A bus organization foe seven CPU registers is shown this blog.The output of each register is connected to two multiplexers to from the two buses A and B.The selection lines in each multiplexer select one register or the input data for the particular bus.The A and B buses form the inputs to a common arithmetic logit unit(ALU).The operation selected in the ALU determines the aritmetic or logic microoperation that is to be performed.The result of the microoperationis available for output data and also goes into the inputs of all the registers.The register that receives the information from the output bus is selected by a decoder.The decoder activates one of the register load inputs,thus providing a transfer path between the data in the output bus and the inputs of the selected destination register.
The control unit that operates the CPU bus system directs the information flow through the registers and ALU by selecting the various components in the system.
The four control selection variables are generated in the control unit and must be available at the beginning of a clock cycle.The data from the two source registers propagate through the gates in the multiplexers and the ALU,to the output bus,and into the inputs of destination register,all during the clock cycle interval.Then,when the next clock transition occurs,the binary information from the output bus is transferred into R1.To achievee a fast response time,the ALU is constructed with high-speed circuits.The buses are implemented with multiplexers or three-state gates,as shown in 4.3 blog.
ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER...
TÜRKÇEYE ÇEVİREBİLECEK OLAn...
[Google Translate]
Bir otobüs organizasyonu düşman yedi CPU kayıtlar iki çoklayıcılar için iki otobüs A ve B seçimi hatlardan her multiplexer bağlı olan tek bir kayıt ya da belirli bus.The için giriş verileri seçin her kayıt bu blog.The çıktı gösterilir A ve B otobüs ortak bir aritmetik logit ünitesi (ALU) için girdi oluşturmaktadır. operasyon ALU seçilen Aritmetik veya çıkış veri microoperationis mevcut performed.The sonucu olarak ve aynı zamanda giriş gider mantığı microoperation belirler çıkış otobüsten bilgiler decoder.The dekoder tarafından seçilir aldığı tüm registers.The kayıt, böylece çıktı otobüs verileri ve seçilen hedef girişleri arasında transfer yol sağlayan bir kayıt yük girdilerin aktive üye olun.
CPU veri yolu sistemi çalışır kontrol ünitesi kaydeder ve ALU üzerinden sistem içinde çeşitli bileşenleri seçerek bilgi akışını yönlendirir.
Dört kontrol seçim değişkenleri kontrol ünitesi ve oluşturulan mevcut iki kaynak kayıtlarından bir saat cycle.The veri başında olmalıdır çoklayıcılar ve ALU içinde kapılardan yaymak, çıkış otobüs ve girdilerin doğru Tüm hedef kayıt, saat döngüsünde interval.Then, bir sonraki saati geçiş meydana sırasında, çıkış otobüsten binary bilgiyi R1.To içine hızlı tepki süresi achievee aktarılır, ALU yüksek hızlı circuits.The ile inşa edilmiştir 4,3 blog gösterildiği gibi otobüs çoklayıcılar veya üç-devlet kapısı ile uygulanmaktadır.
edit:saçma sapan bir şey,
Bu biraz daha mantıklı gibi:
Yedi CPU kaydının, bu blog gösterildiği bir otobüs organizasyon düşmanı. Her kaydın çıktısı, ikiye seçimin, her daha çok katlı seçkin olanı kaydında çizdiği ikisi otobüsleri bir ve B.'den daha çok katlı bağlanır, veya özel otobüs için giriş verisi. Bir ve B otobüsleri, ortak aritmetik bir logit ünitesine girişleri oluşturur (ALU). ALU'de seçilen çalışma, aritmetic veya mantığı kararlaştırır, yapılmak olan microoperationdur. Çıktı verisi için müsait microoperationisin sonucu, ve hem de bütün kayıtların girişlerine gider. Çıktı otobüsünden bilgiyi alan kayıt, bir çözücü ile seçilir. Çözücü, kayıt yük girişlerinin birini aktif hale getirir, seçilen varış yeri kaydının çıktı otobüsü ve girişlerinde verinin arasında bir transfer yolunu böylece sağlamak.
Kendisi CPU otobüs sistemini çalıştıran kontrol ünitesi, sistemde çeşitli bileşenleri seçerek kayıtlar ve ALU boyunca bilgi akışını yöneltir.
Dört kontrol seçim değişkeni, kontrol ünitesinde oluşturulur, ve bir saat çevriminin başlangıcında müsait olmalıdır. İki kaynak kaydından veri, daha çok katlı ve ALU kapılar boyunca, çıktı otobüsüne çoğaltır, ve varış yerinin girişlerine, kaydeder, saat çevrim arası esnasında herkes. Sonra, sonraki saat geçişinin, meydana geldiği zaman, çıktı otobüsünden ikili bilgi, R1'e transfer edilir. Achieveeye hızlı bir yanıt zamanı, ALU, yüksek hızlı devirlerle inşa edilir. Otobüsler, daha çok katlı veya üç-resmi kapıyla yerine getirilir, öyle 4.3 blogda gösterdi.
Saçma bir metin olduğu belli :)