TOSHIBA?TEKNOSA?İSİMLERE ALDANIYORUZ,YADİĞERLERİ

uygarkuzuoglu
26-09-2007, 01:38   |  #51  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
24 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2007

Erahola Sorun olup olmaması bir şans ki sen bu konuda şanslısın :) , sorununa çözüm bulup bulamaman ise bence şans değil ...

evet Vatan bilgisayar geçen pazartesi 25. yıl dönümünde büyük indirip yaptı ve bir günde 11 trilyonluk mal sattılar... Ama ben kaçırdım, haberim olmadı. Bugünde haberlerde izledim istanbulda avrupanın en büyük elektronik mağazalarından biri şube açmış ve insanlar adeta birbirleriniezerek alışveriş yapmışlar , ilginç...

erahola
26-09-2007, 10:10   |  #52  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
5 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2007

evet yaa neydi o.. media markt mı ne. ben vox tv den izledim alman kanalı. yani öyle bir verdiler ki haberi utandım arkadaşlar. insanlar eziyor birbirini itiyor üstünden geçiyor. mağzanın demir parmaklıklarını neredeyse kırıp gidiyorlar içeriye. utandım hemde çok. almanyada tüm kanallar veriyor haberi. çünkü mağza alman menşeiliymiş galiba...

birde vatan ın bugünkü indirimdeki acer marka laptop sizce nasıl bir ürün iyi mi..

uygarkuzuoglu
26-09-2007, 16:11   |  #53  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
24 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2007

Bugün dayanamadım yine toshibayı arayıp bilgisayarın durumunusordum, sağolsun arkadaş bu sefer aynı şeyleri uydurmıyayım dedi heralde ayıp olmasın diye , bu sefer anakartın gümrükte bilgisi gelmiş, 2-3 günde istanbulda olurmuş, sonraki 1-2 günde de ellerine ulaşırmış mış mış, Allahım sen sabır ver bana...

Ayrıca bu garantide kaldığı 30 iş günü hesaplanırken haftanın 5 gününe göre hesaplanıyormuş.

ve 15 işgününden sonra geçici bir laptop isteme hakkım varmış ...

Son Düzenleme: uygarkuzuoglu ~ 26 Eylül 2007 16:35
uygarkuzuoglu
05-10-2007, 20:37   |  #54  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
24 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2007

Evett bugün 36. gün ve laptopum geldi , servis formlarını saklıyorum bakalım ilerleyen günlerde lazım olacakmı ?

ilk işim Win xp kurmak , hadi hayırlısııııı....

knnplt
18-10-2007, 01:37   |  #55  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2007

arkadaşım bence bu adamların yaptıklarına göz yummaktansa hemen tüketici haklarına şikayet et ve hakkını ara.göster sessiz kalmadığını. bölew adilik olamaz. 36 gün servis süresi nerede görülmüş.bir avukatla görüşürsen sana o da yardım cı olacaktır.sölediklerine göre sen sonona kadar haklsın. bence peşşini bırakma.

uygarkuzuoglu
22-10-2007, 23:42   |  #56  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
24 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2007

normal sayarsak 36 gün. ama adamlar 30 iş günü diyorlar, yani haftanın 5 gününden hesap ediyorlar. 6 hafta yani o 30 iş günü aslında 1,5 ay!

Aras Yurtman
24-10-2007, 11:54   |  #57  
Aras Yurtman avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
571 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2005

Benim de TeknoSA ile kötü bir anım var:

Haziran 2006'da TeknoSA'dan, ADSL modem, mouse, kulaklık gibi bir sürü aksesuar ile birlite bir laptop (HP Pavilion DV5196EA) aldım. 1 hafta sonra HDD'inde bozuk sektörler olduğunu anladım. HDD, BIOS'taki testten geçemiyordu. TeknoSA'yı aradım; bilgisayarı yeni aldık, arıza ilk 30 gün içinde çıktığı için bilgisayarı yenisiyle değiştirin dedik; HP'nin servisine götürün dedi. Servise götürdük; HDD değişmeliymiş, bu iş 2-3 hafta sürebilirmiş ancak bilgisayarı yeni aldığımız için aldığımız yer onu yenisiyle değiştirmeliymiş. Bunu söyleyince TeknoSA'da, bilgisayarı alırken çok bilmiş davranan görevliler, bu konudan anlamadıklarını, ürünü değiştiremeyeceklerini; ancak HP'nin teknik servisine ürünü kendilerinin göndereceklerini belirttiler. Tatile gidecektik; mecburen bilgisayarı TeknoSA'ya verip tatile gittik.

