SORU 1 : -limit=download mu yoksa =download+upload mu?
CEVAP : -"upload+dowload " (tabi benim ilk önce onlara upload ve download un tanımını yapmam gerekti dolayısı ile bu cevap beni pek tatmin etmedi !! bilmem sizi eder mi?)
SORU 2 : -sesli ve/veya görüntülü chat imiti nasıl etkiler ?
CEVAP : -"o sizin girmiş olduğunuz siteye bağlı" (baktım arkadaş anlamadı -mesela msn mesenger ile yaptığımız dedim "hııı!" dedi yine aynı cevabını verdi "o sizin girmiş olduğunuz siteye bağlı" iide kardeşim sörf yapmıyoruz ki siteyle n alakası var!!!
SORU 3 : -benim ölçtüğüm UP (upload) ve DL (download) ile telekomun ölçtüğü arasında çok fazla fark var (telekom 8-9 kat fazla) kendimin yanloş ölçmediğimden de eminim bu neden böyle ?
CEVAP 3 :-"onun için şu no yu arayacaksınız o konuya biz bakmıyoruz".o no yu aradım onların cevapı da
-"onu faturanızla gidip bağlı olduğunuz telekomla halledeceksiniz"
ii ama fatura geldiğinde bana çoktaaan giren girmiş olcak ki telekomla yaptığımız mukavelenin 20. maddesinde kısaca "abone , türk telekom kayıtlarını itirazsız kabul eder" diyor.
yani işin özü ; sorun telekomun özelleşmesi değil içindekilerin özelleşmesi telekomda çalışanlar alınmasınlar ama ben gene aynı hizmeti görceksem varsın özelleşmesin.bunlardan sonra dedim kendime "bir ay sırada bekledim sıram gelince 1 saat form ve 24 maddelik mukavele işleri ile uğraştım sonrada işim düştümü yardım istedim ordan oraya gönderdikleri yetmiyo gibi cevap da veremiyolar topu birbirlerine atıp duruyolar TİPİK DEVLET DAİRESİ N BEKLİYODUM Kİ!!!!!
ha bu arada telekomdan limitiniz öğrenmek istiyosanız adres"http://adslkota.ttnet.net.tr/selfcare/login.jsp"
limitinizi kendiniz ölçmek istiyosanız google da netmeter diye arayın kolay bulursunuz.
işte durum böyle tıkandım kaldım!!!!1