Merhabalar. İnternet hizmetini maalesef ki türktelekomdan alıyorum. Hattımda sürekli kopmalar yaşanıyor. Arayıp arıza kaydı bırakmaktan artık illallah ettim. Kopma sorunları yağışlı bir gün sonrasında başladı. Arayıp derdimi anlatmaya çalıştım. Her seferinde modem firmasına yönlendirdiler. En sonunda modemi değiştirdim. En son modelini aldım hemde yine türktelekomdan. Ancak sorunum hala çözülmedi(haybeye modem parası ödemek zorundayım şuanda). Yaklaşık 1.5 aydır bununla uğraşıyorum. Müşteri hizmetlerini her arayaşımda tekrar tekrar anlatıyorum ama her seferinde arıza kaydı oluşturduk incelenip geri dönüş yapılacak diyip geçiyolar. İncelendi ve çözümlendi diye geri dönüş yapılıyor ancak sorun halen devam ediyor. Taahhüt gereği de iptal ettiremiyorum. Ben bu sorunu nasıl çözebilirim. Biraz araştırdım port değişikliği falan yazmışlar. Ama nedir nasıl olur neye yarar nasıl yapılır kim yapar bunları bilmiyorum. Yardımcı olabilecek var mıdır ?(Not:Aşağıdakilerde modem arayüzünden ulaştığım değerler)
ADSL Port Details Upstream Downstream
Line Rate: 0.523 Mbps 3.627 Mbps
Actual Net Data Rate: 0.513 Mbps 3.595 Mbps
Trellis Coding: ON ON
SNR Margin: 8.0 dB 6.4 dB
Actual Delay: 0 ms 0 ms
Transmit Power: 12.4 dBm 19.3 dBm
Receive Power: 4.7 dBm 4.7 dBm
Actual INP: 0.0 symbols 0.0 symbols
Total Attenuation: 16.3 dB 31.0 dB
Attainable Net Data Rate: 0.513 Mbps 3.580 Mbps