1 aya yakın bir süre geçti, ancak TeknoSA'daki görevliler "benim bu konuda bilgim yok", "mağaza müdürümüz izinde", "HP'yi arayın" ya da biraz ısrar edince "ürününüz HP teknik servisinde onarımda" diyorlardı. HP'yi aradık; ürünün kendilerine gönderilmediğini, gönderilmiş olsaydı seri numarasından mutlaka bulunacağını söylediler. TaknoSA birkaç gün sonra bizi aradı ve "Bilgisayarınız onarılmış olarak servisten geldi" dediler. Hemen tatilden döndük, TeknoSA'ya gittik ve ürünü aldık. Ürünün seri numarası farklıydı, hatta kullanılmıştı (Belgelerim klasörü doluydu). TeknoSA'ya geri götürdük. "Bir yanlışlık olmuş" dediler ama bizim servisten gelen bilgisayarı bulamadılar! Bu modelden başka yokmuş! Hani onarılmıştı dedik, mağaza müdürü (Ankara - AnkaMall) "benim bilgim yok" dedi ve biz bilgisayarı satın alırken özellikle HP'yi öneren bir görevli bize aradaki farkı ödeyip bir SONY VAIO almamızı önerdi! Para iadesi istedik ama 30 günü geçmiş! Birkaç gün uğraştık ve sonunda kavga dövüş paramızı geri aldık.

Bimeks'ten bir üst modelini (HP Pavilion DV5198EA) aynı fiyata all-in-one yazıcı hediyeli olarak aldık. Bimeks'teki görevli, ilk 30 gün içinde arızalanması durumunda ürünü HP'ye gönderip, 2-3 gün içinde "arızalı" raporu alıp ürünü yenisiyle değiştirdiklerini söylediler. Zaten biz TeknoSA'da bağırıp çağırırken, orada bizim gibi uğraşan birçok kişi vardı.

Bu olaydan sonra TeknoSA'dan bir tek ürün aldım: SANYO 4xAA şarjlı pil ve şarj cihazı. Fiyatı yanlışlıkla düşük yazıldığı ve aradaki farkı görevlinin cebinden ödeyeceği için ısrarla o ürünü satın aldım!

KKTCEVREN
25-10-2007, 16:50   |  #58  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2007

  Sevgili dostum,

  Seninle aynı sorunu yasayan 1oda arkadasım vardı, Bilgisayar muhendisligi okuyordu, defalarca pcsi arıza yapmıs bataryadan verim alamamıstı, servis yaptıgını soluyor geri veriyor, 1haftada tekrar 1sorun görülüyordu, sonunda toshibayahayir die bir web sitesi bile actı=)

Servisten umudu kesen arkadasım , toshibanın japonya ve almanyadaki ana merkezlerine e.mail attı, 1gun icersinde mailine cevap aldı, japonya almanyayı uyarmıs ve almanyada turkiye disbritörünü aramıstı, laptopu aldılar yapıp geri verdiler, ama sorun tekrar olustu..

Arkadasım 2.kez mail attı japonyaya, japonya yine almanyaya yonlendirmis, ve almanyadan cok sert 1masaj almıs istanbuL, sonra bizi halka iliskiler muduru aradı, ve öncelikle insanımıza guvenmemiz gerektigini, neden japonya ve almanayaya sikayet ettigimizi bu yuzden basının cok agrıdıgını eger bu sorundan 1daha sikayet alırsalar islerinden olma tehlikesi oldugunu soledi, ve laptopu hemen istedi,

1-2 dk sonra istanbuldan tekrar aradılar, genel mudurmus ve hakkımızı aradıgımız icin bizi tebrik etti,

Not: 1haftada laptop yenisiyle deistirildi. (ki laptop en az 1.5sene kullanılmıs ve eskiydi) yepyeni laptop su an tıkır tıkır calismakta..

