ben fazla emin deiilimde ya da alışweriş yapan warsa
Gitti Gidiyor a güveniyonuz mu?
- 1
- 2
Güvenilir satıcılarla alışveriş yapılırsa sorun çıkacağını sanmam..
Satıcıların yanındaki yıldızlara ve hakkında yazılan yorumlara bakıp ona göre alışveriş yapılabilir..
ben bi kaç defa yaptım oldukça güvenilir. şöyle bir de örnek vereyim: bir defasında arızalı bi ürün aldım değiştirilmesini istedim. arızalı ürünü değiştirmeden üstüne bi de yenisini gönderdiler..
evt bazenn ole oluyoo gercektenn benım telıı degıstırmıslerdıı ole:D:D sanss işi birazda
dostum gitti gidiyor güvenceli çünkü sen bir malı almak isteyince o mal önce gittigidiyor merkezine gidiyor sen parayı gittigidiyor merkezine yatırdıktan sonra sana geliyor....
Ben de 1 kere alışveriş yaptım ve hiçbir sorun çıkmadı. CU_GS7 arkadaşımızın da dediği gibi ürünü alacağın kişinin hakkındaki yorumlar önemli bu konuda.
toplam 10 kere satış yaptım 6 kere ürün aldım herhangi bir sorunla karşılaşmadım ama bu değildirki bundan sorna karşılaşmayacağım. sadece çok uzuz bulduğum ürünleri almaya çalışıyorum. Bildiğim kadarıyla birkaç nickname ile aynı kişiler bir yol tutdurmuşlar gitmişler. Mal almadan önce birazcık sitede iyi araştırma yapılırsa kesin olmammakla beraber birkaç şey yakalanabilir.
Yinede riskli görüyorum bu tür alış-verişleri teknoloji ilerledikçe riskde artıyor her konuda.
flood yapmak istemiyorum ama ayrı alt başlıkta yazmayı uygun göndüm Böyle birşey kesinlikle yok sadece parayı ürün teslim alınınca alıcı tarafından onay verilirse karşı tarafın hesabına yatırılıyor. ürünün gittigidiyora gittiği felam yok yani. Ben yanlış anlamadım umarım.abdulkerimboyacitmdostum gitti gidiyor güvenceli çünkü sen bir malı almak isteyince o mal önce gittigidiyor merkezine gidiyor sen parayı gittigidiyor merkezine yatırdıktan sonra sana geliyor....
Ben güvenmiyorum çünkü mal satışlarında satıcıya bir güvence sunmuyor.
Mesela:
Bir işlemci satıyorum diyelim. Mal sağlam. Alıcı düzenbazın teki olsun. Alıcı parayı GittiGidiyor'a ödüyor. Ben işlemcimi gönderiyorum. Normalde alıcının ürünü inceleyip onay vermesi ile GittiGidiyor parayı bana ödüyor. Ama alıcı sağlam aldığı işlemciyi bozar veya değiştirirse, sonra beğenmedim/arızalı v.s. deyip gönderirse? GittiGidiyor alıcının parasını geri ödüyor. Seninde bozulan/değiştirilen işlemcin yanına kâr kalıyor.
GittiGidiyor'un bu konudaki tavsiyesi ise süper: Değiştirmeye karşı İşlemcinin seri no'sunu Noterde onaylatmak! Sonra de Mahkemeye vermek! Bozmaya karşı önereceği çözümde çalıştığını notere tasdik ettirmektir herhalde.
Ben güveniyorum çünkü hiç arıza çıkmadı ne sattıklarımda ne aldıklarımda.
100 ün üzerinde alış veriş yaptım gayet saglıklı ve guvenli en iyi yanı hızlı kargolama ve iletisim .
