asus un teknik servisi felan değilim kesşnlikle avuktıda değilim tek amacım yardımcı olmak.. 2 gündür ofisde olmadıgımdan konuyu takip edemedim.
tekrardan araştırıyorum bugün..
asus un teknik servisi felan değilim kesşnlikle avuktıda değilim tek amacım yardımcı olmak.. 2 gündür ofisde olmadıgımdan konuyu takip edemedim.
tekrardan araştırıyorum bugün..
Asus sınıfında en iyi firmalardan birisi benim görüşüm ve teknik servis konusundada servisine göre değişiyor ama bir terslik vardır olayda
miragecomputerAsus sınıfında en iyi firmalardan birisi benim görüşüm ve teknik servis konusundada servisine göre değişiyor ama bir terslik vardır4 Ay öncesinde aynısını düşünürdüm. Yaşimdi..
sadan4 Ay öncesinde aynısını düşünürdüm. Yaşimdi..Siz dolandırılmış olmayasınız? Yetkili teknik servis değil mi görüştüğünüz yer?
valla birader servis var servis var ama bu konuda haklısın asusun servisi çok zayıf ben asus f3s kullanıyorum 2 yıldır ama şimdiye dek hiç servis ihtiyacı duymadım yani sağlam yapıyor adımlar
eltahirSiz dolandırılmış olmayasınız? Yetkili teknik servis değil mi görüştüğünüz yer?Yetkili servisi bir bulabilsem. Yetkili servis yokki. Asusun türkiye yetkili servisi yok. Aksini düşünen asus servisine ulaşmaya çalıssın.?
Aloo Hala buradayım Dondum Yahu. :) Bu Konu Birnumara..
Arkadaşın biri 5-10 dk bekletiyolar ama açmama durumu gibi bişi yok demiş.bilmeden atıp tutmayalım lütfen benim de başıma gelen bir olaydan dolayı birçok defa aradım teknik servisi ama bir kez bile açan olmadı.denemesi bedava arasın da bi bakalım görelim açan oluyo mu?bu kadar insan açmıyo kimse telefonları diye dert yanıyo yalan mı söylüyor yani.bir daha asus marka bişey alırsam.servisinin bu kadar basit olabileceğini hiç düşünmezdim.zaten servisleri iki tane biri istanbul biri de ankara.gönderdiğiniz bişeyin ne kadar sırada bekleyebileceğinizi siz düşünün.
sinan354Arkadaşın biri 5-10 dk bekletiyolar ama açmama durumu gibi bişi yok demiş.bilmeden atıp tutmayalım lütfen benim de başıma gelen bir olaydan dolayı birçok defa aradım teknik servisi ama bir kez bile açan olmadı.denemesi bedava arasın da bi bakalım görelim açan oluyo mu?bu kadar insan açmıyo kimse telefonları diye dert yanıyo yalan mı söylüyor yani.bir daha asus marka bişey alırsam.servisinin bu kadar basit olabileceğini hiç düşünmezdim.zaten servisleri iki tane biri istanbul biri de ankara.gönderdiğiniz bişeyin ne kadar sırada bekleyebileceğinizi siz düşünün.Pazartesi deneriz.seside kaydederim burda yayınlarım.
sakarboy kardeşim Bend senden çok asusu savunurum. Hiç boşuna arama gerçekten yanıt yok. Bu adamlar internete falanda girmiyorlar. Ama bir proje yapalım. Bütün msn ve facebok arkadaşlarımıza asus servisiyle igili mesaj atalım. mesajın tetaylarını ne yazacağımızı burada kararlaştıralım. Tüm türkiye asus teknik servisinin sorunlu olduğunu alırken dikkatli olmasını isteriz. Asus belki sesimizi duyar. Ben şahsen Hafta başı tüm online mağazalara üye olarak asus yorumlarına bu konuyu yazacam servisin ilgisiz kaldığını alırken dikkatli olunması vesaire.
herkese açmıyo da bi sana mı açıcak.ara da paran boşuna gitsin.öle bişi olmasa niye çıkıp buraya yazmaya uğraşayım ki??bi ben de değilim bunu diyen.denemesi bedava kaydı koy da görelim.sana bişi demek istemiyorum çünkü bilmiyosun asıl teknik servis olsa onlara diyecek çok sözüm var da neyse.
