Arkadaşlar;
Vatan bilgisayarda başımdan geçen bir olayı sizinle paylaşmak istiyorum.
Bugün Vatan Bilgisayar bostancı mağazasından Targus 13e marka bir sunum cihazı aldım. Daha önce bu markanın başka bir modelini bir yıl kullanmıştım. Çok memnun kalmıştım. Sunum cihazını satan arkadaşın cihaz konusunda yeteri kadar bilgili yoktu. Daha önceki sunum cihazında bilgisayarın mausunu uzaktan kontrol edebiliyordum. Bu ürününde aynı özellikte olduğunu düşünerek aldım. Gidenler bilirler. Üst katta oturulup çay içilecek yerleri var. Orada bir çay içerek bilgisayarımda denedim. Baktım mausu kontrol etmiyor. Sadece sunum özelliği var.
İade edeyim diye düşünüp alt kattaki müşteri servisine götürdüm.
Uzatmayım. Müşteri hizmetleri aldığın reyona git dedi. Yukarı gittim. Ordaki arkadaş bu paket açılmış aşğıya iade edeceksin dedi. Aşağı indim. Bu arada kendi aralarında konuyu değerlendiriyorlar.
Sonunda Müşteri temsilcisi paketin açılmasından dolayı ürünü ambalaj ücreti olarak %30 kesinti yaparak alabileceklerini söyledi. Böyle bir şeyi kabul etmeyeceğimi söyledim. O zaman ürünü almamı söylediler. Neyse tartışma uzayarak devam etti. Ne kadar beklentilerimi karşılamayan bir ürün olduğunu, alsam işime yaramayacağını anlatsamda kesinti konusunda ısrar etiler.
İade talebimi belgelendirmelerini. İade alamayacakları hakkında bir belge vermelerini istedim. Hayır dediler.
%30 kesintiyi kabul ettim. Ama karsılığında kesintinin niçin yapıldığını açıklayan bir fatura verin dedim. Yine kabul etmediler.
Verseler şikayetçi olacağımı biliyorlardı.
Neyse %30 cezayı ödedik. Ve ürünü aldılar. Ceza için verdikleri faturanın üzerinde “Teknik Servis Hizmet Bedeli” yazıyor. 20 tl’yi benden aldılar.
Soruyorum size bu legal midir?
Nerde Tüketici Hakları”?
Nerde müşteri memnuniyeti?
Haaa..
Bu arada haklarınıda yemeyelim. Beni bir konuda uyardılar. Müsteri memnuniyeti için faturanın ardına yazdıkları notu gösterdiler. Aynen şöyle yazıyor.
“Müşteri memnuniyeti ilkemiz kapsamında, satın aldığınız ürünü; fatura tarihinden itibaren 15 gün içinde orijinal ambalaj ve koruma etiketleri açılmamış, yıpranmamış ve fiyatı değişmemiş olması koşuluyla farklı bir ürünle değiştirebilirsiniz. (Ödeme iadesi yapılmamaktadır.)
Arkadaşlar piresli bir ürünün ambalajını açmadan nasıl deneyebilirsiniz?
Anladığım kadarıyla eve götürüp vitrinde ambalajını açmadan seyredeceksiniz. Böyle yaptıysanız 15 gün içinde iade edebilirsiniz. Sakın açmayın.
Eğer “Tüketici Hakları” buysa tamamen bir hikayeden oluşuyor. Firmalar bunu istedikleri gibi esnetmişler.
Eğer bu “Vatan Bilgisayar” a ait bir uygulama ise çok yazık.
Söyleeceğim alışveriş yaparken özellikle Vatandan piresli ürünlerden uzak durun.
VATAN BİLGİSAYAR Presli Ürün Ayıbı
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2010