Vatan Bilgisayar Rezilliği !

Comodo
06-11-2010, 16:11   |  #1  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
302 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2010

3 Hafta önce kadar kasa almaya karar verdim.Vatan pcnin sitesinden bir kasa beğendim.Stocklarda var gözüküyordu.3 hafta sonra yani bugün sabah siteye baktım yine stockda vardı.Gittim vatan pcye.Şu isimdeki kasayı alıcam baktılar stockda yok ! Dedim sitenizde var ama nasıl olur ? Arkadaşım yanlış bakmışsındır dediler ( Cahil sanıyorlar sanırım beni ) Dedim açın şu pcden siteyi göstericem.Açtılar gösterdim.Dedikleri aynen şu oldu ; Siteyi güncellememişler unutmuşlardır. Eh ne diyim ana avrat sövdüm.Yorum sizin.

Tolunay Kaymakçı
06-11-2010, 17:25   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 4
479 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2009

Evet ilgisizlik kötü olmuş.

Comodo
06-11-2010, 17:41   |  #3  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
302 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2010

Birde kimse benimle ilgilenmedi.Sonra ısrarla yardım isteyince biri geldi.Ezik bir kasayı al al bu kocaman iyidir diye itelemeye çalıştı.Çok sinirlendim.Yarın kredi kartı ile gidip en pahalısını alıcam gerizekalı görücek :D

huhuq
06-11-2010, 17:43   |  #4  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
567 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2010

teknoloji marketlerde çalışanlar kendilerini çok iyi herşeyi bilen sanıyorlar ama çoğu soruda mal gibi kalıyorlar.

_üye_
06-11-2010, 18:25   |  #5  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
88 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2009

Yarama tuz bastın, bir de benden hepsiburada rezilliğini dinleyin o zaman.

Logitech marka bir mouse sipariş etmiştim çok değil 3-4 ay önce. Vaktim olmadığı için kargo teslimatı sırasında açıp inceleyemedim. Ürünü açtığımda altında çizikler olduğunu farkettim. Daha sonra "Refurbished" yani sıfırlanmış ürünler, kullanıldıktan sonra bir arızası yada eksikliği tespit edilip fabrikasına geri gönderilen, fabrikasında sorunları giderilip tekrar ucuz bir fiyattan satılan ürünler olduğunu öğrendim.

NOT: İngiltere gibi bazı ülkelerde insanlar satın aldıkları bir malı belirli bir süre içresinde hiç bir açıklama yapmadan geri verebiliyolar. Ve bu ürünler Refurbished ürün olarak satılıyo.

Ürünü geri göndermek istedim ve ürün iadelerinde sürünenleri ve parasını tam olarak geri alamayanları öğrenince forum sitelerinde, bir mouse için vazgeçtim. Hepsiburadanın sitesinde bir tane bile kendilerini eleştiren yorum bulamazsınız eğer dikkat ettiyseniz. Mesajlar yolladım bir açıklama bekliyorum diye. bir tane bile cevap gelmedi. Yaptıklşarı ne peki: Sahtekarlık.

-Bu ürünün böyle olduğu belirtilerek satılmalıydı. Müşteri memnuniyet ilkeleri sadece ürünü satana kadar. O yüzden herkese tavsiyem illa hepsiuburada.com dan ürün alcaksanız çok dikkatli olmanız.
Bu hepsiburada.com dan ilk ve son alışverişimdi.

-Refurbished ürününün, Refurbished olduğu belirtilmesi ve ucuza satılması gerekir. Araştırmama göre bir çok ülkedede bu böyleymiş aslında. Türkiye de hiç Refurbished ürün satıldığını görmediğim için, böyle bir deneyimle kakalandığını öğrendim aslında.

BU arada, insana güven veren bir alışveriş sitesi varsa paylaşır mısınız :)

Son Düzenleme: _üye_ ~ 06 Kasım 2010 18:26
firaristt
06-11-2010, 18:29   |  #6  
firaristt avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
3,194 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2009

çalışanlar doğru düzgün hiçbirşeyden anlamıyor buna katılıyorum ama benim en son gidişimde ana baba günüydü %18KDV indirim vardı ( aslında %18 inmiyorlar ama olsun indirim değil mi işte millet geliyor işte.. )

kısa kesicem öyle kalabalık olmadığı sürece Topkağı şubesi gayet iyi bence ama HD 5970 için bit kadar kasa göstermelerine kızmadım değil... Stok güncelleme de sorunları var sanırım yada bilerek yapılıyor.. sonuçta o stoklar sürekli yenilenmeli... ve şöyle bişey var GSkill marka ramler ve bazı bu şekil istisnai ürünler sadece internet mağzasından satılıyor...