Bence sende e.mail yontemini denemeli almanya ve japonyayı bilgilendirmelisin, toshiba turkiyenin servis kalitesi cok dusuk..

Sana önerecegim birdahaki laptopunun markası kesinlikle HP, yada sony olsun ;) özellikle hp... servisi gercekten 1numara..

Umarım sorunun cozulur saygılar..

uygarkuzuoglu
10-11-2007, 21:42   |  #59  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
24 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2007

arkadaşım şu japonyanın email adresini verirmisin? ben ingiltereye yollamıştım ama onlar biz bu modeli satmıyoruz demişti.

zotop
13-11-2007, 00:23   |  #60  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
133 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2007

s.a arkadaşlar bende sizin gibi madur olanlardan biriyim bende yeni 2 hafta önce acer bir dizüstü aldım ve sorun lu çıktı dedim degiştirimisiniz ddiye çünkü makineyi 1 hafta kulanmıstım ama banada dedikleri laf su servise sokucaz işte yok dedim olmaz makineyi servise sokamazsınız bende dayanamadım patır kütür dövüş derken makineme baktılar sorunu cözdük dediler servisteki adamlar aksam mesayi dolmasına ragmen 7 den sonra babamı aradılar makineniz sorunu çözüldü diyye babamında sözü aynen su oldu makiene aynı sorunu yaparsa işte anladınız arkadaşlar adamda süt dökmüs kedi gibi tamam abi dedi yani diyecegim su arkadaşlar size nasıl davranırlarsa sizde onun ikikatı sekilde ve çok sert davaranırsanız tüm işleriniz çözülür felsefe bu arkadaşlar selametle

Son Düzenleme: zotop ~ 13 Kasım 2007 00:26
mahmoahmo1
12-04-2009, 17:38   |  #61  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009

öncelikle allah sabır versin diyorum:Dgüç ışığı yanıyor ama ekran gelmiyor demişsin, sorun toshibada deil aslında powerda aynı sorun bnm pcde de oldu power deiştirdim sorun düzeldi.bilg içinde elektrik war ama onu calıstıracak güç bulamıo, yani snn power yetmio garantideyse power deiştir derim + format cekmek farz:)illa laptop dersen de amerikaya gitme imkanın warsa toshiba Qosmio al derim fiyatı 1000 dolar.  4 gb ram 2 gb ekran kartı war kesinlikle hiçbir sorun yaşamassın ayrıca üstünde özel ses sistemi war harman/kardon dünyanın en iyi ses sistemlerinden birisidir.umarım faydalı olmuştur..

fasterdem
13-04-2009, 11:04   |  #62  
fasterdem avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
404 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2007

Arkadaşlar neden Toshiba alıyoruz sanki.Markasına aldanıyoruz.Adamlar aslında ev ürünleri ve eletronikle ilgilenen bi firma.Tıpkı bizim arçelik gibi.E şimdi kalkıpta bu firmadan bi pc alınca sorunlar başlıyo tabi.Öncelikli olarak serviste.Neden Hp Dell Acer almıyoruz.Bu adamlar sadece bilgisayar ve onun yan sanayisi ile uğraşıyor.Adamların işi bu.Bence bu firmalardan şaşmamak lazım.Ve son bi not:TEKNOSADAN UZAK DURUN!!!!

strong_rap
13-04-2009, 20:19   |  #63  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
43 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009

Bence Mahkemeye veririm diye korkut paranı geri al hiç uğraşma sonra bu allahın belası markadan kurtul eğer mahkemeye veririm diyorsan bide avukat falan çok masraf tutar en iyisi göz korkutmak :D

history83
13-04-2009, 20:44   |  #64  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
758 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2007

dün bu konuyu okudum ve tarihe bakınca şok oldum aklımdan geçenleri çok eski konu ve köprünün alından çok sular akmış olabileceği için yazmamıştım.belki benim gibi düşünüp yazmayanlar da vardır.

