uygarkuzuogluemre1990 , senin bilgisayarın arızası neydi?İlk yazının altında yazdığın not bölümündeki sorunların aynısı bende de vardı...
bende bilgisayarı öss sınavından 1 gün önce aldım... Başta herşey güzeldi tercihlerde de bayaa işime yaradı ama.. Bi daha toshiba lafı duymak istmedim... Hp ile toshiba arasında kaldım... Seçmez olaydım da son seçtiğim olsaydı
Sorunlarım ise hoparlörden cızırtı geliyordu... Bende güncel driverı yükledim ve bu sorundan kurtuldum...
Ama tm kurtuldum diyordum bu sefer de tm sonucuma bakıcam. Babam geldi kapıyı açtım koştum bilg. başına... O da ne ekran simsiyah... asında herşey çalşıyor ama arkaplan aydınlatma ışığı yanmıor... Sonucuma ekrana fener tutarak zar zor baktım... Rezalat yani anlayaacağınız...
Sonra garantiye verdim. Bir kablo değişti o kadar dediler...
Yapı bakımndan mükemmel bir bilgisayarın yalnızca bir kablo parçası yüzünden işleyişin kaybetmesi beni çok güldürdü(Sinirimdem) Şİmdi herşey düzgün bakalımm...
Yinede bu laptoptan uzak durmak da fayda var.
NOt:Bende teknosadan aldımSon Düzenleme: E.D. ~ 11 Eylül 2007 22:30
TOSHIBA?TEKNOSA?İSİMLERE ALDANIYORUZ,YADİĞERLERİ
Aynı şekilde bende Toshiba kullanıyorum hiçde bi sorun yaşamadım.Bence arkadas haklı kullanmasını bilmiyorsunuz..Ayrıca Toshiba Qosmio dış tarz olarakda süper...Nedense sadece burda toshibanın bu kdr kötülendiğini gördüm.
TomzAynı şekilde bende Toshiba kullanıyorum hiçde bi sorun yaşamadım.Bence arkadas haklı kullanmasını bilmiyorsunuz..Ayrıca Toshiba Qosmio dış tarz olarakda süper...Nedense sadece burda toshibanın bu kdr kötülendiğini gördüm.Niyese herkes bişey bozulunca sorunu hemen kullanıcıda arıyor... Üreticiler sütten çımış ak kaşık snki...
Bu arada 9 yıldır bilgisayar kullanıyorum...
herkes bişi bozulnca hemen böyle düşünmesin
Beyler bu başlık ve ilk yazılan cevapları okudum. Yanlız herkes yanlış fikirde.
Ben bu bilgisayarı 1 hafta test ettim. Hiç bir problemini görmedim. Hatta oldukça performanslı buldum. Benim Fujitsu-Siemens den daha fazla ısınmadığı ve oldukça kaliteli olduğu kesin. Tam bir multimedya bilgisayar diyebilirim.
Şiddetle tavsiye ederim.
Konuyu açan arkadaşa bir cümlelik lafım var: "Sorun sadece sizin bilgisayarda. Toshiba yı kötülemeyelim."
Konuya ilk cevap yazana cevap:"Toshiba gibi bilgisayarı bul da öp başıan koy. Sony Vaio ile Toshiba nın kalitesini aynı tutuyorum. İkisi de birincilikte oynuyor."
Bu arada her türlü bilgisayar a yorumum vardır. Verecek cevabında hazırdır.
Toshiba A200-1BP den ben de aldım. Üzerinde Vista kuruluydu. Derhal Vista'yı kaldırıp, XP kurdum. Yaklaşık 1 aydır da kullanıyorum. Henüz bir sorun yaşamadım. Saygılar.
