Yeni bilgisayarım nasıl :) ? Bi Yorum

kaanfb12
20-10-2011, 16:23   |  #1  
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
71 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2011

İşlemci: 419 TL // http://www.vatanbilgisayar.com/C ... ils.aspx?I_ID=50998
Anakart: 268 TL // http://www.vatanbilgisayar.com/A ... ils.aspx?I_ID=55823
Ekran Kartı: 763 TL // http://www.vatanbilgisayar.com/E ... ils.aspx?I_ID=52292
Bellek: 118 TL // http://www.vatanbilgisayar.com/R ... ils.aspx?I_ID=56397
Full Kasa: 343 TL // http://www.vatanbilgisayar.com/B ... ils.aspx?I_ID=55446
Sabit Disk: 120 TL // http://www.vatanbilgisayar.com/D ... ils.aspx?I_ID=51624

Toplam: ~2031 TL~

hakean
20-10-2011, 16:35   |  #2  
hakean avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,572 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2010

iyi verimşin h.olsun

kaanfb12
20-10-2011, 16:36   |  #3  
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
71 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2011

eyv sağolasın iyi demi başımı ağrıtmaz yani

Erdem_Aydın
20-10-2011, 16:40   |  #4  
Erdem_Aydın avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 18
1,628 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2011

Bu İŞLEMCİ daha iyidir.
Ramlar cl7 olsa daha iyi olur ama vatanın stoklarında cl7 yok.Onun dışında çok güzel bi sistem.

kaanfb12
20-10-2011, 16:41   |  #5  
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
71 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2011

bütçe 2000 kardeşim pahalı oluyor

faceman
20-10-2011, 16:44   |  #6  
faceman avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 6
2,591 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2011

yav bu fiyatlara ne olmuş ? iyiki mayısta almışım pc'yi :)

NightFight
20-10-2011, 16:44   |  #7  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
173 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2011

Güzel toplamışsın hayırlı olsn

Son Düzenleme: NightFight ~ 20 Ekim 2011 16:45
kaanfb12
20-10-2011, 16:46   |  #8  
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
71 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2011

sorma ya fiyatlar uctu eyv sağolun oyunları rahat oynarmıyım beyler bunla ?

faceman
20-10-2011, 16:47   |  #9  
faceman avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 6
2,591 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2011

evet oynarsın sistemde sadece o ekran kartıyla kasa bile olsa oynarsın :)

kaanfb12
20-10-2011, 16:49   |  #10  
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
71 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2011

Eyv sağolasın anakartla işlemci felan olmuşmu kardeşim yani sıkıntı yapmaz demi

faceman
20-10-2011, 16:52   |  #11  
faceman avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 6
2,591 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2011

hepsi olmuş bişi olmaz :) ama ben senin yerinde olsam 30-40 lira daha verir 2500k alırdım işlemciyi sonradan pişman olma

kaanfb12
20-10-2011, 16:54   |  #12  
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
71 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2011

Tamam sağolasın ne biliyim aldık bikere :D

hakean
20-10-2011, 19:30   |  #13  
hakean avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,572 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2010

başını falan arıtmaz korkma sen bide benim sisteme bak sayfamdan ben bunlara bile en son çıkan oyunlar ultra da oynuosam sen düşün

theadrin
20-10-2011, 19:58   |  #14  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
9 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2010

senin solda yazdığın fiyatlarla vatandaki fiyatlar aynı değil nerden aldın bunları?

Radyokafa
21-10-2011, 12:06   |  #15  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
3 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2011

Bence de çok iyimiş. Güle güle kullan.

zahitturgut
21-10-2011, 12:38   |  #16  
zahitturgut avatarı
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
53 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2007

Dostum bende ekran kartın ve kasa ortak :) ekran kartına hiç bir yorum yapılmaz süpper sistemim aşagıda ayrıca Performance testi sonucuda 2995,2 yani hayırlı olsun keşke ana kartıda asusp68 seçseydin


       ASUS P8Z68 DELUXE Intel Z68 Soket 1155 DDR3 2200MHz (O.C) SATA 3.0 USB 3.0  Anakart

         

       COOLER MASTERHAF 912 PLUS GX 80PLUS 750W MidT ATX SİYAH KASA
         

            

       ASUSGTX570 DirectCU II GDDR5 1280MB 320Bit Nvidia GeForce DX11 Ekran Kartı
         

       INTELCore i7 2600K Soket 1155 3.4GHz 8MB Cache 32nm İşlemci
         

       GSKIL8GB (2x4GB) RipjawsX DDR3 1600MHz CL9 1.5V Dual Kit Ram
         

       THERMALTAKETt eSPORTS Challenger Pro Oyuncu Klavyesi Türkçe
         

       THERMALTAKETt eSPORTS Black Gaming Mouse
         

       OCZ120GB Agility 3 Serisi Sata 3.0 SSD (525MB Okuma/ 500MB Yazma)

zahitturgut
21-10-2011, 12:39   |  #17  
zahitturgut avatarı
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
53 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2007
kaanfb12
21-10-2011, 15:07   |  #18  
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
71 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2011

   benim anakartla senınknın arsaındakı ney acaba ?  

zahitturgut

kaanfb12
22-10-2011, 12:17   |  #19  
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
71 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2011

Anakart nasıl yani benim aldğım anakart iyi değilmiki :)

ADEM-KAYA
22-10-2011, 14:28   |  #20  
ADEM-KAYA avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 10
12,271 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

Kasadaki PSU gürültülü çalışıyor umarım başın ağrımaz.
Sistemin çok iyi güle güle eskit.

kaanfb12
23-10-2011, 10:29   |  #21  
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
71 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2011

peki bu sisteme göre güzel kasa varmı önerin