Yeni bir laptop alıcam.Asus N53SN-SZ076V

burnworld
13-08-2011, 02:28   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
8 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2011

Arkadaşlar merhaba.Yeni bir laptop almak istiyorum.Benim elimde IBM marka bir laptop var ve şuana kadar hiç arıza yapmadı.Bana bunun gibi uzun süre dayanabilecek sağlam laptop lazım.Bir kaç gün araştırdım ve asus N53SN-SZ076V modelini (http://www.vatanbilgisayar.com/a ... ils.aspx?I_ID=54677) almaya karar verdim.Ama tek aklıma takılan konu bu laptop uzun süre dayanır mı ve oyun konusunda nasıldır ?

Saygılar

adem-t
13-08-2011, 04:14   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
793 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2009

Kardeşim oyun konusunda gayet iyi dayanıklılık konusunda görmediğim için birşey diyemeceğim ama Asus gayet iyi bir firma dayanıklı olur diye tahmin ediyorum birazını markaya ödüyorsun zaten vereceğin paranın:)birde doların düşmesini beklersen biraz daha karlı alırsın..

griffon
13-08-2011, 10:52   |  #3  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
19 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2011

Teknosa da indirim var. o fiyata bunu al bence....


burnworld
13-08-2011, 14:01   |  #4  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
8 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2011

http://www.teknosa.com/Cultures/ ... Catalog=_BILGISAYAR

http://www.vatanbilgisayar.com/a ... ils.aspx?I_ID=54677

2si arasındaki fark nedir?modelleri farklı çünkü.

Meatat
13-08-2011, 21:11   |  #5  
Meatat avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
175 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009
Alıntı: burnworld  
teknosadakinde +4 gb ram ve bluray-rom var. benim kullandığım bilgisayar bu bende teknosadan indirimden almıştım. hazır fiyatı düşmüşken mutlaka teknosadakini almalısın. bluray bilmiyorum kullanır mısın ama gende bulunsun iyi olur Kahkaha fazla ram de göz çıkartmaz zaten ram ilavesi yapılabiliyo. bu serinin çok ufak problemleri olabiliyo. mesela alüminyum kasasından dolayı kaçak olabiliyo elini laptopun üzerinde gezdirince ufak bi titreşim hissedebiliyosun ama her makinada her zaman olmuyo. bide klavyesini çok değişik yapmışlar ortasından biraz güçlü bastırınca içine doğru göçüyo buda adilik hissi veriyo ama adi değil esneme falan yapmıyo gayet kullanışlı. ısınma derdi yok. tabi benim gibi çok sıcak bir şehirde oyun oynamaya kalkarsanız ısınma kaçınılmazdır (bkz. manisa ) onuda soğutucularla halledersiniz. oyun performansı çok çok iyi sadece crysis 2, gta4 gibi oyunlarda çözünürlük düşürmeniz gerekiyo zaten full hd çözünürlüğü her ekran kartı kaldıramaz. genel olarak böyle ekstra sormak istediğiniz bi şey varsa buyurun

burnworld
13-08-2011, 22:47   |  #6  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
8 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2011

Aslında bilgisayardan pek çakmıyorum.Bluray ne onuda bilmiyorum :D Şu kaçak olması bide klavyenin esnemesi kulağa çok kötü geliyor.Çok mu dandik ? :D

Meatat
13-08-2011, 23:09   |  #7  
Meatat avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
175 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009

