Türkiye'nin Prestiji

erkanc
19-06-2007, 12:05   |  #26  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
3,213 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2007

arçalik beko gibi markalı pc leri buzdoabı tamircilerimi acaba toparlıyor???KahkahaKahkaha

Son Düzenleme: erkanc ~ 19 Haziran 2007 12:06
egemengiga
19-06-2007, 15:07   |  #27  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4,298 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2004
altintasgurcan
benim yakın bi arkadaşım beko'dan pc aldı sistem özellikleri şöyle;
İntel Pentium4 3.0 Ghz
512 mb ddr2 533 ram
80 gb sata samsung hdd
nvidia ge-force fx 5500 ekran kartı
foxcon anakart
dvd-rw
bide lcd ekran
ve bu pc ye 1.750 ytl verdiKahkahaOha!
bu pc yi alalı 6 ay olmadı.
ee ne demek istediğimi anladınız gerisi sizin yorumlarınıza kalmış
yazık! bu sistemin verecegi performansi ben 1000ytl ye toplarim. hem de daha guncel oyunlari oynatir.

Borga-x
19-06-2007, 15:55   |  #28  
İlk Maestro
Teşekkür Sayısı: 2
11,767 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2006

Kım ne derse desin toplama kadar saçmasapan bilgisayar sektörü olamaz.Ama türk insanı ayy işte marka olsun, bak işte casper aldım, beko aldım demek ıcın bıle boyle bılgısayarlara tenezzül ediyor. Her seferınde ne kadar cok uyarsanda adam bıldıgını okuyor.
Eee casper'a da turk mılletını kaz gıbı yolmak kalıyor.. Ne diyelim..

black_eternity
19-06-2007, 22:42   |  #29  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
57 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2006

arkadaşlar ben de bişeyler söyleyeyim de olaya renk gelsin..ben bir ara bilgisayar firmasında çalışıyordum..çalıştıgım yer de aidata,casper ve bir -iki firmanın daha bayisi ve teknik servisi durumundaydı.ara sıra teknik servise giderdim yardım etmek için..fakat teknik servise ne zaman gitsem casper marka ya hdd si patlamış,ya anakartı sorunlu,ya da monitorde problem var, ne bileyim cd-dvd sürücülerinde problem var kimilerinde daha degisik ...yane demek istedigim servise tamir veya başka nedenlerle gelen bilgisayarların cogu (yaklaşık %90 ı)casper ın patlamış bilgisayarlarıydı ve eminim hala öledir. çünkü casper firmasını ve onun yalan reklamlarını veya ürünlerini sevmedigim gibi calistigim firmada da bunu resmen görmüş oldum..size şu kadarını söyleyebilirim bu tür şeyleri birebir görmüş birisi olarak kesinlikle casper bilgisayar almayın veya tavsiye etmeyin çok baştan sagma ve uyduruk................

altintasgurcan
20-06-2007, 09:39   |  #30  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
126 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2007
egemengiga
altintasgurcan
benim yakın bi arkadaşım beko'dan pc aldı sistem özellikleri şöyle;
İntel Pentium4 3.0 Ghz
512 mb ddr2 533 ram
80 gb sata samsung hdd
nvidia ge-force fx 5500 ekran kartı
foxcon anakart
dvd-rw
bide lcd ekran
ve bu pc ye 1.750 ytl verdiKahkahaOha!
bu pc yi alalı 6 ay olmadı.
ee ne demek istediğimi anladınız gerisi sizin yorumlarınıza kalmış
yazık! bu sistemin verecegi performansi ben 1000ytl ye toplarim. hem de daha guncel oyunlari oynatir.
yok be abi 1000 ytl nedir çok daha ucuza toplarsın yazık böyle markalar insanların parasını çalıyor..

shiftleyla
21-09-2007, 15:39   |  #31  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
3 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2007

