Windows Mağaza' ya Girme Sorunu

orhan deniz
03-04-2014, 13:48   |  #1  
orhan deniz avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
139 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2009


Merhaba Arkadaşlar
Windows 8.1 Single Langue işletim sistemini kullanmaktayım. Son 2 haftadır mağaza uygulamasına giremiyorum. Diğer yüklü uygulamalar net bir şekilde çalışırken mağaza uygulaması çalışmıyor. Mağaza uygulamasına tıkladığımda yukarıdaki yeşi ekran öylece duruyor ve mağazaya giriş yapmıyor. Tüm çözüm yollarını denememe rağmen sorunu çözemedim. Bir en son format atmak kaldı ama 8 Nisan' da Update 1 yayımlanacağı için onu bekleyeceğim. Ama bu sorunu çözmek istiyorum. Başka hangi yollarla çözebilirim.

Şimdiden yardım ve önerileriniz için Teşekkür Ederim.

Sistem Bilgilerim
  • Asus X550JK
  • Windows 10 Pro 64-bit
  • Intel Intel(R) Core(TM) i5-4200H CPU @ 3.2GHz
  • Intel
  • nVidia Geforce GTX 850M
  • Realtek
  • Google Chrome
  • NOD32 (Eset)
  • 8 GB
  • iPhone iOS
  • Android 4.1 (JellyBean)
  • Vodafone
0nurKavak
03-04-2014, 17:31   |  #2  
0nurKavak avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 7
163 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2013

Bende de aynı problem vardı. Formatlayarak sorunu çözebildim.

Son Düzenleme: 0nurKavak ~ 03 Nisan 2014 20:43
orhan deniz
03-04-2014, 18:42   |  #3  
orhan deniz avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
139 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2009

Formattan başka çözümü yokmu ?

0nurKavak
03-04-2014, 20:42   |  #4  
0nurKavak avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 7
163 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2013

Ayarlar / Güncelleştirme ve kurtarma /  Kurtarma  ile bilgisayarınızı yeniden başlatın. Gelen ekranda Sorunları gider sekmesinden istediğiniz çözümü kendiniz üretebilirsiniz. 

NOT: Formatı mağaza için atmadım ;) Format atmak zorunda değilsiniz.

0nurKavak bu faydalı yanıtı için aşağıdaki 1 kişiden teşekkür aldı... [ Göster ]