Genel manada güvenririm. Ama pahalı bir alışveriş ve güvensiz bir satıcıysa hiç belli olmaz.güvenmem. Hakkında kötü yorumlarda okudum ama bilemiyorum.ebay gibi olamadığı kesin ama.
yüzde 10 komisyon alır.
sahibinden yüzde 7.
bana sahibinden daha güzel gelmiştir hep. Ücretsiz ilan hizmeti de var. Para vermiyceksen kalabalık etme demiyor.
Dahaönce gg 2 de bir sürü kez hem ürün aldım hem ürün sattım. Güvenilir bir siteydi am son 1 senedir kendi sözleşmelerine bile uymuyorlar. Özellikle alıcıysanız yaşadınız. Adam ürünü alıyor kırık diyor. Normalde bunun için kargoya tutanak tutması gerekiyor. Ama bunu tutmamış ama gg bu satışı iptal ederek satıcıyı mağdur ediyor. Artık bu siteyi kullanmıyorum. Bazen bişeyler satacaksam hemalhemsat veya evdefazla.com u daha çok tercih ediyorum.
Konu eski ama benim başıma bir olay geldi sizi de bu konuda uyarmak istedim.
Bu güne kadar 6-7 tane alışveriş yaptım bu siteden hiç birinde de sorun yaşamadım aldığım ürünlerin neredeyse hepsinden memnun kalmıştım.
Ama en son acil bir cep telefonu ekranı almam gerekti.
Neyse ürünü sitede buldum kredi kartı ile alışveriş yapmak istemiyordum ve satıcıya bu ürünü bana özel açık arttırma ile satıp aynı fiyatı ödediğimde açık arttırmayı kapatmasını ve parayı havale ettiğimde ürünü göndermesini istediğimi söyledim.
Satıcı tamam olur ama fiyat 2 TL artar dedi. Bende kabul ettim tamam dedim ama satıcı ne ürünü özel satışa attı ne de ikinci mesajıma cevap yazdı.
Ekran çok acil lazım olduğu için ben kredi kartı ile ödeme yaptım ve beklemeye başladım.
Aradan 3 gün geçti, 3 gün dediğime bakmayın hafta sonları iş gününden sayılmadığı için 5 gün geçti. Neyse 3 iş günü dolduğunda kargo hatırlat diye bir şey çıkıyor ona tıkladığınızda kargo bilgilerinin girilmesi için son 24 saat süre tanınıyor.
Satıcı son 24 saatin son saatlerinde kargo bilgisi diye, alakasız bir şeyler girmiş. Kargo şirketi Çanakkale diğer, kargo takip numarası sürat kargo yazmış.
Ben kargo bilgilerinin hatalı olduğunu satıcının bunu beni oyalamak için yaptığını yöneticilere bildirdim.
Bana satıcıya kargo bilgilerini doğru girmesi konusunda satıcıya mesaj ilettiklerini söylediler ve 3 gün içinde ürün elinize ulaşmaz ise paranız geri iade edilecek dediler.
Ben yine beklemeye geçtim o 3 gün de doldu. Mesaj yazdım ürün gelmedi paramı geri verin dedim parayı geri verdiler.
Yorum ve puan vermeye geldi sıra. Girdim satıcının mesajlarıma cevap vermediğini beni 10 gün oyaladığını yazdım.
Ertesi gün bu beni aradı ananesinin vefat ettiğini o yüzden ilgilenemediğini ve yorumu kaldırmamı istedi benden ancak kargolanan atkı bere gibi ürünler vardı, bunu söylediğimde bana dükkanda başkasının durduğunu ve ekranlardan anlamadığını söyledi. Bende inandım ve yorumumum silinmesini istedim.
Yorumum silindi ancak benim yorum verme hakkım hala duruyordu.
Aradan 1-2 gün geçti ve satıcının profil sayfasında benimkine benzer diğer ürünlerin de kargolanmadığını atkı, bere gibi ürünlerinde 15 gün bekletilmesine rağmen kargolanmadığını gördüm.
Ve ben bana yalan söylendiğini anlayıp tekrar yorum verdim. Yalan söylediğini güvenilmemesi gerektiğini de ekledim ikinci yorumuma.