alien_fx
06-11-2010, 18:42   |  #7  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
5,671 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2009

hocam bunun gibi olaylar defalarca başıma geldi vatan bilgisayarda. bu yüzden oradan alışverişi kestim.
1.Laptopumun şarj cihazı arızalandı ve trust marka bir adaptör aldım. patladı ve servisine gönderdim. 30 gün bekledikten sonra, adaptörü teslim alabileceğime dair telefonuma mesaj geldi. gittim ve geri fabrikaya götürüldüğü söylendi. nedeni yok vede ne para iadesi nede farklı bir adaptör aldım.
2. kez adaptör aldım ve yine trust marka daha düşük voltaj. bu sefer uç kısımda erime meydana geldi.
müşteri hizmetine götürdüm ve oradan servisine gitti. geri geldiğinde cihazın hiç bir ayarını oynamadığım halde kullanıcı hatası dendi, ve ne iade aldım nede yedek bir adaptör.
3. tunçmatik marka bir adaptör aldım. ve yine meydana gelen bir arızalanma sonucu değiştirmek için götürdüm. birde yedek bir şarj istedim. 15 gün sonra elime adaptör iadesi yapılmadığı taktirde yedek bir adaptör verileceği söylendi. 15 gün ardında yedek adaptör almak için gittim ve aletin kullanıcı hatasından arızalandığı söylendi ne başka bir adaptör verildi nede para iadesi.
ve bütün aletleri faturaları ve garantileriyle iade etmeyi "denedim".
_____
uzun bir yazı oldu ama vatan computerden alışveriş yapacaklar okusun yazımı

Son Düzenleme: alien_fx ~ 06 Kasım 2010 18:47
G00GLE
06-11-2010, 18:50   |  #8  
G00GLE avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
747 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2009
Alıntı: no-one  
 Hepsiburadanın sitesinde bir tane bile kendilerini eleştiren yorum bulamazsınız eğer dikkat ettiyseniz. Mesajlar yolladım bir açıklama bekliyorum diye. bir tane bile cevap gelmedi. 
Olumsuz içerikli yorum görmeniz imkansız. cevap almanız çok zor. ve böyle bir mağazanın telefon numarası vermemesi ne kadar ilginç değil mi? kıytırık bir sitede bile iletişim bilgilerinde telefon numarası varken böyle bir mağazanın telefonunun olmaması çok kafa karıştırıyor. üstelik de Türkiye'nin en büyük medya kuruluşu olan Doğan Holding'e bağlı. ama müşterisinin kendisine ulaşmasından çekiniyor.

Comodo
06-11-2010, 18:51   |  #9  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
302 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2010

Aynen öyle çalışanlar çok bilgisiz.Sanki meyve satıyor al al gibisinden.Daha siteyi güncellemeyi unutuyorlarsa siparişleri nasıl teslim ediyorlar ilginc!

alien_fx
06-11-2010, 18:57   |  #10  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
5,671 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2009
Alıntı: Comodo  
Aynen öyle çalışanlar çok bilgisiz.Sanki meyve satıyor al al gibisinden.Daha siteyi güncellemeyi unutuyorlarsa siparişleri nasıl teslim ediyorlar ilginc!
aynen. site güncellenmiyor neredeyse. en az 2 gün sonra güncelliyorlar.
 para biriktirip gidiyorum tek boş günümde vatan'a (öğrenciyim) bir bakıyorum oyun stoklarda yok. nasıl olur ! daha dün akşam baktım stoklara diyorum, cevap yok.
internet üzerinden başka sitelerden alışveriş daha iyi.

Son Düzenleme: alien_fx ~ 06 Kasım 2010 18:58
Comodo
06-11-2010, 19:12   |  #11  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
302 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2010

Kredi kartım filan olsa vatandan alışveriş yapmam! Kesinlikle yapmam.Malesef ögrenci olduğumuzdan nakit parayla alışveriş yapıyoruz.Mecburum vatana malesef.

ArdameL
06-11-2010, 19:15   |  #12  
ArdameL avatarı
Üye
Teşekkür Sayısı: 1
54 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2010

Peki önerebileceğiniz iyi bi bilgisayar satış yeri var mı? (Vatan hariç) (:

Comodo
06-11-2010, 19:17   |  #13  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
302 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2010

Mağaza olarak yok ama inventus gibi web sitelerinden alınabilir. Ama ben ürünü elleyip görmeden bişi almam.
O yüzden vatan diyorum.

alien_fx
06-11-2010, 19:38   |  #14  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
5,671 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2009
Alıntı: Comodo  
Kredi kartım filan olsa vatandan alışveriş yapmam! Kesinlikle yapmam.Malesef ögrenci olduğumuzdan nakit parayla alışveriş yapıyoruz.Mecburum vatana malesef.
lanet olsun ki okula bende mecburum. öğrenciyiz.