-yazık kardeş sana ya..abooovaaa
asla toshibaya el sürmem..benim için tek marka var laptopta MONSTER -
arkadaş bunu her yerde söyleme vallahi gülerler adama söyleyeyim de
toshiba dünyanın en büyük ve en kaliteli notebook üreticilerinden biridir hatta ilk üçtedir bile denebilir. Arkadaşın yaşadığı büyük bir talihsizlikdir ancak her markada aynı şey olabilir ve hatta fazlasıyla olmaktadır. Burda önemli olan teknosa'nın ve toshiba türkiye'nin tavırlarıdır. Ürün bozuk çıkabilir ama onu tamir edemeyip ettik demek ya da çapraz değişim yapmak kötü niyetin, hizmet yetersizliğinin ve basiretsizliğin göstergeleridir. Teknosa'nın hizmet kalitesini zaten artık birçok insan biliyor ama bu da başka bir deneyim olmuş. Buna bu açıdan bakalım bence. Yoksa teknolojik alettir bozulur önemli olan bozulduktan sonra ne yapıldığı. Biz de avrupa ve amerika'da olmayan şöyle bir tavır var "aa bozuk çıktı şimdi napacağım değiştirmezler de, kazıklandım kesin"
yok böyle birşey! sonuna kadar hakkın senin 2500 YTL ne demek ya kim senin böyle bir parayı sokağa atmanı bekleyebilir sonuna kadar itiraz edeceksin gerekirse hukuksal yollara başvuracaksın ama biz bunu yapmadığımız için daha çok teknosalar hepsiburadalar çıkar merak etmeyin.
toshıba kadar teknık servısı kotu bır fırma yok turkıyede
emrah.gokmen-yazık kardeş sana ya..abooovaaaevet bu kadar yorum arasında bir bu arkadaş beni anlamış, teşekkür ediyorum emrah.gökmen ...
asla toshibaya el sürmem..benim için tek marka var laptopta MONSTER -
arkadaş bunu her yerde söyleme vallahi gülerler adama söyleyeyim de
toshiba dünyanın en büyük ve en kaliteli notebook üreticilerinden biridir hatta ilk üçtedir bile denebilir. Arkadaşın yaşadığı büyük bir talihsizlikdir ancak her markada aynı şey olabilir ve hatta fazlasıyla olmaktadır. Burda önemli olan teknosa'nın ve toshiba türkiye'nin tavırlarıdır. Ürün bozuk çıkabilir ama onu tamir edemeyip ettik demek ya da çapraz değişim yapmak kötü niyetin, hizmet yetersizliğinin ve basiretsizliğin göstergeleridir. Teknosa'nın hizmet kalitesini zaten artık birçok insan biliyor ama bu da başka bir deneyim olmuş. Buna bu açıdan bakalım bence. Yoksa teknolojik alettir bozulur önemli olan bozulduktan sonra ne yapıldığı. Biz de avrupa ve amerika'da olmayan şöyle bir tavır var "aa bozuk çıktı şimdi napacağım değiştirmezler de, kazıklandım kesin"
yok böyle birşey! sonuna kadar hakkın senin 2500 YTL ne demek ya kim senin böyle bir parayı sokağa atmanı bekleyebilir sonuna kadar itiraz edeceksin gerekirse hukuksal yollara başvuracaksın ama biz bunu yapmadığımız için daha çok teknosalar hepsiburadalar çıkar merak etmeyin.
Ve birşey daha , burada verilen tepkiler insanların işlerini daha özenli yapmalarını sağlayarak dolaylı yoldan sizide etkileyecektir , AMA ANLAYANA !!!
