TOSHIBA?TEKNOSA?İSİMLERE ALDANIYORUZ,YADİĞERLERİ

uygarkuzuoglu
29-08-2007, 14:13   |  #1  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
24 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2007

Merhaba arkadaşlar, bu laptop yüzünden canım çok yandı ve yanmaya devam ediyor bende bunu sizlerle paylaşmak istedim.
28 mayısda teknosanın samsun merkez şubesinde a200-1bp aldım ve birkaç gün içinde kazakistana gittim. 2 hafta kullandım ve bilgisayar BOZULDU, açmak istediğimde güç ışığı yanıyor, fanı kısa bir süre dönüyor ve duruyordu, ekrana herhangi bir görüntü gelmiyor, işletim sistemi açılmıyordu. türkiyeye yolladım, toshiba servisi baktı ve kendilerinden kaynaklandığını, tamir edilemeyeceğini, yenisini vereceklerini söyledi, teknosadan değiştirmemizi söylediler, teknosada bilgisayarın kutusu olmadan değiştiremiyeceklerini söylediler iyiki kutusunu atmamışız samsundan istanbula boş kutu gönderttim. neyse başka bir aynı model laptop verdiler ve kuzenim kazakistana bana yolladı. laptop geldiğinde bir baktım biosu şifreli, yani daha önce başkasının kullandığı bir laptopu bana yollamışlar (ÇAPRAZ DEĞİŞTİRME YAPMIŞLAR) ama geri gönderme ve uğraşma şansım yoktu, ihtiyacım vardı ve kullandım ,2-3 hafta kullandım ve LAPTOP TEKRAR BOZULDU, şarjı bitti ve dolmadı, hiç açılmamaya başladı, birkaç hafta bekleyip türkiyeye döndüğümde samsun toshiba servisine gittim, baktılar, bataryanın bozulduğunu ve bilgisayarın kendini kitlediği için elektriklede çalışmadığını söylediler, bataryayı bıraktım, değiştireceklerini söylediler. 4-5 gün sonra tekrar gittim. bataryada kısa devre olduğunu, tamir ettiklerini söylediler, bilgisayar yanımda olmadığı için deneyemedim. sonra izmire geldim bilgisayarı biraz kullandım ve TEKRAR BOZULDU , şu an elektrikle çalışıyor ama bataryası şarj olmuyor, batarya takılıyken pil ışığıda yanmıyor. Bu bilgisayardan iyice soğudum, bütün işlerim aksi gitti, 3,5 aylık dönemde bilgisayarı çeşitli nedenlerden dolayı 1-5 ay kadar kullanabildim. değiştirmek istediğimde, çünkü artık toshiba lafını duymak bile istemiyorum, teknosa bana değiştirebilmemiz için 1 ay içinde 1 defa, 1 yıl içinde aynı arızadan 3 defa , veya farklı arızlardan 5 defa bozulması lazımmış. Şu an bu toshiba belasından kurtulamadım ama elimden geleni yapıcam kurtulmak için, BİRKAÇ GÜN İÇİNDE İZMİR TOSHİBA SERVİSİNE BAŞVURUCAM BAKALIM ONLAR NASIL DAVRANACAKLAR , SİZEDE TAVSİYE ETMİYORUM , UZAK DURUN ! BEN 2500 YTL VERDİM , BOŞA VERDİĞİMİ DÜŞÜNÜYORUM KEŞKE HP, MONSTER YADA ASUS ALSAYDIM. BİRDE BU BİLGİSAYARDAN HUKUKİ YOLLARLA KURTULMAMIN BİR YOLUNU BİLEN VARSA LÜTFEN SÖYLESİN ...

UMARIM SİZİN BAŞINIZA BÖYLE ŞEYLER GELMEZ.

NOT: BİLGİSAYARI UYKU MODUNA ALIP UYANDIRDIĞIMDA SES KARTINI TANIMAMASI BİLGİSAYARI RESETLEMEK GEREKMESİ AYRICA KAMERANIN SIK SIK BAŞKA BİR PROGRAM TARAFINDAN KULLANILIYOR MESAJOI VEREREK ÇALIŞMAMASI VE RESETLEMEK GEREKMESİDE AYRI PROBLEMLER.

