Sevgili dostum,
Seninle aynı sorunu yasayan 1oda arkadasım vardı, Bilgisayar muhendisligi okuyordu, defalarca pcsi arıza yapmıs bataryadan verim alamamıstı, servis yaptıgını soluyor geri veriyor, 1haftada tekrar 1sorun görülüyordu, sonunda toshibayahayir die bir web sitesi bile actı=)
Servisten umudu kesen arkadasım , toshibanın japonya ve almanyadaki ana merkezlerine e.mail attı, 1gun icersinde mailine cevap aldı, japonya almanyayı uyarmıs ve almanyada turkiye disbritörünü aramıstı, laptopu aldılar yapıp geri verdiler, ama sorun tekrar olustu..
Arkadasım 2.kez mail attı japonyaya, japonya yine almanyaya yonlendirmis, ve almanyadan cok sert 1masaj almıs istanbuL, sonra bizi halka iliskiler muduru aradı, ve öncelikle insanımıza guvenmemiz gerektigini, neden japonya ve almanayaya sikayet ettigimizi bu yuzden basının cok agrıdıgını eger bu sorundan 1daha sikayet alırsalar islerinden olma tehlikesi oldugunu soledi, ve laptopu hemen istedi,
1-2 dk sonra istanbuldan tekrar aradılar, genel mudurmus ve hakkımızı aradıgımız icin bizi tebrik etti,
Not: 1haftada laptop yenisiyle deistirildi. (ki laptop en az 1.5sene kullanılmıs ve eskiydi) yepyeni laptop su an tıkır tıkır calismakta..
Bence sende e.mail yontemini denemeli almanya ve japonyayı bilgilendirmelisin, toshiba turkiyenin servis kalitesi cok dusuk..
Sana önerecegim birdahaki laptopunun markası kesinlikle HP, yada sony olsun ;) özellikle hp... servisi gercekten 1numara..
Umarım sorunun cozulur saygılar..