O zaman olumsuzluk yaratayım.
Gold-Hızlıal-Metroelektronik-Mavi-hepsiburada-gittigidiyor. online sitelerden sürekli alışveriş yaparım.
Vatanbilgisayar kadar beni gıcık eden firma yoktur. 2008 de pc topladım. Belki düzelmişlerdir dedim.
2010 yılı 3,000 TL makina siparişi verdim. Kredi kartımda limit olmadığından arkadaşımın kredi kartından 3,000 TL alışveriş yaptım. 3,000 TL Canlıyı elden ödedim. Her şey buraya kadar süper.
Çarşamba sabahtan sipariş verdim. Kendi kartımdan da 600 küsüratlı alışveriş yaptım. Parçalardan 24" LED LCD (573 TL) geldi. (Ölü Pixel çıktı.) Ekran Kartı geldi. (523 TL) 1 TB HDD ve 4 GB Kingstom DDR3 Ram geldi. (450 TL) Geri kalan parçalar. Anakart, işlemci vs.. (1600 TL) gönderilmedi. Cuma Öğleden sonra cepten aradılar. Kredi Kartı tek ödeme diye (güvenlik sebebiyle) Kredi kartı sahibinin nüf. cüzdan ftkp istendi. Benim anlamadığım diğer parçalarda aynı kişinin kredi kartından alındı. Taksitli olunca güvenilir mi oluyor. NE alaka dedim. Banka kredi kartı sahibini arar. Onaylıyor musunuz diye sorar. Size ne kredi kartı sahibinin Nüf. Cüzdan ftkp.den, Artı birde beni arayıp benden istiyorlar. Tam bir komedi. Ellerinde siparişlerimin olmadığına dair bir kuşku uyandı. 1600 TL'yi iptal ettim. Aldığım ürüleri de geri iade ettim.
Tam bir saçmalık yarısını gönder diğer yarısı sonra :D O zaman hiç birini gönderme, birde 3 gün neden bekledin.
2008 yılında da anakart bozuk çıkmıştı. 2 ay beklemiştim.
Vatanbilgisayar Teknik Arıza (Google'dan bu başlığı aratabilirsin) diğer şikayetleri de oku.
Arkadaşlar konumuz dışında ama başından böyle bir olay geçmiş biri varsa yardımını bekliyorum. Vatanbilgisayardan 15.11.2008 tarihinde 1 TB Maxtor marka Hardisk aldım. 19.12.2008 tarihinde arıza yaptı. Kargo ücretini ödeyerek teknik servise gönderdim.
Tam 70 gün ve hafta sonları hariç 48 iş günü oldu. Son bir aydır firmayı arıyorum. her hafta elimde bir parça varsa getirmemi istiyorlar, ürün değişikliği yapılacakmış. Halbuki kartona sarılı olarak aparatsız bir şekilde geldi. Tamam o zaman ürünü gönderiyoruz diyorlar, ürün gelmiyor. her hafta elimde malzeme varsa getirmemi istiyorlar. Artık küfür etmeye yakın bir seviyedeyim. son 3 gündür de kimse ilgilenmiyor. Sürekli bir yerin telefon numarısını veriyorlar. Herkes bir yere postalıyor. 250 TL bir ürün için mahkemelik olsak mı diyorum ne dersiniz. benim bildiğim 45 iş günü sonra ürünü bana göndermek zorundalar. Böyle bir firmayla uğraşıpta hakkını söke söke alan biri var mı ? Mahkemeden önce bir yere başvurmam gerekir mi ? Tüketici hakları gibi, Çünkü bu şerafettinleri kafaya taktım. yardımlarınızı bekliyorum.
2009 da Philips 120 GB Taşınabilir HDD aldım. İçinde önemli bilgilerim ve özel fotoğraflarım vardı.
PC'ye format attığımdan 120 GB HDD'ye yedekledim. 120 GB HDD işletim sistemini kurduktan sonra taktım.
Çalışma, tepki, ses, ışık sıfır. 3. gününde. Geri iade ettim. Bilgiler kurtarılsın diye. yapamadılar. 250 GB HDD hediye ettiler. Sizce 250 GB hediye mi iyidir. Kaybedilen hatıralar ve belgeler mi. Hemde geri dönüşü hiç yok.
Bu yaptığım son alışveriş oldu. Aynı fiyata hizlial. com satıyor. Siz yine bildiğinizi yapın. Bu sadece benim başıma gelen.