A200-1BP = pROBLEM, SIKINTI
Kızgın

Son Düzenleme: uygarkuzuoglu ~ 24 Eylül 2007 15:20
cem123
29-08-2007, 14:24   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
127 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2007

yazık kardeş sana ya..abooovaaa
asla toshibaya el sürmem..benim için tek marka var laptopta MONSTER

uygarkuzuoglu
29-08-2007, 14:34   |  #3  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
24 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2007

valla olurda bilgisayarın parasını geri alabilirsem ben monster almayı düşünüyorum. ağırlığı çokda önemli değil, seyyar satıcı değilizya kapı kapı dolaşıcaz, günde 1-2 defa yerini değiştiririz ama aklıma takılan , satış sonrası destekleri nasıl? teknis servis ağı v.s.

cem123
29-08-2007, 14:46   |  #4  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
127 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2007

duyduğum okuduğum kadarı ile teknik servisi çok iyiymiş.zaten laptou 15 gün içinde beğenmezsen geri iade edebiliyorsun monsterda birde ölü piksel falan olursa yine iade edip yenisini alabiliyorsun.yani yenisi ile değiştirebiliyorlar.

forumda dizüstüler bölümünde moster ı aratırsan kardeş yapılan yorumları ve tüm görüşleri görebilirisn.


uygarkuzuoglu
02-09-2007, 02:43   |  #5  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
24 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2007

cuma günü toshiba izmir yetkili servisine gittimi
samsun toshiba nın bataryayı tamir ettiklerini söyledim çok şaşırdılar ve kandırıldığımı söylediler . bataryanın tamir edilemeyeceğini söylediler görüyorsunuz toshibanın bir servisi diğer servisinin müşterisini kandırdığını söylüyor en azından dürüst davranıp bunu söylediler ayrıca samsun subesi xp driverleri içinde bende 250 ytl para istemişti , bende vazgeçip internetten bulabileceğimi söylemiştim bana xp driverlerının eylül ayında çıkacağı söylediler ve benim için 125 ytl ye verebileceklerini söylediler bu kadarda terbiyesizlik olmaz yaaaa, izmir şubesi bile şaşırdı ve konuşacaklarını söylediler bakalım pazartesi haber verirler.

E.D.
02-09-2007, 07:39   |  #6  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
493 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2007

bende aldım 1 ay içinde garantiye gitti... Kismseye tavsiye etmem...

kamikaze
02-09-2007, 13:08   |  #7  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,441 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2007

Bütün A200 1BP'li arkadaşlara geçmiş olsun.

eolos
02-09-2007, 14:18   |  #8  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2,036 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2006

ben toshiba a100 192 kullanıyorum hiç bir problem yok arkadaslar sizin kullanımda hatanız olmasın sakın !

uygarkuzuoglu
02-09-2007, 23:37   |  #9  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
24 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2007

emre1990 , senin bilgisayarın arızası neydi?

seyyah666
03-09-2007, 00:53   |  #10  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
86 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2007

bilgisayar kullanmayı bilmeyen birisine dünyanın en sağlam ve en kaliteli bilgisayarını versen bile boş hemen bozar
ben toshiba satallite a200 1bp kullanıyorum ve hiçbir sorun olmadı önceki bilgisayarımda toshiba satallite mx40 idi ve ondada hiçbir sorun yoktu bundada sorun yok
lütfen bilgisayar kullanmayı bilmeyenler bilgisayar kullanmasın kullansalar bile bozuldumu firmaları suçlamasınlar

uygarkuzuoglu
03-09-2007, 20:33   |  #11  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
24 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2007

bak genç delikanlı !
Öncelikle beni tanımıyorsun ,
bilgisayar bilgim hakkında da en ufak bir fikrin bile yok.

