Evet, Vodafone'da ne yazık ki bir başı bozukluk var. Ayrıca çok fazla "Wanton Aggression" sözkonusu!
Kotayı 1.5 MB aştığım için benden de 12.5 TL kestiler. Ben de durumu Vodafone'a bildirdim ama hala bir cevap yok.
Aşımın tamamen engellenmesi için yakında Vodafone'u arayacağım. Böylece kota dolduğu anda 3G hattı otomatik olarak kapanacaktır diye düşünüyorum.
Diğer taraftan Vodafone'un internet sitesinden hızlı ödeme ile para yüklemek neredeyse imkansız.
Hızlı Ödeme Sistemi çalışmıyor.
Diğer taraftan para yükleme miktarları da sorunlu. Bazen çok cüzi bir rakam yüklemem gerekiyor ama listedekilerden birini seçmek zorunda kalıyorum. İstediğim miktarı hesabıma yatırabilmeliyim.
Diğer taraftan bir telsiz ücreti kesilmesi durumu var. Hesapta para var, tarife yenilenecek, son anda tık telsiz ücreti kesiliyor, bakiye yetersiz kalıyor ve yeniden para yüklemek zorunda kalıyorum. Hemen para yüklemezseniz, içerideki paranız tarifedışı ücretlendirmelerden dolayı hemen yok oluyor.
Ayrıca 6 TL kadar içeri girebiliyorsunuz. Yani bakiyeniz -6 TL'ye düşebiliyor. Kota aşımının da, bu uygulamanın da Call Center'dan iptal edilebilmesi gerekiyor. Hatta iki uygulamanın Online Self Servis ve Vodafone Yanımda Uygulaması'ndan iptal edilebilmesi daha iyi olur.
Doğru düzgün bir mobil siteleri bile yok. Hybrid masaüstü siteleri bile doğru düzgün değil.
Vodafone Yanımda uygulaması ise, epeyce sorunlu bir uygulama. Düzeltilmesi durumunda ise, çok faydalı olacak bir uygulama. Bu uygulamaya gereken önem verilmelidir.
Ayrıca bu uygulamanın yüklenmesi durumunda söz verdikleri 2GB'ı da vermiyorlar.
Call Center'da çalışan bayan yetkililer ise, ne yazık ki yeterli eğitime sahip değiller. Bayanları daha farklı bir eğitimden geçirmeleri gerekiyor.
Diğer taraftan Call Center Aramaları da ücretsiz olmalıdır.
Bunların hepsini geribildirim olarak Vodafone'a gönderdim.
Ama en cazip kampanyalar Vodafone'dan çıktığı gerçeğini de kabul etmek gerekiyor.
Vodafone gibi bir dünya şirketinde bu tür problemlerin olmasını aklım almıyor.
Hayretler içinde kaldığım bir durum sözkonusu!
Bu yazıyı da bir geribildirim olarak kendilerine gönderiyorum.
Müşteri memnuniyeti açısından tüm sorunların çözülmesi dileğiyle...
Cleverman