Microsoft, IBM, Apple, Intel, AMD ve dahası... Kim uygulamıyor ki bu pazarlama taktiğini?
Okumak için: https://www.chip.com.tr/konu/wind ... -taktigi_15067.html
Resimlerle: Windows 7'yi netbook'lara kuruyoruz!
İçinde "mavi kristaller" olduğu için bir deterjanı tercih ettiniz mi? 1950'lerdeki tüketiciler akın akın mavi kristalli ürünlere yöneliyordu. 1960'larda diş macunlarında "parlayan kendine güven halkası" vardı. 1990'larda Intel, işlemcinin bilgisayarın beyni olduğunu söyleyerek bu cümleyi satıcıların ve kullanıcıların ezberine sokmuştu. Bilgisayar satıcıları halen işten anlamayan müşterileri işlemciyi abartarak tavlıyorlar.
IBM ana sistemdeki hafızayı arttıracağı zaman biri gelip sisteme bellek eklemiyordu. Sisteme takılı belleği aktive etmek için düğmelerle oynuyordu. Ve Microsoft'un sunduğu üç Windows 7 sürümü var: Home Premium, Professional ve Ultimate. Peki farkları ne? Çok basit, Ultimate tam sürüm, diğer iki sürüm ise özellikleri eksiltilmiş, daha ucuz sürümler. İçlerinde zaten bulunan fonksiyonlar kapatılmış, işte bundan ibaret.
Peki Microsoft bunu nasıl yapıyor? İkinci sayfada...
Hangi Windows 7 sürümü sizin için daha uygun?
Tüm konu: Windows 7 sürüm farkları pazarlama taktiği
İzleyin: Windows 7 Bitlocker&Bitlocker to go
Resimlerle: Windows 7'yi netbook'lara kuruyoruz!
Kaynak: www.chip.com.tr
Tartışıyoruz: Hangi Windows sürümü