Bu satıcı benim yorumumun tekrar eklendiğini görünce beni sürekli telefondan aramaya yorumu kaldırmayacağım beni bir daha arama dememe rağmen beni bütün gün durmadan aradı. Telefonumu kapatmak zoorunda kaldım. Mesaj yazmış telefona yorumu kaldır, boşuna papaz olmayalım diye. Ben hiç birine cevap vermedim.
Akşam eve geldiğimde ekranı başka birinden almıştım kargo bilgileri girildimi acaba diye kontrol etmek için siteye girdiğimde sorun yaşadığım satıcıdan aldığım ekranın bana özel sayfasından kaldırıldığını ve vermiş olduğum ikinci yorumun silindiğini gördüm.
Bunu görünce çok kızdım çünkü benim onayım olmadan yorumum silinmişti. Derhal yönetime mesaj yazdım ya yorumumu yerine koyun ya da bu olayı her yerde anlatıcam gerekirse müdürünüze ulaşana kadar her gün telefon edicem yazdım.
Bana gelen cevapta yorumu ve puanı tekrar yazarsam satıcının profil sayfasına işleyeceklerini söylediler. Yorumu tekrar yazdım gönderdim. Bana yorumun satıcının sayfasına işlendiğine dair mesaj geldi. 1 saat sonra tekrar kontrol ettim yorumun yine işlenmediğini gördüm.
Tekrar bu işin peşini bırakmayacağıma dair mesaj yazdım.
Daha sonra yazdığım yorumun ilk cümlesiyle son cümlesinin alınarak profil sayfasına işlendiğini gördüm. Yalan söylediği inanılmaması gerektiği beni oyaladığı onayım olmadan yorumumun silindiği kim vurduya gitti anlayacağınız.
Yarın bu yorumları okuyan başka bir müşteri benim yaşadığım maduriyeti malesef bilmeyecek ve madur olmaya devam edicek.
En sinir olduğum nokta ise bana sorulmadan yorumumun kaldırılması. Dava açsam haklı bulunurum her halde...
Alışveriş yapmayı düşünüyorsanız satıcıya sürekli site üzerinden sorular sorun, kargonun kaç günde ulaşabileceğini kargo fiyatının ne kadar tutacağını sorun. Bunları pek önemsemeseniz bile satıcının aktif olup olmadığını anlamanıza yardımcı olur.
Son olarak 3 gün deneyip geri gönderebilme hikayesine pek güvenmeyin. Örneğin ben bir oyuncak araba alırım satan kişi onun kırık bir yerini yapıştırır iki gün sonra yapıştırılmış yer kopar geri gönderdiğiniz de de alan kişinin kırdığını söylerler. Cep telefonu kasası alırım kuryenin önünde kasayı takacak değiliz her halde kasayı takmaya başladığımızda telefona hiç uymadığını ancak geri gönderdiğiniz de de kasanın değiştirildiği cevabını alabilirsiniz.
Saygılar...
Ürünün gönderilmeyip, mesajlarıma cevap vermeyip, ayrıca yorumumu kaldırmam için sürekli rahatsız edilmem tabiki satıcının suçu. Ama bana sorulmadan veya haber verilmeden yorumumun ve verdiğim puanın silinmesi tamamen gittidiyorun suçu.
Bana ürün kargolanmadığı için tek taraflı yorum hakkı veriyorlar ve ertesi gün o hakkımı bana sormadan elimden alabiliyorlar. Kontrol etmemiş olsaydım veya satıcı beni sürekli telefonla rahatsız etmemiş olsaydı ben belkide bunu farketmeyecektim.
Arkadaşlar size başımdan geçen 2 olayı anlatayım da ne yapacağınıza siz karar verin...
Ben Gittigidiyor.com dan satıcının beyanına güvenerek 1 adet fotoğraf makinesi ve 1 adet bilgisayar aldım.
