.294.967.296 byte'ı 30 güne bölüyorum, günlük rızkımı hesaplıyorum; sonrada aynaya bakıp kendimden ve beni bu hallere düşüren TTNet'ten utanıyorum. Umarım ruh sağlığını bozduğunuz müşterileriniz dağıttığınız 49 TL hediye çeklerini tedavi masrafları için de kullanabiliyorlardır. Her nasıl olursa olsun özgürlüğe gem vuran herhangi birileri herhangi bir kurum zalimdir. Bu fiyat politikasıyla, bu hizmet anlayışıyla, lütfen gidin Dubai'de hizmet verin. Zira Türk halkı haraç mezat satılan hizmetleriniz altında maddi açıdan ezilmektedirler.

Son Düzenleme: slhkcy ~ 09 Aralık 2009 01:08
hellxxx
09-12-2009, 21:04   |  #18  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2009

Yaptıklaı oyun da oyun olsa. Hergün standart 10 kişi alıyor ödülleri. Mallar oyunu yaparken hiç bakmamışlar ki zamanı kolayca durdurabiliyosun.

Adamın biri hergün 1. sırada. ÜStelik ortalam cevaplama süresi 3 saniye. Madem bu kadar zeki bu amele ne işi var facebookta diye düşünüyor insan. :):)

falconer
10-12-2009, 01:25   |  #19  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
704 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2009

Ceo nuza okutunuz..;)

Ağızdan Ağza Pazarlama – Word of Mouth Marketing

Ağızdan ağza pazarlama(WOM): Tüketicinin diğer tüketicilere algılarında ve kararlarında değişime yol açacak bilgi aktarımında bulunması denebilir.

WOM ne işe yarar? Ürünleriniz veya hizmetlerinizin hakkında konuşulmasını ve sohbetlerinizde bu konulara değinmenizi sağlayacak nedenler oluşturur.

Sevgili tüketici; Çıkar bakalım ağzındaki baklayı !
WOM doğal olarak var olan bir pazarlama fenomenidir. Onu oturup çalışmak, sistematikleştirmek veya formülleştirmek mümkün değildir. Hepimizin bildiği bir pazarlama fenomeni olarak ön sıralarda yer alır. Eğer bir marka olarak ağızdan ağza yayılan olumlu bir ürün/hizmetiniz varsa sırtınızın yere gelmesi zor gibidir. Her şey bir anda olur. WOM keskin bir kılıç gibidir. Yalın, basit fakat keskin. Bu yüzden pazarlama dünyasının yöneticileri WOM’ü tanımaya, öğrenmeye, WOM’la yaşamaya mecburdur.

Özet olarak, ağızdan ağza yayılacak bir ürün/hizmet için doğru stratejilerle çalışmak, WOM’u teşvik edecek ve tüketiciyi bu yönde cesaretlendirecek sebepler yaratmak işin püf noktasıdır. Kurumlar müşterilerini memnun etmek için çok çalışırlar. Tüketicileri dinlerler, anketler yaparlar, geri bildirimler alırlar ve tabii ki deneyimlerini paylaşmalarını isterler. Eğer müşterileriniz deneyimlerini gönüllü olarak arkadaşlarıyla, yakın çevresiyle paylaşıyorsa en basit haliyle ağızdan ağza pazarlama gerçekleşmiş olur.

WOM pazarlama açısından insanların deneyimlerini paylaşmaya iter, onların bu yönde hareketini kolaylaştırır. Müşteriniz sizi sizden daha iyi anlatır, değerlendirir ve diğer tüketiciler tarafsız olduğunu bildiği bu yorumlara ve değerlendirmelere her şeyden çok önem verir.

Müşteri velinimettir. Onu kandırmaya kalkan cezasına katlanır!
WOM aldatıcı olamaz ve kapsamı açısından içi boş çıkartılamaz. Bu yönde yapılan her türlü çalışma etik dışıdır ve geri dönüşü negatif olacaktır. Bu da markaya zarar verdiği gibi kurumsal kimlik açısında da kalıcı zararlar doğurabilir.

Tüketicinin zekasına her zaman güvenmek gerektiğini söyleyebiliriz. – Kesinlikle onları APTAL yerine koymaya kalkmayın ! Etik değerlere bağlı pazarlama profesyonelleri her türlü manipülasyonu, taktiksel bilgi yönlendirmelerini, aldatıcı yayınları ve , yalan üzerine kurgulanmış iletişim yöntemlerini reddeder. Ağızdan ağza pazarlamanın en tehlikeli yanı da sahip olduğu bu güçtür zaten. Gerçeklik çoğu zaman WOM’la aynı zamanda yaşanır. Bunları unutmadan yapılacak pazarlama iletişimi çalışmaları da bu gerçeklik üzerine kurgulanmalıdır.

Bütün ağızdan ağza pazarlama teknikleri müşteri memnuniyetine, iki yönlü diyaloga ve şeffaf iletişime dayanır. Temel elementler:

• Hedef kitlenize ürünleriniz ve servisleriniz hakkında eğitmek

• Fikir ve düşüncelerini severek paylaşmak isteyenleri belirlemek

• Bilgi paylaşımını kolaylaştıracak araçlar geliştirmek, sunmak

• Düşüncelerin, fikirlerin ne zaman, nasıl ve nereden paylaşıldığını çalışmak

• Sizi destekleyenleri veya kötüleyenleri, eleştirenleri ya da tarafsız olanları dinlemek ve geri dönmek

Aslında WOM, insanları ürünler veya hizmetler hakkında birbirleriyle konuşmaya iten,cesaretlendiren, yardım eden onlarca pazarlama tekniğini içine alır.