uygarkuzuoglu öncelikle sana teşekkür ederim anladığım kadarıyla bilgisayardan anlıyorsun bende toshiba almak istiyordum ama dün gece bu sitede monsteri duydum ve baktım kafama yatkın geldi ama toshiba ile ikisi arasında karasız kaldım çünkü toshiba ismi var ondan dolayı ama senin azının yandığını duyunca monster daha aklıma yattı neyse sana geçmiş olsun bunlar birer tecrübe işte böyle sorunları paylaştığımız sürece afedersiniz ama kazık yemekten azda olsa kurtuluruz herkese selamlar uygarkuzuoglu size tekarar geçmiş olsun
çok övüyorlar toshibayı ama bende alacaktım vazgeçtim fujitsu siemens v3545 düşünüyorum ekran kartı çok iyi bi daha düşün derim saygılar
bende toshiba alıcak oluyordum...bunları okuyunca çok şaşırdım...satış sonrası hizmet olarak "acer" tavsiye eden varmı?
uygarkuzuoglu çok teşekkürler. Toshiba A100-011 model notbook aldım maşallah bir sorunu yok hatta mükemmel sayılabilir.
Teknik servisin kötü olduğunu söylemenize rağmen toshibayı kötülediğinizi düşünenleri anlayamadım? sanırım arkadaşlar toshiba teknik serviste çalışıyorlar!!
Bende teknosadan palm marka pda aldım 5 ay önce 4. kez servise gönderdim. arızayı söylememe rağmen 3. kez gönderdiğimde işlem yapıp ana kartını ve şebeke devresini değiştirdiler geldiğinde ise sim kartı görmüyordu. tekrar gönderdim ağustoz 16 sında. yani üründen çok memnundum ama teknik servis 5 para etmez bu yüzden bir daha palm almayacağım. Bu yazıyı okuduktan sonra Toshibada almam. Bilgilendirdiğin için uygarkuzuoglu tekrar teşekkürler.
Monster alın teknık servısı cok ıyı. Arkasında ASUS guvencesı var.
Bence teknis servis elemanları bile sekreterinden tutunda, teknik elemanına kadar en az önlisans mezunu insanlardan seçilmeli. İnsanilişkileri , müşteri memnuniyeti vs. konularda da eğitilmeli. 3 gün önce arkadaşımın HP marka laptopunu DVD okuyucusu bozulduğu için izmirde servise götürdük, bizimle ilk muhattap olan bayan , konuşurken bile nedendir bilinmez bizimle göz teması kurmaktan kaçındı , laptopu yaklaşık ne zaman alabiliriz yada en erken ne zaman bilgi verebilirsiniz gibi sorular sordu arkadaş , sağolsun o bayan da , fırçalar gibi , ben bilemem , size birşey söyleyemem, her gün arayın sorun vs. keşke ses tonunuda burda size dinletebilsem :) neyse , dünyanın bir numarası olsada işin içine insan faktörü girince , helede bu insan türk olunca ( Canım İnsanım Benim ! ) işler değişebiliyor. Benim laptop HALA servisde , geçen ayın 31.de bıraktım. 30 iş gününün dolmasını bekliyorum , 30 iş günü dolunca akşam mesaisi bitene kadar bilgisayarı teslim ettiler ettiler , yoksa ben onlardan yenisini almasını bilirim !!! çünkü onlar ben değiştirmek isteğimde , alalı ne kadar oldu , aaa 30 günü geçmiş değiştiremeyiz demişlerdi.
ya arkadaşlar benim de pda nın servisteki 26. iş günü 4 gün daha kalırsa 30 işgünü olacak teknosadan para iadesi nasıl talep edicem dilekçe vb örnek yada tescrübe edinmiş olan arkadaşlar yardım ederse sevinirim.