by_L3v1s
15-04-2009, 22:43   |  #65  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
59 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2007

Notebook Denince Asus Derim GARANTİ denince teknik servis DEnince iki Defa ASUS ASUS derim.
3 defa Asus notebook garantiye gönderdim.. Adamlar Süper çalışıyor. Ekranda ufak bi kararma vardı. gönderdim Sıfır ekran taktılar. 4 günde evime geri gönderdiler. DVD sürücüde Problem yaşadım.. Sıfırı ile anında değişim yaptılar.
Kimseyle muhattap olmanıza dil dökmenize gerek kalmıyo. Adamlar Kargo ücretini Karşılıyo her türlü bilgiyi desteği veriyolar. aylarca beklemenize gerek yok en geç bir haftada işlerini temiz yapıyolar.
Şiddetle tavsiye Ederim. Notebook == ASUS tek geçin.

titi_boss_14
17-04-2009, 18:12   |  #66  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
892 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2008

AL BUNU O ZAMAN BENDE DÜN ASUS SERVİSİNE GİTTİM ADAMIN BİRİ 3 AYDIR PC YI WERMIS

PARCA GELMEDI DIYORLARDI ADAMA SONUNDA ADAM BIRAKIN YAPMAYIN DEDI BEN YURT DISINA GIDIYOM ORDA YAPTIRCAM DEDI  MUDURDE SOLE  DEDI SIZE GECICI SURE LIGINE BIR TANE WERELIM DEDLER ADAM KABUL ETMEDI BASTI GITTI HELAL OLSUN  

BU SERVİS MESELELSİ MARKA MESELESİ DEĞİLDİR BU MEDENİYET MESELESİDİR

oguzhan432
27-05-2010, 18:26   |  #67  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
86 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2009

Şimdi ben tam bir bilgisayar hastasıyım ilk önce onu söyleyeyim liseye gidiyorum çok araştırdım gezmediğim kulllanmadığım bakmadığım laptop bırakmadım toshiba ya karar verdim ve teknosa dan aldım inanın satan adam bana telefonunu verdi beraber yüklemelerini yaptık bana gizlice ölü pixel varmı bakalım felan bile dedi adamı arayıp konuşuyorum bile o kadar iyi davrandılar...

Gelelim servise 3-4 kere gidip soru sormuşluğum var yetkili servise gidiyorum adamlar buyur otur diyor bi şey soruyorum sorarken üstten iki adam iniyor beraber cevap veriyorlar.Bilmediklerinden değil ilgilerinden dolayı

Bir arkadaşımın hp si vardı yanlışlıkla yetkili servis değilde yetkili servis tabelası koyan bir servise vermiş ve parayla yaptırmış şu an laptobu at çöpe denilecek cinsten

Şimdi ben konu açana soruyorum sen laptobu garantiye verirken kesin emin misin yetkili servis olduklarına...

Şu an laptobumda benden kaynaklanan küçük bir sorun var ve bu yüzden telefonla toshibayı arayıp servisin yerini bilmeme rağmen adres aldım.Çünkü laptop bu hassas cihaz başka bi yere ,emin olmadığım ellere veremem.

Toshiba ve teknosa şu an benim için 10 numara şirketler teknosa hafif pahalı ama en çok ilgi en çok hizmet onlarda bu arada kocaelide oturuyorum bir şubesi rezalet. şikayet bile ettim orayı carrefour un içindeki teknosa adama dedimki  bunun cache si düşük dedim bana nerden biliyosun diyo bi de kızarak işlemci cache nin ne olduğunu bilmiyor heralde sonra ramin mhz ını sordum bana ne yapıcan mhz sini 4gb diyor şerefsizler var bence çok gezen çok bilir gezin görün tanımadığınız yerlerden almayın bir ürünü alırken mal gibi almayın adam gibi alın(konuyu açan dostum alınma sakın)

Ben 10 ay oldu memnunum bakalım ne olacak yolun başındayız.Bozuluk bozulmayacağı ilerde belli olacak.

