3 Hafta önce kadar kasa almaya karar verdim.Vatan pcnin sitesinden bir kasa beğendim.Stocklarda var gözüküyordu.3 hafta sonra yani bugün sabah siteye baktım yine stockda vardı.Gittim vatan pcye.Şu isimdeki kasayı alıcam baktılar stockda yok ! Dedim sitenizde var ama nasıl olur ? Arkadaşım yanlış bakmışsındır dediler ( Cahil sanıyorlar sanırım beni ) Dedim açın şu pcden siteyi göstericem.Açtılar gösterdim.Dedikleri aynen şu oldu ; Siteyi güncellememişler unutmuşlardır. Eh ne diyim ana avrat sövdüm.Yorum sizin.
Vatan Bilgisayar Rezilliği !
- 1
- 2
Birde kimse benimle ilgilenmedi.Sonra ısrarla yardım isteyince biri geldi.Ezik bir kasayı al al bu kocaman iyidir diye itelemeye çalıştı.Çok sinirlendim.Yarın kredi kartı ile gidip en pahalısını alıcam gerizekalı görücek :D
teknoloji marketlerde çalışanlar kendilerini çok iyi herşeyi bilen sanıyorlar ama çoğu soruda mal gibi kalıyorlar.
Yarama tuz bastın, bir de benden hepsiburada rezilliğini dinleyin o zaman.
Logitech marka bir mouse sipariş etmiştim çok değil 3-4 ay önce. Vaktim olmadığı için kargo teslimatı sırasında açıp inceleyemedim. Ürünü açtığımda altında çizikler olduğunu farkettim. Daha sonra "Refurbished" yani sıfırlanmış ürünler, kullanıldıktan sonra bir arızası yada eksikliği tespit edilip fabrikasına geri gönderilen, fabrikasında sorunları giderilip tekrar ucuz bir fiyattan satılan ürünler olduğunu öğrendim.
NOT: İngiltere gibi bazı ülkelerde insanlar satın aldıkları bir malı belirli bir süre içresinde hiç bir açıklama yapmadan geri verebiliyolar. Ve bu ürünler Refurbished ürün olarak satılıyo.
Ürünü geri göndermek istedim ve ürün iadelerinde sürünenleri ve parasını tam olarak geri alamayanları öğrenince forum sitelerinde, bir mouse için vazgeçtim. Hepsiburadanın sitesinde bir tane bile kendilerini eleştiren yorum bulamazsınız eğer dikkat ettiyseniz. Mesajlar yolladım bir açıklama bekliyorum diye. bir tane bile cevap gelmedi. Yaptıklşarı ne peki: Sahtekarlık.
-Bu ürünün böyle olduğu belirtilerek satılmalıydı. Müşteri memnuniyet ilkeleri sadece ürünü satana kadar. O yüzden herkese tavsiyem illa hepsiuburada.com dan ürün alcaksanız çok dikkatli olmanız.
Bu hepsiburada.com dan ilk ve son alışverişimdi.
-Refurbished ürününün, Refurbished olduğu belirtilmesi ve ucuza satılması gerekir. Araştırmama göre bir çok ülkedede bu böyleymiş aslında. Türkiye de hiç Refurbished ürün satıldığını görmediğim için, böyle bir deneyimle kakalandığını öğrendim aslında.
BU arada, insana güven veren bir alışveriş sitesi varsa paylaşır mısınız :)
çalışanlar doğru düzgün hiçbirşeyden anlamıyor buna katılıyorum ama benim en son gidişimde ana baba günüydü %18KDV indirim vardı ( aslında %18 inmiyorlar ama olsun indirim değil mi işte millet geliyor işte.. )
kısa kesicem öyle kalabalık olmadığı sürece Topkağı şubesi gayet iyi bence ama HD 5970 için bit kadar kasa göstermelerine kızmadım değil... Stok güncelleme de sorunları var sanırım yada bilerek yapılıyor.. sonuçta o stoklar sürekli yenilenmeli... ve şöyle bişey var GSkill marka ramler ve bazı bu şekil istisnai ürünler sadece internet mağzasından satılıyor...
hocam bunun gibi olaylar defalarca başıma geldi vatan bilgisayarda. bu yüzden oradan alışverişi kestim.
1.Laptopumun şarj cihazı arızalandı ve trust marka bir adaptör aldım. patladı ve servisine gönderdim. 30 gün bekledikten sonra, adaptörü teslim alabileceğime dair telefonuma mesaj geldi. gittim ve geri fabrikaya götürüldüğü söylendi. nedeni yok vede ne para iadesi nede farklı bir adaptör aldım.
2. kez adaptör aldım ve yine trust marka daha düşük voltaj. bu sefer uç kısımda erime meydana geldi.
müşteri hizmetine götürdüm ve oradan servisine gitti. geri geldiğinde cihazın hiç bir ayarını oynamadığım halde kullanıcı hatası dendi, ve ne iade aldım nede yedek bir adaptör.
3. tunçmatik marka bir adaptör aldım. ve yine meydana gelen bir arızalanma sonucu değiştirmek için götürdüm. birde yedek bir şarj istedim. 15 gün sonra elime adaptör iadesi yapılmadığı taktirde yedek bir adaptör verileceği söylendi. 15 gün ardında yedek adaptör almak için gittim ve aletin kullanıcı hatasından arızalandığı söylendi ne başka bir adaptör verildi nede para iadesi.
ve bütün aletleri faturaları ve garantileriyle iade etmeyi "denedim".