TEKZİP
CASPER COMPUTER A.Ş REZALETİ TEKZİPİDİR
        Bu tekzip kesinlikle Casper'a değildir! Mail gönderdiğim; gazeteler, televizyonlar, bilgisayar dergileri ve forumlar! Sizler sayesinde işkenceye dönüşen ve işimden olmama neden olan Casper, mailleri dağıtmamdan sadece bir gün sonra monitörümü hiç telefon açmadan, daha önce benden saçma sapan masrafları istemelerine rağmen, haber vermeden kargoyla kapıma kadar gönderdi! Sizlere sonsuz teşekkürlerimi iletmeyi borç biliyorum!

        Sizlerin sayesinde monitörüme kavuştum fakat işimden de oldum. Bağlı olduğum firma Almanya’da idi ve bana inanmadılar! Aslında benim başıma gelmese bende böyle bir şeye inanmam! Çünkü bir monitörün üstelik Casper markalı bir monitörün kendi teknik servislerinde bir ay kadar bir sürede zar zor tamir edilebilmesi gerçekten de inandırıcı gelmiyor!

        Bana monitörümün tamir edilip geri gelmesini sağlayan ( kesinlikle Casper değil!) her kimse canı gönülden teşekkür ediyorum!

        Demek ki; istenildiği taktirde bir monitörü tamir edip yollamak bu kadar basitmiş! Bu kadar reklam yapıp milyarlar harcamak yerine, müşteri memnuniyetine önem verilse, güler yüzlü ve zamanında çözümler sağlayan bir teknik servis olsa...
       
        Son olarak; Casper bilgisayarları arızalanan ve teknik servisten gelmek bilmeyen arkadaşlar! Sizlerde yılmayın maillerle şikayetinizi her yere, herkese duyurun. Belki böylece Casper yetkilileri hizmet anlayışlarını değiştirir ve gerçekten "Türkiye'nin prestiji " olmayı hak ederler...


        Bu arada ismini vermeyi uygun bulmadığım Almanya’daki Patronuma beni kovmasına rağmen, (Çünkü bana inanmamıştı) ÇOOK TEŞEKKÜR EDERİM.

        Ben defalarca kendisini aradığım için dün beni affetti ve "monitorun yarın gelecek" dedi ve bana suskun olmamayı öğretti. Ayrıca; "Bu türlü bir hareket’le binlerce kişi suistimal edilmekten korunur, yeter ki derdimizi anlatmayı bilelim" diyerek söz verdi.

        VE HAKİKATTEN DE OLDU!!! Dediği gibi monitörüm ertesi gün kapıma geldi!

Aşşağıda patronumun yazmış olduğu yazıyı dikkatle okumanızı (özellikle Casper yetkililerine) tavsiye ederim!


        "Bak kızım, Sizler büyüklerinize saygı duyarken, kültürsüz büyüklerinizse hakkınızı yer ve sizleri ezer. Bu sebepten siz siz olun, hakkınızı arayın, çünkü çoğunuz; "aman bana ne" diyerek acılı olanları hissetmiyoruz.

        Mesela sen diyorsun ki; "aman monitorum gelsinde işe başlıyayım, fakat ben öyle görmüyorum. Çünkü sen şu anda kendini değil, acaba kaç bin kişi bu acıyı çekiyor diye düşünüp onlar için hareket etmelisin.

Kısacası benim sana tavsiyem; dün o mektupları gönderdiğin herkese Borçlusun. Ve onlara teşekkür etmen lazım, bana değil.

        Her şeyi devlet babanızdan beklemeyiniz. O size hakkınızı veriyor. Sizde bu hakları kullanınki binlerce insan İSTİSMAR edilmesin.

Madem ki monitorun var, yarın başlayabilirsin. 2 ay evvel hakkındaki yalnış düşüncelerim için çok özür dileriim ve telafi edeceğime söz veriyorum."