Benim mesela bilgisayarcım bellidir 1-2- lira yüksek satar ama olsun adam gibi satar bir şey sorsam dostça cevap verir.Benim felsefeme göre bence hep aynı bilgisa-yarcıya gidin bir bilgisayar parçası alacaksanız hep aynı bilgisayarcıya gidin eskiden mağazamı vardı.

Ama kocaeli ulugazi okulu yanındaki teknosaya gidin adamlar ilgilenmesse neyim hele ümit abi derseniz orda ve onu bulursanız görürsünüz demek istediklerimi.

Yazdıklarımı bir daha okudum ve belkide ben şanşlıyım dedim.Bir düzeltme yapmak istiyorum bazı şeyler şanşa bağlı oluyor doğrudur bozuk çıktımıda çıkıyor işte

Son Düzenleme: oguzhan432 ~ 27 Mayıs 2010 18:36
oguzhan432
27-05-2010, 18:30   |  #68  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
86 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2009
Alıntı: fasterdem  
Arkadaşlar neden Toshiba alıyoruz sanki.Markasına aldanıyoruz.Adamlar aslında ev ürünleri ve eletronikle ilgilenen bi firma.Tıpkı bizim arçelik gibi.E şimdi kalkıpta bu firmadan bi pc alınca sorunlar başlıyo tabi.Öncelikli olarak serviste.Neden Hp Dell Acer almıyoruz.Bu adamlar sadece bilgisayar ve onun yan sanayisi ile uğraşıyor.Adamların işi bu.Bence bu firmalardan şaşmamak lazım.Ve son bi not:TEKNOSADAN UZAK DURUN!!!!
Sen bence toshibayı biraz tanı adamlar çok güzel harddisk yapıyor hp yapamıyor.
Şu an en hızlı sd kartlar ve en iyileri toshibanın elinden çıkıyor
Flash bellekleri geliştiren firma o
hp ne yapıyor hdd yapamıyor bir şey yapamıyor yapsada hazır teknolojilerle.
Yanlış anlamayın flash belleğim yazıcım  ve bir çok şeyim hp nin ama toshiba nın hakkını yemeyin 
Ayrıca bir şirket ne kadar dallanırsa bence o kadar iyi olur.

mcafee23 ayrılmıştır
27-05-2010, 18:55   |  #69  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 7
3,717 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2008

şu an defalarca servise gitmiş sorunu halledilmemiş ne zaman ki cihaz Teknosa'ya kesin dönüş yapınca sorunu çözülmüş ikinci el bir telefona sahibim.Teknosa servis kağıtlarıyla beraber verdi bana hiçbir sorun yaşamadım (benden önce kullanan 2 kişi birçok problem yaşamışlar)
 
Toshiba servisini de biliyorum bir arkadaş çalışıyor orada gidip görmüşlüğüm de var.Herşeyi kullanıcı hatası olarak onaylıyorlar garantiden çıkıyor cihazlar.Sen yine şanslıymışsın ki yine bozulsa da en azından değiştirmişler

huhuq
29-05-2010, 13:59   |  #70  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
567 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2010

ülkemizde servisler berbat kalifiye işe bilen eleman hiç birinde yok yarım yamalak işi yapmaya çalışanlar var .birde satılan mal geri alınmaz mantığıyla ürünü geri almamak ve yenisini vermemek için ellerinden geleni yapıyorlar.

fbg
29-05-2010, 16:38   |  #71  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
20 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2010

elektronik şans işidir , garantisi olmaz , en adi marka alırsın ömürlük gider , en kaliteli düşündüğün markayı alırsın 1 haftaya bozulur , servislerde aynı şekilde şans işi , her servis aynı kalitede hizmet vermiyor ne yazıkki , toshiba kötü marka değil sadece size arızalısı ve kötü servis denk gelmiş , bende acer laptop bımı alırken acer alınırmı servisi kötü falan dediler , benden sonra asus marka laptop alan arkadasınki bozuldu benimkinde 2 sene daha tık yok maşallah

oguzhan432
31-05-2010, 14:53   |  #72  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
86 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2009

aynen her servis aynı hizmeti vermiyor ve şans da çok önemli