Merhaba Arkadaşlar,
10senedir TürkTelekom Musterisiyim...
Ama internette yaşadığım Kopma ve Yavaşlıktan Kaynaklanan Maduriyetimden Dolayı İnternetimi Superonline Taşıma Kararı Aldım...
Tabi Duyarlı ve Bilinçli Bir Müşterim Olduğundan İlk Yaptığım işlem, TTNET'i arayıp interneti taşımak istediğimi ve bununla ilgili bir cezayı işlem uygulanıp uygulanmayacağını öğrenmek oldu.
Must. Hizmetleri. Görüşmemde Herhangini bir cezayı işlem uygulanmayacağı belirtildi...
Bunun Doğrultusunda Taşıma işlemini gerçekleştirdim SuperOnline na
Bu işlem gerçekleştiği anda Telefonuma Tivibu ve Telefon hattımın Kesildiği Hakkında Mesajlar Geldi...
Ardından 1400 TL'değerinde bir fatura Geldi...
Bu fatura 1 yıl Tivibu ve Telefon Ftr. Cayma bedeli ve Tivibu makine ücreti olduğu yazılıydı,
Zorla makine iade ettim 450 TL düşüldü ve 950 TL ödemem gerektiği söylendi...
Benim interneti taşımada sormama rağmen Tivibu ve telefonum kapancağı belirtilmedive Ceza Ödeyeceğim Söylenmedi... Sözleşmelerde Bu Şekilde Bir Madde Yer Almıyor...
Ne Yapmalıyım... 10 Kez Müşteri Hizmetleriyle Görüşmem oldu Saçma Sapan Cevaplar... Ses Kayıtları istiyorum Vermiyorlar... Kabul Ettiğimi Söylüyorlar... Aslında Böyle Bir şey Yok...
Ne Yapabilirim bu Kadar Müşterisini Madur Eden Bir Firma Görmedim...