Saygı ve Selamlar,

Christos Stefanou


shiftleyla
21-09-2007, 15:43   |  #32  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
3 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2007

TEKZİP

        Bu tekzip kesinlikle Casper'a değildir! Mail gönderdiğim; gazeteler, televizyonlar, bilgisayar dergileri ve forumlar! Sizler sayesinde işkenceye dönüşen ve işimden olmama neden olan Casper, mailleri dağıtmamdan sadece bir gün sonra monitörümü hiç telefon açmadan, daha önce benden saçma sapan masrafları istemelerine rağmen, haber vermeden kargoyla kapıma kadar gönderdi! Sizlere sonsuz teşekkürlerimi iletmeyi borç biliyorum!

        Sizlerin sayesinde monitörüme kavuştum fakat işimden de oldum. Bağlı olduğum firma Almanya’da idi ve bana inanmadılar! Aslında benim başıma gelmese bende böyle bir şeye inanmam! Çünkü bir monitörün üstelik Casper markalı bir monitörün kendi teknik servislerinde bir ay kadar bir sürede zar zor tamir edilebilmesi gerçekten de inandırıcı gelmiyor!

        Bana monitörümün tamir edilip geri gelmesini sağlayan ( kesinlikle Casper değil!) her kimse canı gönülden teşekkür ediyorum!

        Demek ki; istenildiği taktirde bir monitörü tamir edip yollamak bu kadar basitmiş! Bu kadar reklam yapıp milyarlar harcamak yerine, müşteri memnuniyetine önem verilse, güler yüzlü ve zamanında çözümler sağlayan bir teknik servis olsa...
       
        Son olarak; Casper bilgisayarları arızalanan ve teknik servisten gelmek bilmeyen arkadaşlar! Sizlerde yılmayın maillerle şikayetinizi her yere, herkese duyurun. Belki böylece Casper yetkilileri hizmet anlayışlarını değiştirir ve gerçekten "Türkiye'nin prestiji " olmayı hak ederler...


        Bu arada ismini vermeyi uygun bulmadığım Almanya’daki Patronuma beni kovmasına rağmen, (Çünkü bana inanmamıştı) ÇOOK TEŞEKKÜR EDERİM.

        Ben defalarca kendisini aradığım için dün beni affetti ve "monitorun yarın gelecek" dedi ve bana suskun olmamayı öğretti. Ayrıca; "Bu türlü bir hareket’le binlerce kişi suistimal edilmekten korunur, yeter ki derdimizi anlatmayı bilelim" diyerek söz verdi.

        VE HAKİKATTEN DE OLDU!!! Dediği gibi monitörüm ertesi gün kapıma geldi!

Aşşağıda patronumun yazmış olduğu yazıyı dikkatle okumanızı (özellikle Casper yetkililerine) tavsiye ederim!


        "Bak kızım, Sizler büyüklerinize saygı duyarken, kültürsüz büyüklerinizse hakkınızı yer ve sizleri ezer. Bu sebepten siz siz olun, hakkınızı arayın, çünkü çoğunuz; "aman bana ne" diyerek acılı olanları hissetmiyoruz.

        Mesela sen diyorsun ki; "aman monitorum gelsinde işe başlıyayım, fakat ben öyle görmüyorum. Çünkü sen şu anda kendini değil, acaba kaç bin kişi bu acıyı çekiyor diye düşünüp onlar için hareket etmelisin.

Kısacası benim sana tavsiyem; dün o mektupları gönderdiğin herkese Borçlusun. Ve onlara teşekkür etmen lazım, bana değil.

        Her şeyi devlet babanızdan beklemeyiniz. O size hakkınızı veriyor. Sizde bu hakları kullanınki binlerce insan İSTİSMAR edilmesin.

Madem ki monitorun var, yarın başlayabilirsin. 2 ay evvel hakkındaki yalnış düşüncelerim için çok özür dileriim ve telafi edeceğime söz veriyorum."

Saygı ve Selamlar,

Christos Stefanou