zotac gt430 synergy 1 gb 128bit ddr3 16X (lp)

sbulut57
24-06-2012, 00:39   |  #1  
sbulut57 avatarı
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
44 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2012

marka:Zotac
model:GT430 SYNERGY 1 GB 128Bit DDR3 16X (LP)
ürün kodu:ZT-40609-10L
bellek hızı:1333 mhz
bellek boyutu:1gb
bellek arayüzü:320 bit
bellek tipi:gddr3
chipset üretici:NVIDIA®
grafik işlemci:GeForce® GT430
çekirdek (işlemci) hızı:700 MHz

sizce nasıl arkadaşlar?
+ 2.5 gb ram ile call of duty modern warfare 3 2012 oyunlar sorunsuz oynanırmı ?

anarxia
24-06-2012, 10:13   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 41
663 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2011

cod zaten pek bir sistem meraklısı oyun değil, oynatırsın o yüzden ama bf3, gt gibi oyunlarda problem çıkaracaktır.

Tekno_Loji
24-06-2012, 10:16   |  #3  
Tekno_Loji avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 35
1,677 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2005

GT430 yerine GT440 alsan daha iyi olur yada 5670, 6670 gibi kartlar daha iyi olur.

Tekno_Loji bu faydalı yanıtı için aşağıdaki 1 kişiden teşekkür aldı... [ Göster ]
sbulut57
24-06-2012, 10:37   |  #4  
sbulut57 avatarı
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
44 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2012

Grafik motoru AMD Radeon HD 6670
Arabirim PCI Express x16 2.0
Bellek arabirimi 128 bit
Çekirdek frekansı 800 Mhz
Bellek frekansı 4000 Mhz
Bellek 1024 MB GDDR5

peki bu nasıl ?

anarxia
24-06-2012, 10:39   |  #5  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 41
663 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2011

6670 fena değildir, ne kadar paran var?

sbulut57
24-06-2012, 12:25   |  #6  
sbulut57 avatarı
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
44 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2012

150-200 arası

anarxia
24-06-2012, 12:44   |  #7  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 41
663 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2011

6750 zaten iyi bir karttır, piyasada 2 tane versiyonu var, biri dd3 diğeri ddr5, şansına 200 lira altına ddr5 versiyonunu buldum, hiç düşünmeden alabilirsin, o parayla alabileceğinin en iyisi.


sbulut57
24-06-2012, 21:15   |  #8  
sbulut57 avatarı
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
44 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2012

teşekkür ederim arkadaşlar

Sistemim

CPU Türü :DualCore Intel Pentium D 925, 3000 MHz (15 x 200) çift çekirdek
[ DIMM1: 1 GB DDR2-667 DDR2 SDRAM ]

Tür Dual Channel (128 Bit)
Aktif mod Single Channel (64 Bit)
Simdiki ekran kartı nvidia geforce 7100 gs
Bunlar aklıma geldi sistem olarak :D

sbulut57
24-06-2012, 21:34   |  #9  
sbulut57 avatarı
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
44 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2012

kardeş yukarda verdigin ekran kartı anakart falan uymaz gibi bi sorun cıkarmaz dmi güc tüketimi falan **?

Tekno_Loji
24-06-2012, 21:49   |  #10  
Tekno_Loji avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 35
1,677 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2005

anakartında PCI-Express slotun varsa sorun olmaz. Birde 350-400Watt bir güç kaynağın olmalı.

Son Düzenleme: Tekno_Loji ~ 24 Haziran 2012 21:49
sbulut57
25-06-2012, 00:08   |  #11  
sbulut57 avatarı
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
44 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2012

Pcı express derken x16 varsanırım

sbulut57
25-06-2012, 00:10   |  #12  
sbulut57 avatarı
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
44 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2012

evet varmış kardeşim çok saol

anarxia
25-06-2012, 10:17   |  #13  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 41
663 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2011

zotac 430 uygunsu benim önerdiğim de uyumludur. psu'nu bilmediğim için güç tüketimi hakkında birşey diyemem. ama çok harcamaz 6750.

sbulut57
25-06-2012, 11:38   |  #14  
sbulut57 avatarı
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
44 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2012

tamam kardeşim çok saol