Aldığım bilgisayar çalıntı çıktı. Bilgisayarı kullanırken 15 gün kadar sonra bir gün evime polisler geldi ve bana önce bir siteden alışveriş yapıp bilgisayar alıp almadığımı sordular ve bende aldım dedim. Eve girip bilgisayarı aldılar ve bilgisayarla beraber beni karakola götürdüler. Karakolda 3 saat kadar ifade işlemleri sürdükten sonra, Komiser benim memur olduğum için nezarette tutulmama gerek olmadığını ve yarın savcılığa çıkmak üzere tekrar gelmemi istediler. Ertesi gün savcılığa gittim savcı bana resmen suçlu muamelesi yaptı. Korktum içeri atacak diye. Meğerse çalıntı ürünlerde satan kadar alıcıda suçlu oluyormuş. Bizim bilgisayar gitti tabi olan da bana oldu. Bir sonuç alamadım. Parayı verdik birde suçlu olduk. Gittigidiyor.com kendi sitesine kurallar koymuş satılan ürünüden satıcı sorumlu diye %10 komisyon ücretine alıyor gerisine karışmıyor. Yani sahte, çalıntı, kaçak, klonlu cep telefonu v.b. şeyleri bilmeden alıp sonrada uğraşlar verip sonuçsuz kalmanız mümkün. Öyle bir yer yani. Satılan ürünü denetleme diye bişey yok. Satıcıdan ürünü satışa koyarken kendisine ait olduğunu belgeleyecek hiçbir şey istenmiyor. Böyle olunca çalıntı mal satmak için fırsat yeri oluyor.
Fotoğraf makinesine gelince aradan 2 ay geçmeden arızalandı. 250 tl. ye makineyi aldık, 250 tl. tamir ücreti istedi Canon firması. Evde öylece duruyor. Satıcıya anlattım durumu ama bendeyken sağlamdı ürünü alıp onay verdiniz siz bozdunuz tamir ettirin diye bi mesaj geldi. 2.el olduğu için bir hakta talep edemiyorsun.
Benim başıma gelenler sizlerin başına gelmesin bu siteden alışveriş yaparken çok dikkatli olun hatta yapmayın. Sonra benim gibi hem mağdur hem suçlu olursunuz !!!
Anlayamadığım yasal olmayan satışların yapıldığı bu siteye Devletimizin yetkililerinden kimse neden dur demiyor?
Arkadaşlar ltfen son gelişmeleri takip edin gittigidiyor da tonlarca şikayet olması nedeniyle acık arttırma kapandı. Bende Gittigidiyor mağduru olduğum için konusuyorum..İnternetten Alışveriş yapacağın siteyi arastırın ben arastırdım ve buldum sanalpazar diye site inanılmaz işliyor ve gittigidiyorun yerini alacakmıs.Herseyin Hayırlısı Tabi.. Ben sadece şunu diyorum www.sanalpazar.com sitesine uğrayın gercekten beğeneceksiniz..!!
akrabam kötü bişe yaşadı. ayakkabı aldı ama gelen ayakkabı çakmanın çakması 4 çizgili adidastı.o ayakkabıya 120 tl vermişti. geri iadede edemedi.tabi saglam kullanıcılardan alışveriş yaparsanız bişe diemem.(yıldızı bol yorumu bol olan)
Reklamlaaar!..Arkadaşlar ltfen son gelişmeleri takip edin gittigidiyor da tonlarca şikayet olması nedeniyle acık arttırma kapandı. Bende Gittigidiyor mağduru olduğum için konusuyorum..İnternetten Alışveriş yapacağın siteyi arastırın ben arastırdım ve buldum sanalpazar diye site inanılmaz işliyor ve gittigidiyorun yerini alacakmıs.Herseyin Hayırlısı Tabi.. Ben sadece şunu diyorum www.sanalpazar.com sitesine uğrayın gercekten beğeneceksiniz..!!
- 1
- 2