ben kendi notebookumu gönderdim.tam 1 haftada geri geldi.aramalarımdada en fazla 4-5 dk bekledim.ve telefondaki kişi benle çok güzel konuştu ve bana çok yardımcı oldu.ben asusu kötüleyemeyeceğim.notebook'umda 2 senelik taş gibi hala son sürat çalışıyor.(servise gitme nedeni:bios pili bitti)
bende geçen hafta asus un çamlıca daki servisindeydim.Ben adapazarında oturduğum için atladım arızalı notebook umu kendim götürdüm.İzlenimlerim şöyle;
telefon konusunda gerçekten problem var bazen 30 sn yede yetkili birine ulaşırken bazen ise 20 dk sonunda telefonu sinirle kapatabiliyorsun bu soruna bir çözüm bulmaları gerek sanırım sadece 1-2 kişiyle bütün türkiye den gelen telefonlara cevap vermeye çalışıyorlar
servis kısmına gelince götürdüm baktılar günlerden cuma idi ertesi cuma sabahı bir kısa mesaj aldım makinanızın tamiratı yapılmıştır alabilirsiniz diye ana kartı değişmiş garantisi vardı hiçbir ödeme yapmadım ram yükseltmek istedim bizden almayın çok pahallı dışarıdan alın biz takarız dediler gittim bi yerden 2 ram aldım taktılar(Burada benimle ilgilenen güleryüzlü hanfendiyi de sempati ile anıyorum)
sonuçta asus un performansını ve uygun fiyatlarını seviyorum servis ise telefon olayı dışında gayet iyi
benim izlenimlerim bunlar
Bu okuduğunuz olaylar 22 mayıs-29 mayıs tarihleri arasında geçmiştir(biraz önce 24 ü seyrettim de )
Bende bekliyorum bakalım pazartesi gönderdim 1 hafta olcak aldığım yere verdim onlar yollayacaklardı. Ne kadar tatil yapar diye sordum sadece kasa değişecek elince warsa çabuk olur yoksa biraz bekletirler dedi elime verdi servis formunu bekliyorum bakalım. takip numarası felanda yok arada geçerken uğra dediler bakarız. cuma günü uğradım başka eleman vardı o baktı listeye daha gelmemiş dedi. Bir daha ki gidişimde biraz rehin alayım nereden takip edebiliriz diye
notebook um benim bi parçam gibi olmuş her nekadar kapalı olsa fazla oynamasam bile yokken kendimi bir boşlukta hissediyorum
Asus almayı düşünmüyorum zaten o kadar para verdikten sonra daha iyi seçenekler var değmez asusa.
KylieAsus almayı düşünmüyorum zaten o kadar para verdikten sonra daha iyi seçenekler var değmez asusa.
Asus Servisinie ulaşan varmı? Aranızda..
sakarboyPazartesi deneriz.Ses Kaydı Nerede :)seside kaydederim burda yayınlarım.
sadanSes Kaydı Nerede :)Salim bey bugün çok yoğunum kendim vakit ayıramadım arkadaşım ilgileniyor. dönücek bana.kargo teslim evrağını ve teknik servis tutanağını scan edip bana mail atma şansınız varmıdır ?
daha hızlı işlem yapabilmek için
birebir görüşücem bu konuyla ilgili çünkü..önceki gönderdiğiniz mailde ekli dosya hatalı eklenmiş sanırım açılmadı.
gönderinizle ve notebook ile ilgili elinizde ne vbarsa mail atın lütfen. bu işi çözmeden bana rhat etmem merak etmeyin.
Son Düzenleme: Fatih_ARMAĞAN ~ 01 Haziran 2009 18:13
Kargo Detaylı Gönderi Bilgileri
Gönderi Bilgileri
Gönderi Tarihi ve Saati : 24.03.2009 - 10:56
Gönderi Belge Numarası : M607876
Gönderi Kodu: 606968755480
Teslim Birimi ve Telefonu : Çamlıca - 0 216 481 39 70
Gönderici Adı : SA** SA** ******************
Gönderici Adresi : SA** KÖ** ******************
Alıcı Adı : AS** TE** ******************
Alıcı Adresi : AL** CA** ******************
Gönderi Detayları
Gönderi Tipi : İrsaliyeli Fatura
Ödeme Tipi : Alıcı Ödemeli
Kargo Tipi : Paket
Kargo Adedi : 1
Kargo Toplam Kg/Ds : 4
Teslim Bilgileri
Teslim Durumu : TESLİM EDİLDİ
Teslim Tipi : Adrese Teslim
Teslim Tarihi ve Saati : 25.03.2009 - 11:00
Teslim Eden Birim : Çamlıca
Teslim Alan : BARIŞ DEMİREL
Yurt içi Kargo Takip no:606968755480
Elimde tutanak yok Yurtiçi kargo zaten teslimat bilgilerini veriyor.
Asus Teknik servisten teslim alan
BARIŞ DEMİREL
ok bunlar bende var zaten tamam bu sefer ben kendim izzat gidip görüşücem bu konuyla ilgili..
sakarboyok bunlar bende var zaten tamam bu sefer ben kendim izzat gidip görüşücem bu konuyla ilgili..Çok Teşekkür ederim. İstanbula gelirsem sana bir yemek ismarlama borcum olsun.
sakarboyok bunlar bende var zaten tamam bu sefer ben kendim izzat gidip görüşücem bu konuyla ilgili..slm arkadaşım Asus çalışanlarına benden selam söyle. Hala sorunumu cözemediler.