Comodo
06-11-2010, 20:00   |  #15  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
302 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2010

Yarın mesela gidip Element G kasa alıcam nakit.Keşke bankalar bizede kredi kartı yapsa :D

dervipasa
06-11-2010, 20:36   |  #16  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
650 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2010
Alıntı: Comodo  
Yarın mesela gidip Element G kasa alıcam nakit.Keşke bankalar bizede kredi kartı yapsa :
 
artık herkese kart veriyorlar yaa..
ek kart çıkarttır sen de ailene
vatan gözle görülür tek oem satış yeri
her firma gibi küçük yazılarla herşeyi lehine çevirebiliyor
anadolu yakasında kadıköy exa ya bakın orada da oem çeşidi çok
 
neyseki bir kankam abd de oradan getirtiyorum istedigim şeyi :))

lunaticium
06-11-2010, 21:11   |  #17  
lunaticium avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
603 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2010

Çok rezalet birşey aynı şeyler başıma gelmiş ama vatan bilgisayardan değil yinede o duyguyu bilirim orada şu kasayı al al dediğinde kafasını kasaya geçiresim gelirdi ama yapamam, hayal gücü işte ^_^

alien_fx
06-11-2010, 21:30   |  #18  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
5,671 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2009
Alıntı: lunaticium  
Çok rezalet birşey aynı şeyler başıma gelmiş ama vatan bilgisayardan değil yinede o duyguyu bilirim orada şu kasayı al al dediğinde kafasını kasaya geçiresim gelirdi ama yapamam, hayal gücü işte ^_^
ben yaptım Sinsi adaptörü iadeye getirdiğimde kullanıcı hatası dediler fırlatıp attım suratlarına. ve çıktım. sanırım adaptörün ucu monitöre çarpmıştı. güzel bir andı Kahkaha
 
not: (güvenlik kamerasının açısı beni görmedi Kahkaha)

kartal7
06-11-2010, 23:56   |  #19  
kartal7 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
380 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2006
Alıntı: g00gle  
Olumsuz içerikli yorum görmeniz imkansız. cevap almanız çok zor. ve böyle bir mağazanın telefon numarası vermemesi ne kadar ilginç değil mi? kıytırık bir sitede bile iletişim bilgilerinde telefon numarası varken böyle bir mağazanın telefonunun olmaması çok kafa karıştırıyor. üstelik de Türkiye'nin en büyük medya kuruluşu olan Doğan Holding'e bağlı. ama müşterisinin kendisine ulaşmasından çekiniyor.
  www.hepsiburada.com telefon numarasını güncel şu linkten öğrenebilirsin.    http://www.ttrehber.turktelekom.com.tr/trk-yp/IDA2

centipede
07-11-2010, 00:02   |  #20  
centipede avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
344 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2007

hepsiburada müşteri hizmet numarası: 0,216,  633 10 00 
santral çıkar ve sizi sözde sıralamaya sokar.
ne kadar sonra sıra size gelir.. astarı yüzünü geçermi bilmem...

ayrıca benim bildiğim bir numarası daha:  0,216,631 42 45

_üye_
07-11-2010, 00:37   |  #21  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
88 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2009

Telefon numarsı olsa ne olacak olmasa ne olacak adamlar bana bi cevap bile veremediler, demedik laf bırakmadımAğzı kulaklarına varıyor, bu ürün Refurbished değildir diye savunamadılar. Bal gibi de biliyolardı çünkü öyle olduğunu. Bilmiyo olsalardı niye savunmadılar. Niye bir açıklama yapmadılar. Yapamadılar.
Üyeliğimi iptal ettirmek için mesaj attığımda hemen cevap yazdılar ama ürününüz arızalandığında falan filan yapamazsınız diye, yüzsüz yüzsüz. İyice sinirlendirdiler beni Alkış
O zaman yine söledim önceki mesajlara verecek bi cevabınız yok mu diye, tık yok adamlarda.
Hatalarını düzeltebilirlerdi.

Son Düzenleme: _üye_ ~ 07 Kasım 2010 00:42
G00GLE
07-11-2010, 00:42   |  #22  
G00GLE avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
747 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2009
Alıntı: kartal7  
  www.hepsiburada.com telefon numarasını güncel şu linkten öğrenebilirsin.    http://www.ttrehber.turktelekom.com.tr/trk-yp/IDA2
hafiyelik yaptırmadan kendileri verse çok mu zor olurdu? bulmanın yolunu tabi ki ben de biliyorum. ama sadece kastettiğim geri dönüş olmaması için ellerinden geleni yaptıklarına dikkati çekmekti. ayrıca verdiğiniz ttrehber linkine ne yazılırsa hepsiburada.com un telefonu çıkacak? 
öte yandan bir seferinde çalıştığım firma için yüklü bir alışveriş yapmıştık hepsiburada.com'dan. 30.000 tl civarında bir fatura doğrulaması için (BA-BS Formu) muhasebecimiz 3 gün boyunca hergün aradı ancak bir türlü ulaşamadı. santral oyaladıkça oyalıyor sonrasında telefon kapanıyordu.

muratyasar
07-11-2010, 01:10   |  #23  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
11 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2007

bende olsam bende kayardımmmm haklısın kardeşşş

dabbe1
07-11-2010, 02:46   |  #24  
dabbe1 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 5
2,665 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

web sitesindeki stok ile mağazadaki stok farklı olmasın mağazdaki çalışanlar bunu bilmiyor İstanbul'daki merkezlerinde çalışanda bilmez web sitesinin iletişim adresine sorun sorularınızı... yoksa sinir hastası olursunuz...

mcafee23 ayrılmıştır
07-11-2010, 02:59   |  #25  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 7
3,717 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2008

sitede hiçbir ürün yok gözükmez amaç sizi oraya kadar getirmek.
Nasıl olsa onun yerine geçecek bir benzeri vardır mantığı