Yardim Samsung 8000 Serie LED TV

aLmanyaLikiZ
20-02-2012, 15:57   |  #1  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
25 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008

Merhaba arkadaslar, umarim iyisinizdir, ben Almanyada oturuyorum ve sizden ricam bi kac soruma cevap verirseniz mutlu edersiniz beni :)
Ben gecen hafta Samsung 8000 Serie sinden bir LED tv aldim icin de W-lan falan var gercekten cok güzel bir TV. bütün ayarlarini falan yaptim ama internete girerken cok zorluk cekiyorum surfen yaparken herseyi kumandayla yapmak zorundayim ve cok zor oluyo hic zevk alamiyosun neyse fazla uzatmiyim benim sorum su TV de 3 Usb 4 HDMi girisi var, düsündüm belki usb girislerine kablosuz mouse yada klavye baglanabilir mi ? eger baglanirsa bütün hepsi uyar mi yada orginalini mi almam lazim ? bilgisayarlara olanlar olur mu?
Tesekkürler simdiden cevaplarinizi bekliyorum ..

endlessnight
20-02-2012, 16:49   |  #2  
endlessnight avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 13
2,457 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2011

Benim bildiğim samsung'un mause'undan almanız lazım. O da çok pahalı. Dar gelirli değilim diyorsanız alın. Onun dışında uyumlu çalışan herhangi  pc mause'u olmaz diye biliyorum.

dasti
20-02-2012, 17:08   |  #3  
dasti avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
1,963 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2011

Kendi ürettiği mouse klavye takımından almanız gerekmektedir. Onlarında fiyatları biraz yüksek olabilir. 8000 serisi dediğiniz şu C8000 serisi mi acaba ? :D Onlar buradan yeni yeni yayılmaya başladı yaa :)

aLmanyaLikiZ
20-02-2012, 17:21   |  #4  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
25 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008

yani mecburum orginalini almaya bende usb girislerini görünce herhangi bir klavye yada mouse olur diye zannetmistim ne kadar sacma samsunga bagimli yapmalari.. herneyse burda baya oldu ciktigi yahu :) 1000 € a aldim baya ucuza yani normal fiyati 2000 € falan tanidik hesabi ;) simdi diycen o kadar para veren onada verir diye ama baktim minimum 100 € dan basliyo yinede tesekkürler...

endlessnight
21-02-2012, 10:11   |  #5  
endlessnight avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 13
2,457 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2011

Malesef Samsung'un ve birçok markanın huyu bu. Fiyatları hem yüksek hem de tüketiciyi kendine bağımlı hale getirmek için bu tür politikalar izliyorlar.

dasti
22-02-2012, 10:57   |  #6  
dasti avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
1,963 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2011

Aynen samsung un işi bu ne yazık ki. Yapacağı ürünler kadar yaptığı yan ürünlere de yüksek meblağlar istemek. Ooo bir tane de bize alıp getirsen ya :D yarı yarıya nasıl aldın ya :D :D

endlessnight
22-02-2012, 13:25   |  #7  
endlessnight avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 13
2,457 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2011

Yurt dışında fiyatlar TR ye göre uygun oluyor. Ama oraya göre fiyatı nasıl bilemiyorum. Burada Samsung'un fiyatları yüksek :(

dasti
22-02-2012, 14:14   |  #8  
dasti avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
1,963 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2011

Hocam 1000 euroya almış çok çok uygun fiyata almış bence :)

endlessnight
23-02-2012, 09:48   |  #9  
endlessnight avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 13
2,457 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2011

Tamam Tr ye göre uygun. Çünkü bizde vergilerle beraber fiyat şişiyor. Önemli olan Almanya'da rakiplerinin fiyatının ne olduğu. Eğer orda da Tr yedeki gibi fiyatı yüksek ise demek ki Samsung her yerde yüksek fiyata satıyor. Değilse demek sorun bizim ülkede:( Ben bunu demek istedim.

aLmanyaLikiZ
23-02-2012, 21:19   |  #10  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
25 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008

yok arkadaslar ben uyguna aldim tanidik hesabi normalde fiyati 2500 € falan ;) bu sefer ki dost kazigi olmadi, normalde hep kazik atarlar ya hehe tesekkürler ediyorum sizlere öyle bisey icin henüz hazir degilim internet icin laptopu takmayi düsünüyorum öyle idare ediyim biraz ..

endlessnight
24-02-2012, 14:24   |  #11  
endlessnight avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 13
2,457 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2011

2500 Euro az mı ya :(

dasti
02-03-2012, 09:47   |  #12  
dasti avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
1,963 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2011

Lui 2500 euro iyi para hea :D
Ama almanyalıkiz 1000 euro vermiş :)