_____
uzun bir yazı oldu ama vatan computerden alışveriş yapacaklar okusun yazımı
Hepsiburadanın sitesinde bir tane bile kendilerini eleştiren yorum bulamazsınız eğer dikkat ettiyseniz. Mesajlar yolladım bir açıklama bekliyorum diye. bir tane bile cevap gelmedi.Olumsuz içerikli yorum görmeniz imkansız. cevap almanız çok zor. ve böyle bir mağazanın telefon numarası vermemesi ne kadar ilginç değil mi? kıytırık bir sitede bile iletişim bilgilerinde telefon numarası varken böyle bir mağazanın telefonunun olmaması çok kafa karıştırıyor. üstelik de Türkiye'nin en büyük medya kuruluşu olan Doğan Holding'e bağlı. ama müşterisinin kendisine ulaşmasından çekiniyor.
Aynen öyle çalışanlar çok bilgisiz.Sanki meyve satıyor al al gibisinden.Daha siteyi güncellemeyi unutuyorlarsa siparişleri nasıl teslim ediyorlar ilginc!
Aynen öyle çalışanlar çok bilgisiz.Sanki meyve satıyor al al gibisinden.Daha siteyi güncellemeyi unutuyorlarsa siparişleri nasıl teslim ediyorlar ilginc!aynen. site güncellenmiyor neredeyse. en az 2 gün sonra güncelliyorlar.
para biriktirip gidiyorum tek boş günümde vatan'a (öğrenciyim) bir bakıyorum oyun stoklarda yok. nasıl olur ! daha dün akşam baktım stoklara diyorum, cevap yok.
internet üzerinden başka sitelerden alışveriş daha iyi.Son Düzenleme: alien_fx ~ 06 Kasım 2010 18:58
Kredi kartım filan olsa vatandan alışveriş yapmam! Kesinlikle yapmam.Malesef ögrenci olduğumuzdan nakit parayla alışveriş yapıyoruz.Mecburum vatana malesef.
Mağaza olarak yok ama inventus gibi web sitelerinden alınabilir. Ama ben ürünü elleyip görmeden bişi almam.
O yüzden vatan diyorum.
Yarın mesela gidip Element G kasa alıcam nakit.Keşke bankalar bizede kredi kartı yapsa :D
Yarın mesela gidip Element G kasa alıcam nakit.Keşke bankalar bizede kredi kartı yapsa :
artık herkese kart veriyorlar yaa..
ek kart çıkarttır sen de ailene
vatan gözle görülür tek oem satış yeri
her firma gibi küçük yazılarla herşeyi lehine çevirebiliyor
anadolu yakasında kadıköy exa ya bakın orada da oem çeşidi çok
neyseki bir kankam abd de oradan getirtiyorum istedigim şeyi :))
Çok rezalet birşey aynı şeyler başıma gelmiş ama vatan bilgisayardan değil yinede o duyguyu bilirim orada şu kasayı al al dediğinde kafasını kasaya geçiresim gelirdi ama yapamam, hayal gücü işte ^_^ben yaptım adaptörü iadeye getirdiğimde kullanıcı hatası dediler fırlatıp attım suratlarına. ve çıktım. sanırım adaptörün ucu monitöre çarpmıştı. güzel bir andı
not: (güvenlik kamerasının açısı beni görmedi )
Olumsuz içerikli yorum görmeniz imkansız. cevap almanız çok zor. ve böyle bir mağazanın telefon numarası vermemesi ne kadar ilginç değil mi? kıytırık bir sitede bile iletişim bilgilerinde telefon numarası varken böyle bir mağazanın telefonunun olmaması çok kafa karıştırıyor. üstelik de Türkiye'nin en büyük medya kuruluşu olan Doğan Holding'e bağlı. ama müşterisinin kendisine ulaşmasından çekiniyor.www.hepsiburada.com telefon numarasını güncel şu linkten öğrenebilirsin. http://www.ttrehber.turktelekom.com.tr/trk-yp/IDA2
Telefon numarsı olsa ne olacak olmasa ne olacak adamlar bana bi cevap bile veremediler, demedik laf bırakmadım, bu ürün Refurbished değildir diye savunamadılar. Bal gibi de biliyolardı çünkü öyle olduğunu. Bilmiyo olsalardı niye savunmadılar. Niye bir açıklama yapmadılar. Yapamadılar.
Üyeliğimi iptal ettirmek için mesaj attığımda hemen cevap yazdılar ama ürününüz arızalandığında falan filan yapamazsınız diye, yüzsüz yüzsüz. İyice sinirlendirdiler beni
O zaman yine söledim önceki mesajlara verecek bi cevabınız yok mu diye, tık yok adamlarda.
Hatalarını düzeltebilirlerdi.
www.hepsiburada.com telefon numarasını güncel şu linkten öğrenebilirsin. http://www.ttrehber.turktelekom.com.tr/trk-yp/IDA2hafiyelik yaptırmadan kendileri verse çok mu zor olurdu? bulmanın yolunu tabi ki ben de biliyorum. ama sadece kastettiğim geri dönüş olmaması için ellerinden geleni yaptıklarına dikkati çekmekti. ayrıca verdiğiniz ttrehber linkine ne yazılırsa hepsiburada.com un telefonu çıkacak?
öte yandan bir seferinde çalıştığım firma için yüklü bir alışveriş yapmıştık hepsiburada.com'dan. 30.000 tl civarında bir fatura doğrulaması için (BA-BS Formu) muhasebecimiz 3 gün boyunca hergün aradı ancak bir türlü ulaşamadı. santral oyaladıkça oyalıyor sonrasında telefon kapanıyordu.
bende olsam bende kayardımmmm haklısın kardeşşş
- 1
- 2