Senin yaşın kadar uzun zamandır bilgisayar kullanan bir mühendisim.  Tahminimce , yazdığın ve takındığın usluptan anladığım  kadarıyla lise çağlarında genç , bilgisayar  konusunda
hevesli sağdan soldan birşeyler öğrenip arkadaşlarına ve çevresindekilere yardım etmeye çalışan yada hava atmaya  çalışan  ergenlik sivilcelerinden kurtulamamış bir çocuksun ,
zaten bunu forumda yazdığın diğer mesajlardan anlayabiliyor insan. Bilgisayar bilgin olsa , olgun, mantıklı ve kafası çalışan  bir  insan olsan , bu forumdaki kaç kişinin bozulan  bir anakart üzerindeki kullanılan katı kapasitörlerin yada  nano teknolojiyle üretilmiş çipsetlerin (mikroişlemci) içerisinde bulanan dirençler veya transistorlerin  tamirini yapamıyacağını yada değiştiremiyeceğini ve direkt olarak bozamıyacağını bilirdin . Senin gibi bilgisayardan anladığını zanneden gençlerin tek yapabildiği bilgisayara format atıp xp ve winrar, winamp ve oyun yüklemektir ve bunuda yaparak çok büyük bir başarı elde ettiğinizi zannedersiniz. Tabi bunu yapabildiğinden de şüpheliyim. Bir laptopun bataryasının bozulmasının, yada anakartının yanmasının kullanımla ne alakası olabilir, heralde sen bu tip sorunların  bilgisayarın kapağındaki çiziklerden kaynaklandığını zannediyorsun yada biraz daha zeki olduğunu farzediyorum dc akımla çalışan bilgisayara ac akım verdiğimimi zannediyorsun  .  zaten kullanımdan kaynaklanan bir şey olsa  yani bilgisayarda fiziksel bir kusur olsa zaten bilgisayar garanti dışı kalır , o bilgisayardan hayır gelmez , zaten buralara da böyle şeylerden yaşanan problemler yazılmaz, çünkü herkes bu tip problemler için garantiden yararlanılamayacağını bilir.   benim  bilgisayardan ne kadar çok anlasam bile ,  garanti kapsamında olan bir laptopun donanım  problemlerine müdahale edemiyeceğimi, etmeyeceğimi , bir çok  bozulan  laptop bileşenin tamir bile edilmeden yenisiyle değiştirildiğini, bilirdin.

Not:  Lafı bu kadar uzatmamın ve Foruma açtığım  bu konun nedeni , laptop alacak insanların benim yaşadığım sorunlarla karşılaşabileceklerini bilmelerini , bu mesajları okuyan yetkili kişilerin bu konularda daha duyarlı olmalarını , başkası böyle problemler yaşadığında örnek olarak ; problem çıktığında önemseyip 1 ay dolmadan servise başvurmak gibi , yada bilgisayarı aldıkların inciğini cinciğini kontrol edip örneğin bios şifresi !!!  sağlamak  , bilinçlendirmek. Ayrıca Bilişim sektöründeki distribitör firmalardan tutunda mahalle köşesindeki kendine Mouse bilgisayar yada RAM Bilgisayar Sistemleri gibi komik isimler bulan ufak dükkancıkların bile  problem yaşayan son kullanıcıların bu tip kamuya açık ortamlarda  haberleşme portallarında haklarını arayacaklarını bilmelerini sağlamaktır.

Seyyah666 bir şey biliyorsan foruma yaz seni alim sansınlar , bir şey bilmiyorsan susda seni adam sansınlar…

uygarkuzuoglu
03-09-2007, 20:39   |  #12  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
24 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2007

gelelim benim meseleye , bugün izmir toshiba servisini aradım, bataryanın sağlam olduğunu, laptopun anakartının bozulduğunu ve tamir edilemediği için sadece anakartın yenisiyle değiştirileceğini söylediler. ben  bana bu kadar problem yaşatan ve top topu 1,5 ay bile kullanamadığım bu bilgisayarın kasasıyla birlikte komple değiştirilmesini istedim ama servis 1 ay dolduğu için böyle birşey yapamayacaklarını söylediler.

mehm@
03-09-2007, 20:43   |  #13  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
68 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2007

kötü bir deneyim olmuş öncelikle geçmiş olsun !!