belirttiğim gibi dandiklik söz konusu değil gayet kaliteli dışarıdan bakınca şık duruyo. o esneme olayı asus un özellikle yaptığı bir şey olabilir. klavyeyi sert kullanan insanlar için altta kalan malzemeleri koruma vb gibi. biraz zaman geçince alışılıyo. zaten çökmesi için sert bastırmak gerekiyo. gelelim en en önemli mesele olan kaçak sorununa. öncelikle belirteyim bu her laptopta olan bi durum değil. aslında biraz karmaşık. bu konuda bi kaç söylem var. birinci grup kullanıcılar sadece bi kaç kere hissettiklerini ve bir daha farkedemeklerini söylüyolar aynen benim gibi. ikinci grup kullanıcılar hiç farkedememiş ve bir sürü insana denetmişler kimse farkedememiş. üçüncü grup kullanıcılar sorunun topraklama yüzünden olduğunu farketmiş ve sağlam topraklamalı prizlerde sorunun tamamen kesildiğini görmüşler. dördüncü drup insanlar ise naparlarsa yapsınlar sorunun kesilmediğini ve hep kaçak olduğunu farketmişler. senin hangisini yaşayacağın ise aldığın makineye, senin elektrikle olan ilişkine (hani bazı insanlara  her yerden elektrik çarpar ya onun gibi.) ve parmaklarının hassasiyetine göre değişir. ayrıca bu kaçak ölçüm cihazlarıyla ölçülünce insana zarar veren değerlerin çok altında kaldığı görülmüş. zaten yanlış anlama öyle çarpma falan olmuyo sadece titreşim ki ben en başta kullanılan materyalin özelliği sanmıştım :) bunların hepsini ve daha fazlasını donanımhaberin n53sn-n53sv kullanıcı grubundaki arkadaşlardan öğrendim belirtmeden geçemiycem :) biraz uzun oldu ama sorunun tam cevabı böyle :)

burnworld
13-08-2011, 23:14   |  #8  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
8 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2011

valla seni allah bana yolladı :) Anlattıkların aslında olumlu.Son bir soru sorucam :) Eğer yeni laptop alsaydın yine bu laptopu mu alırdın yoksa tüh keşke diğerini alsaydım daha iyi olurdu dediğin oldu mu ?

Meatat
14-08-2011, 00:06   |  #9  
Meatat avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
175 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009

ben şimdiye kadar bi eksisini görmedim ki zaten 3000 ve fazlası bi para vermiceksen daha iyi özellikleri bulamıyosun. sen deyince piyasaya şöyle bir göz attım işte vatan,teknosa,bimeks,gold,nova,eksen,istanbul bilişim falan. aynı özellikli bilgisayarlar var evet nerdeyse aynı fiyat kategorisinde. şöyel özetleyeyim. toshibanın bu fiyatlarda i3 lü modellerini falan gördüm titreyip kendime geldim :) sony genelde çok aşırı pahalı tamam çok daha kaliteli ekranlar kasalar falan var ama gereksiz. hp lerde yıllardır ısınma problemleri diyolar son dönemlerde düzelmiştir düzelmemiştir bilemem ama güvenemem de. lenovo, packard bell falan var ama onlar asus gibi köklü firmalar değiller gibi geliyo bana güvenmiyorum. acerların kötü şöhretleri var herkes kötülüyo pek güvenesi olmuyo insanın. belki samsung eşdeğer gözükebilir onda da samsung herşeye atlıyo tüm elektroniğe asus sadece bilgisayar üzerinde ve tüm gücünü buraya aktarıyo. o yüzden açıkçası bu n53 serisi çıktıktan sonra asusa rakip göremiyorum ben tabi bu benim şahsi görüşüm. sen merak etme bilgisayarın hiçbir eksik özelliği yok. uzun yıllar kullanım konusunda bi şey diyemeyeceğim çünkü bu modeller yeni sayılır yani şimdilik bi problem yok zaten çok sağlammış görüntüsü veriyo bence bi şey olmaz :)

burnworld
14-08-2011, 02:14   |  #10  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
8 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2011

Çok teşekkür ederim çok yardımcı oldun gerçekten :)

Meatat
14-08-2011, 03:31   |  #11  
Meatat avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
175 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009

elimden geldiğince :) hayırlı olsun :)

hariciadam
14-08-2011, 20:37   |  #12  
hariciadam avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 12
1,192 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2010

aynı seride  sz129v modeli tavsiye ederim daha performanslı ve fiyatı daha uygun 6gb ramli alınır o model


http://pcdepo.com/asus-n53sn-sz129v-notebook-urun5849.html

burnworld
15-08-2011, 18:56   |  #13  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
8 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2011

http://www.teknosa.com/Cultures/ ... Catalog=_BILGISAYAR

www.istanbul        bilisim.com.tr/n-series-n53sn-sz129v-asus-dunyasi-fiyatlari-kampanyali-laptoplar-en-ucuz-dizustu-bilgisayar-modelleri-firsatlari-notebook-taksit-avantajlari,24570.html  (aradaki boşluğu silin lütfen spam olarak çıkıyor bitişik olunca)

bu 2sinden birini alıcam.Sizce hangisi ?

Son Düzenleme: burnworld ~ 15 Ağustos 2011 20:03