Eğer PDA 30 işgünü geçtikten sonra gelirse önce TEKNOSA'dan para iadesi iste. Muhtemelen ilgilenmeyeceklerdir.(!) Elindeki ürünün servise gisiş ve geliş tarihini gösteren belge ile birlikte hemen bir dilekçe ile Tüketici Mahkemesine başvur. Oradaki insanlar sana dilekçe konusunda da yardımcı olacaklardır. Benim bir arkadaşım 3 ay önce NOKIA telefon ile ilgili bir sorun yaşadı aynı şekilde servisten geç geldiği için geçtiğimiz hafta kazandı.
a200 1 bp yi bende aldım. yaklaşık beş ay oldu alalı. bostancı vatandan aldım. hiç bir sorun yaşamıyorum. almadan önce çooook araştırdım. o zaman alınabilecek en iyi ve en ucuz bilgisayardı. bu fiyata bu makina harika bence. ki ben bu makinayla oyun da oynuyorum. hemde saatlerce. ısısı bazen yetmiş dereceye çıkıyor. yani epey zorladım bu beş ayda. ama hiç bir sorun yaşamadım. özellikle zorluyorum ki çıkacaksa bir an önce çıksın sorun diye ama maşallah bişey yok. çok memnunum makinamdan. elbette ki arada sırada sorunlu makina çıkacaktır. bence servisten önemli olan satıcıdır. ciddi kurumsal satıcıların sayısı artmalı bu ülkede. sattığı malın arkadısnda durabilecek satıcılar.. teknosa yı kara listeye alıorum böylece ...
birde bu 30 işgünü meselesi , cumartesilerde iş gününden sayılıyormu acaba ? yoksa haftanın 5 gününe göremi hesap yapıcaz?
beyler toshıbadan muzdarıp arkadaslara gecmıs olsun gercekten sacları yoldurtacak bır durum ama bendede toshıba a200 satellite 1bp var cok sukur donanımsal bır sorun yok performansı pek hosuma gıtmedı ama ben oyun ıcın konusuyorum zaten bı leptoptanda oyle ahım sahım performans beklememek gerek dıye dusunuyorum( oyun bazında) yukarıdakı arkadaslara katılıyorum toshıbanın buyuklugunu ınkar edemeyız ama kusursuz mal uretemez hıcbır fırma ben sony vaıosu bır haftada mundar olanlarıda bılıyorum gelelım satıcı fırmalara oncelıkle Allah belanı versın teknosaaaaa nedır bu mılletın senden cektıgı
mıllet paranızla rezıl mı olmak ıstıyorsunuz ıste sıze muthıs bır cozum teknosaaaa buyrun alın alın
turkıyede teknolojı marketı pazarı kızısıyor bu ulkede yanlız teknosamı var gıt bımeks e gıt darty ye yanı baskalırınıda deneyın bu tartısmayı baslatan kardes bu ısın pesını bırakma ve gelısmelerı lutfen burda yaz bılınclı kullanıcılar artsın
DSSA arkadaşın dediğini düşündükten sonra ,başlığı değiştirdim, gerçekten ya diğer firmalar ? Vatan bilgisayar, Bimeks , Gold bilgisayar onlardanda böyle problem yaşayan arkadaşlar varsa burda bizle paylaşırlarsa sevinirim...
Mesela Kuzenim hep vatan bilgisayarı tavsiye eder ve ordan alır , nedenini sorduğumda da , TeknoSA nın arkasında SAbancı var ona diş geçiremiyoruz , ama Vatan bilgisayarda birşey alsak ve problem çıksa ve Israrlı bir şekilde Problemimizin çözülmesi için ısrar etsek onlarda işlerini yapmak zorunda kalıyorlar diyor , bilmem ne kadar doğru :)
gerçeten piyasa kızıştı. vatan günlük indirim yapıyor ürünlerde yüzde 25 müthiş. bimekste başladı. teknosada tık yok. benim almam gereken üç şey var sırada. 1. lcd monitör evdeki pc için. 2. fotoğraf makanisı canon 400 d bunu yalcınlardan da alabilirim 3. bir adet laptop kardeşim için. şimdi indirimlerden indirim beğenip almak gerek ama sorun işte bu güven meselesi. bu kadar alışverişi herhalde bu durumda teknosa dan yapmam. vatan dan önceden bir yazıcı ve laptop aldım. hiiiiiiç sorun çıkmadı. abimde laptopu vatan dan aldı sorun yok.