durumu şikayetimvar.com a yazarsan toshiba dan yetkili biri sizinle irtibata geçecektir !!
ben sizin yerinizde olsan durumu en ufak ayrıntısına kadar yazarım ve paramı geri talep ederim.
eminimki talebinizi karşılayacaklardır yalnız teknosaya değil toshbaya durumu anlatın !!
teknosa pek önem vermiyor müşteri memnuniyetine bu tarz durumlarda !!

uygarkuzuoglu
03-09-2007, 20:46   |  #14  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
24 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2007

adres için sağolun birde toshibanın
teknik@toshibatr.com  mail adresi çalışmıyor, toshiba gibi bir firmaya e-mail yoluyla ulaşamayacakmıyız biz !!!!

celalcaner
03-09-2007, 21:30   |  #15  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
74 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2006

geçmiş olsun. dedigin çapraz degiştirme işlemini pek cok firma yapıyor artık. seni oyalıyorlar. en sonunda yeni laptopu aldıgında fiyatı neredeyse 100-200 dolar düşmüş oluyor.

seyyah arkadaşımız ise biraz saçmalamış. Bir firma ne kadar büyük olursa olsun yüzde yüz sorunsuz pc üretemez. mutlaka az da olsa sorun cıkarır önemli olan satış sonrası teknik sevisiyle tatlı bir şekilde halletmek. Maalesef bu konuda pek cok marka cok geri.

nehir_se82
04-09-2007, 10:13   |  #16  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2007

uygar kuzuoğlu bu bilgisayar dan bende aldım a200 1 bp ama bi  problem yaşamadım  yanı  senin yaşadığın  problem her toshibada olcak diye bi şey yok ama  servisinin kötü olduğunu oğrendim sayende inşallah bi problem yaşayıpda onların eline düşmem  düşürsem vururum valla  uyuz etmişler sen valla sabırlı davranmış kaç sefer gitmişin servise sen bide bunu bi şikayet dilekçesiylen bildirsen yüksek makamlara   belki bi çaren olur paranı alabilirsen çok iyi olur.... saygılar..

Borga-x
04-09-2007, 10:30   |  #17  
İlk Maestro
Teşekkür Sayısı: 2
11,767 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2006
cem123
.benim için tek marka var laptopta
Borga-x
04-09-2007, 10:35   |  #18  
İlk Maestro
Teşekkür Sayısı: 2
11,767 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2006

Herkese kaç kere söyledim Toshibanın İstanbul servisleri 5 para etmez diye ama insanlar hala toshıbayı bır sey sanıp alıyorlar. Senın başından geçenler, diğer insanlara örnek olsun.Yazık, yazık o kadar para ver ondan sonra hıcbır işe yaramayan bır laptop versınler.

Teknosa'nın yaptıgı bambaşka bır ayıp zaten. Malı sattılarmı tamam. Gerisi yalan oluyor... Şmkanım olsa o bilgisayarı hemen satardım ve gıder kendıme Monster, Asus veya HP alırdım...

keylog
04-09-2007, 13:03   |  #19  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
126 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2005

Teknosa hepp böyle birader ismine güvenip alıyoruz ürünümüzü sonra garantiye gönderdik diyolar iki hafta orda yatıyo ben bizzat şahit oldum annemin telefonu sebebiyle aydın teknosada alışveriş yapmamak lazım orayla aslında çalışmayan pil sattılar geçen bize orda mağaza sorumlusu elemana voltmetre ile ölçtük bunun voltajı sıfır diyoz voltaj ne diye abes biri soru sorunca herife uçuyodum ne biçim firma anlamadımmm.....

celalcaner
04-09-2007, 13:16   |  #20  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
74 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2006
Borga-x
Şmkanım olsa o bilgisayarı hemen satardım ve gıder kendıme Monster, Asus veya HP alırdım...
hp yi direk o listeden çıkar

uygarkuzuoglu
04-09-2007, 13:59   |  #21  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
24 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2007

ingilterede yaşayan akrabam vardı,uzunn bir şikayet mektubu yazıp, ingilizceye çevirttim. e-mail ını bulabildiğim yabancı toshiba makamlarına yolluyorum en azından türkiyedekilerin kulaklarını çekseler yeter...