Bazı bilinen WOM tiplerini aşağıda bulabilirsiniz. Bu tabii ki tam liste değildir ve olamaz da. (WOM’un standardizasyonu yoktur ve birçok pazarlama profesyoneli farklı düşüncelere sahip olabileceği gibi bu kavramları başka şekilde veya şartlarla açıklayabilir.)

Bazı WOM çeşitleri;

• Buzz Marketing: İyi tanınan eğlence veya haberleri kullanarak marka hakkında konuşturan pazarlama.

• Viral Marketing: Çoğunlukla elektronik ortamı kullanan ve katlanarak elden ele dolaşan eğlenceli ya da bilgi içeren mesajlarla yapılan pazarlama.

• Community Marketing: Marka hakkında ortak merak ve ilgi alanlarının oluşmasını destekleyen, bunun için çeşitli araçlar sağlayan, içerik ve bilgi sunarak niş topluluklar oluşturan pazarlama tekniği.(kullanıcı grupları, forumlar, fan kulüpler )

• Brand Blogging: Kullanıcıların marka ile olan deneyimlerinin paylaştığı blog sayfalarının yönetimi, izlenmesi.

• Referral Programs: Memnun tüketicilerin arkadaşlarına deneyimlerini tavsiye ederek aktarmasını sağlayan araçların oluşturulması

Ağızdan ağza Pazarlama. . .
Mutlu müşterinin en büyük kazanç olduğundan yola çıkar.

Müşteriye sesini yükseltme fırsatı verir.

Tüketicileri dinler, değer verir.

Topluluklar arası bağ kurulmasını sağlar.

Pazarlama kavramının en doğal formu olan WOM neden şimdilerde gündeme bu kadar çok geliyor ?

Cevabı basit; iletişim teknolojisinin bireyi yeni medyanın patronu yapması. Birey gerçekten kendini yaşıyor, düşüncelerini paylaşıyor ve etki ediyor.

Tüm bunlarda internet sayesinde oluyor. Belki ağızdan ağza değil ama mail atabildiğiniz, fikrinizi paylaşabildiğiniz her alanda aktarımda bulunuyorsunuz.

Bir üründen memnunsanız veya harika bir hizmet almışsanız bunu forumlarda yazabilir, başkalarına akıl verebilirsiniz.

Ya da XXXX çamaşır makinesi aldınız ve dertleri bitmiyor. Reklamına bayıldığınız ve etkilenerek aldığınız aletin gösterildiği gibi olmadığını görünce bismillah diyerek bilgisayarınızı açarsınız önce twitter’a sonra facebook sonra friendfeed, MSN derken bağımsız portallarda, tüketici gruplarında markayı yerden yere vurabilirsiniz.

Bunu da milyonlar okur, arama motorları kaydeder hiçbir yerden söküp atamazsınız.

Neresinden bakarsanız bakın ağızda dolaşan kelimeler markanıza can veriyor. Yeni medya yeni pazarlama tekniklerini zorunlu kılıyor.

Mucize başarı hikayeleri yaratmak artık çok daha kolay, yeter ki ürününüzün veya hizmetinizin buna değeceğini inanan insanlar sizi sahiplensin.

Allayıp pullama devri bitti sevgili üreticiler. Şimdi gerçeklerin doğru bir şekilde pazarlanmasına geçiyoruz. Daha iyisini üretmek için çalışmak sizin göreviniz.

Bunu milyonlara anlatmak pazarlama iletişimcilerinin.

Firmalar İçin Gerçeklik Kontrolü

1. Doğruluk fark yaratır

Artık kötü ürünler üretmenize ya da hizmet vermenize rağmen MUCİZE reklam ajanslarına güvenerek açıklarınızı kapatmayacaksınız.

Tüketicileri maniple ederek satın alma kararlarını değiştiremeyeceksiniz.

Dürüst yaklaşımlar her zaman prim yapacak.

2. Sohbetlerin kontrolü TÜKETİCİNİN elinde

Sizin hakkında konuşma tekeli tüketicide ve bunun için her türlü araç da elinin altında. Onları mutlu etmenin bir yolunu bulmak zorundasınız.

3. WOM’un etkisi çok daha fazla

Birçok bilimsel çalışmanın da kanıtladığı gibi gerçek insanlar en iyi tanıtım araçlarıdır.

Müşterilerinizle çalışmanın bir yolunu bulun artık :)

Kaynak: http://www.womma.org – Word of Mouth 101

alper8118
10-12-2009, 23:17   |  #20  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
553 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2009

thx
ama uğraşmaya qereq yok yarışma için xd

CG5
11-12-2009, 18:31   |  #21  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
91 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2009

teşekürler bilgi için

onila
11-01-2012, 19:37   |  #22  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2012

Hem eğlenip hemde bilgilenmek için bir bilgi yarışması

Zekaya ve bilgiye dayalı güzel bir bilgi yarışması sitede çeşitli zeka ve kelime oyunlarıda var

dabbe01
26-01-2012, 12:42   |  #23  
dabbe01 avatarı
Üye
Teşekkür Sayısı: 1
75 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2011

Bilgi için teşekkürler :)