Web cam aldım ama ufak bir problem var :(

Mafalay
06-11-2009, 22:32   |  #1  
Mafalay avatarı
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
13 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2009

Merhaba arkadaşlar geçen gün pegasus vc85u modelinde bir web cam aldım güzel kaliteli bişeyede benziyor programını filan kurdum bir sorun yok ama msnde camı açtığımda camın olduğunu görmüyor yani cam yokmuş gibi sayıyor nedenini bir türlü bulamadım fikirlerinizi söylerseniz memnun olurum.

Egoist Okan
06-11-2009, 22:59   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
170 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2009

Driver cd'sini 1 kere yükledin değil mi?

ve yükledikten sonra (windows üzerinden , mekanik değil ) reset attın mı?

ve msn sürümün kaç?

Mafalay
06-11-2009, 23:05   |  #3  
Mafalay avatarı
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
13 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2009

msn son sürüm ayrıca mekanik derken kasadan bahsettiniz galiba evet  windows başlattan yeniden başlattım pc yi 2. gün bu sorun hayla çözülmedi.

Egoist Okan
06-11-2009, 23:06   |  #4  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
170 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2009

anlıyorum.

bence sistemi geri yükleme yapabilirsiniz.
sanırsam yüklerken bir problem oldu.
veya satıcı başka bir ürünün driver cdsini koymuş olabilir :).

Mafalay
06-11-2009, 23:08   |  #5  
Mafalay avatarı
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
13 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2009

hayır cd nin bu kameranın olduğuna eminim yüklerken kamera takılıydı sadece kamerayı çıkartın uyarısı verdi ingilizce olarak bende çıkartım yüklemeye öyle devam ettim daha sonra yeniden taktım.

Egoist Okan
06-11-2009, 23:14   |  #6  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
170 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2009

Anlıyorum.
Valla bende çözemedim , o kadar driver yüklemelerinde bilgili olarak böyle görmemiştim.

peki yüklerken ayrı ayrı dosya yükleme var mıydı yani şöyle :


size kabaca bir taslak yapıyım :

pckamera.exe
auotflow.etxx


bunun gibi bir çok dosya yükleme olayı varmıydı yoksa sadece bir dosya mı yoksa normal yükleme mi?

Mafalay
06-11-2009, 23:16   |  #7  
Mafalay avatarı
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
13 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2009

evet
Edit bende obit güvenlik var izin filan istedi yüklerle bazı şeyleri engelliyebiliyor bir alakası olabilirmi ?

Son Düzenleme: Mafalay ~ 06 Kasım 2009 23:20
Semih Özyurt
06-11-2009, 23:24   |  #8  
Semih Özyurt avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
2,749 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2008
Alıntı: Mafalay  
Merhaba arkadaşlar geçen gün pegasus vc85u modelinde bir web cam aldım güzel kaliteli bişeyede benziyor programını filan kurdum bir sorun yok ama msnde camı açtığımda camın olduğunu görmüyor yani cam yokmuş gibi sayıyor nedenini bir türlü bulamadım fikirlerinizi söylerseniz memnun olurum.
dostum cameranda bir sorun yok için rahat olsun msn 9 sürümünde kafasına göre bir görüyor,bir görmüyor camı bendede öyle msn 8.5 dön güncelleme sornu içinde uyumluluk'tan win2000 için çalıştır de bu kadar kolay gelsin

Egoist Okan
06-11-2009, 23:25   |  #9  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
170 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2009

Kesinlikle.
O tür programlar bu tür driverları şaka değil ama virüs gibi görüp engelleyebiliyor.
bende çok yaşamıştım.
avg anti virüsde benzeri herşeyi engelliyor.
kaspersky i devre dışı bıraktıgınızda internet bağlantınız kopuyor.

şu adımları izleyin :

1- Driver'ı kaldırın.
2- RegEdit'Ten geçmişi silin.

tekrar yüklemeyi deneyin.
ve obit güvenliği kapatarak yapın büyük ihtimalle sorun çözülecektir.
ve cdnin içinde size der hangilerini yükeleyeyim?
hepsini seçin.
eğer bir problem olursa özel mesaj atın.
ben konuyu unutabilirimde. :)

Egoist Okan
06-11-2009, 23:27   |  #10  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
170 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2009
Alıntı: Semih Özyurt  
dostum cameranda bir sorun yok için rahat olsun msn 9 sürümünde kafasına göre bir görüyor,bir görmüyor camı bendede öyle msn 8.5 dön güncelleme sornu içinde uyumluluk'tan win2000 için çalıştır de bu kadar kolay
uyumluluktan bende bi kere denemiştim. ama kesin işe yaramıyor .

Mafalay
08-11-2009, 12:26   |  #11  
Mafalay avatarı
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
13 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2009

Semih ve Okan Cevaplarınız İçin Teşekkürler Sorun Msn Sürmümde.