bosluk
04-09-2007, 14:20   |  #22  
bosluk avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 39
1,894 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2006

Tüketici sitelerine ve mahkemesine de başvurun isterseniz. Aylarca oyalıyorlar bu adamlar insanı ama bir yerlere yazıp da çözülemeyen şikayet oranlarını herkese açık bir yerde arttırdığınızda ne hikmetse çözülemeyen sorunlar 1 günde halloluveriyor.

uygarkuzuoglu
06-09-2007, 14:24   |  #23  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
24 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2007

Yaptığım telefon görüşmelerinden ve e mail yazışmalarından çıkarttığım sonuç. Belki birçoğunuz biliyordur ama ben bilmeyenler için söylüyorum.

1. Teknosadan aldığınız üründe problem çıktıysa 1 ay içinde geri götürün , değiştirin.
2. Bir ayı geçtikten sonra götürürseniz , teknik servise yönlendirecekler ama ürününüzü siz götürmeyin, bırakın onlar götürsün , kayıtlara geçsin , yapılan işlemler belgelensin , işiniz belki 1 hafta  daha uzar o kadar !!!
3. Eğer servise siz gittiyseniz her defasında ürünü teslim ettiğinizde belge alın, ürünü teslim aldığınızda da üründe ne gibi işlemlerin yapıldığı yazan teslim alındı belgesini almayı unutmayın !!!!
ve bu belgeleri muhakkak saklayın.
4. Aldığınız ürünün , ambalajını, kutusunu, içinden çıkan dökümanları, faturasını herşeyi saklayabildiğiniz kadar saklayın .

şimdilik bunlar aklıma geliyor... Kazasız belasız sıkıntısız bol bilişimli günler...

Borga-x
06-09-2007, 15:25   |  #24  
İlk Maestro
Teşekkür Sayısı: 2
11,767 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2006

Bilgi için çok teşekkürler...

Tevfik KUBİLAY
07-09-2007, 16:01   |  #25  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2007

Samsun Toshiba servisi hakkında…yaklaşık iki ay önce vatan bilgisayardan bir adet toshiba A-100-011 model dizüstü bilgisayar aldım.çeşitli özellikleri olan bu bilgisayarımın yanında 1 GB RAM de hediye geldi.Vista home Premium işletim sistemine sahip olan bu bilgisayarımda işletim sistemindeki farklılıklar dışında bir sorun yaşamadım şimdiye kadar.Ancak canımı sıkan durum 1 GB hediye Ramımın takılı olmamasıydı.Bilgisayar ve bilgisayar ürünleri satan birlikte oturup kalktığımız yediğimiz içtiğimiz bir arkadaşıma bunu taktırmasının mümkün olup olmadığını sordum.oda bana normalde 40 milyona takılıyor ama ben senden 30 alırım 20 sini takan alır 10 uda bana kalır sen yabancı değilsin dedi.Para sorun değil ama arkadaşlarım servise taktırmam gerektiğini yoksa bilgisayarımın garanti dışı kalacağını söylediler.bende samsundaki toshiba servisini bulup telefonla aradım.işimi yapıp yapmayacaklarını sordum yapacaklarsa ne kadara mal olacağını sordum.onlarda bana gelmemi paranın soru olmadığını söylediler.Saat 6 gibi gittim toshiba servisine .işimi yaptılar bilgisayarım kayıt altına alınmalı imiş kayıt altına aldılar ve söyledikleri gibi parada almadılar.işin dahada garibime giden tarafı çeşitli şehirlerden telefonla aranmalarına rağmen hiç şikayet etmeden hepsini cevaplamaları ve baktıkları ürünler hakkında en ufak bir şikayet olması halinde bile kendilerini aramalarını söylemeleriydi karşı tarafa.üstelik bu tavırları telefonu kapattıktan sonrada devam ediyor.telefonda ayrı kapattıktan sonra şikayet eder tarazda konuşmuyorlardı.bu cavabı serviste gördüğüm muameleya karşı boynumun borcu diye yazdım.