size yemin ederim elektronik birazda şans işi olmassa ben o asusu öyle yerden yere wurudum ki...
ben o teknik servise cok deil 8-10 km uzagım yazık yaw wallaha notebookun x59sl200 serisinden aldım
indirim wardı diye gold magzasından sans kısmet ıste pc nın ekranı cizgi cizgi oluıyordu kaba bir ses geliyor we pc kilitleniyordu
1. kez yolladım servıse sorunu bulamadılar
2.sefer fotgrafını cektım hata werıdıgnde kanıt olsun dıye
3.sefer gıttım bana fan temızlıgı yapıp yolladılar ıcımden dedım nalet olsun bır daha asus alanın 1450 ytllık notebook ıcın servısı ayagı kaldırmadım ama asus benım ıcın o gun bitti
Asus Almayın Asus Teknik Servis sorunlu
asus kalitesiyle her zaman ilgimi çekmiştir ama genede markaya maal etmemek lazım ama bir yandanda madur olan arkadaşlarada biraz kulak vermek gerekiyor ortada kalan biz oluyoruz hep
Asus serviste birçok markaya göre iyidir, ama bazen sorun çıkabiliyor bu müşteriyede bağlı nerden baktığı çok önemli.
www.turkiyeservis.com
asus mağdurları diye bir dernek açılsa direk üye olurdum. Ben de asus notebook kullanıyorum. Servislerinin berbat hatta iğrenç hatta ve hatta .ok gibi olduğunu söyleyebilirim. bir de zaten aldığım pc 2 ay arayla yine bozuldu. bir kere şarj makinesi sorunu oldu. şarj makinesini gönderdim 40. gün bana şarj makinesini yapmadan geri gönderdiler. pc ile tekrardan geri göndermemi istediler. neyse pc ile geri gönderdim. o da tam 1 ay sonra geri geldi.
servisi aradım. yarım saat - yalan yok- telefonun başında durdum. arayan kişiler arasında 3.sünüz, 2.siniz, 3. sünüz. 2. siniz. 1.siniz. 2.siniz. 1.siniz....zırt telefon kapandı. tekrar aradı bir o kadar da bekledim en sonunda açtı. kadın konuşmasını bilmiyor. sövmemek için kendimi zor tuttum.
demem o ki: pc alacaksanız asus almayın. benim ağzım yandı. bir daha tövbe ettim asusdan birşey almamak için. siz de sinir stres yapmak istemiyorsanız asusdan vazgeçin.
ASUS TÜRKİYE SERVİSİ ANKARA VE İSTANBUL OLMAK ÜZERE İKİ YERDE VAR . VE GERÇEKTEN BERBAT BİR SİSTEMLERİ VAR . GÖNDERDİYİNİZ ÜRÜN SERVİSE EN BASİT BİR ARIZADA BİLE 1 AYDA GERİ GELİYOR . SORUN ÇÖZÜLMÜYOR . YEDEK PARÇA SORUNLARIDA VAR ELLERİNDE OLMADIGINI SÖYLÜYORLAR . . TELEFONLA ULAŞMAK SERVİSE BİR SORUN ULAŞSANIZ BİLE 10 DK EN AZ REKLAMLARINI DİNLİYORSUNUZ . SONRA TELEFON NASIL OLUYORSA KAPANIYOR. TELEFONLA BİLE ÇÖZMEK İÇİN DESTEK VERECEK BU KADAR BÜYÜK FİRMANIN TÜRKİYEDE HİZMET ANLAYIŞLARI ÇOK BERBAT . AVRUPA ÜLKESİ BİR YERDE BU YAPTIKLARINI YAPAMADIKLARI KESİN .
ASUS ALIRKEN 2 KERE DÜŞÜNÜN .
EVET HAKLISIN ASUS BÜYÜK MARKA AMA TÜRKİYEDE SERVİS ANLAYIŞLARI REZALET. YERLERİ SÜPÜRÜYOR . BU MARKA BU SERVİS ANLAYISI İLE TÜRKİYE PAZARINDA ÇOK KAYBEDER .MARKAYI REKLAMLAMAR DEGİL İNSANLAR OLUŞTURUR. TEBRÜBELER MARKAYI YA MARKA YAPAR YADA KAYBETTİRİR . ASUS HAKKINDA TECRÜBE SAHİP OLMAK İSTEYENLER BİR ASUS ALIP SORUN YAŞADIKLARINDA .GÜZEL BİR SERVİS ANLAYIŞI İLE TANIŞIR .
bende 2 gün önce yolladım bunları okuduktan sora yollamaz olaydım diorum ya aynn kimse cevap vermio kargoyu aradım paketiniz ulaştı diolar acaba üsküdara mı gitsem
Açıkçası bu yorumları okuduktan sonra korktum biraz ben de asus f5 serisi bi laptop a sahibim, bir kaç haftadır fanları çok hızlı çalışıp, ısınıp, açık konumdayken kendiliğinden kapanıyordu. Dün yine aynı şeyi yaşadım ve tekrar açmadım, sabah açmak istedim güç düğmesine bastım fakat tık yok hiç açılmıyor yarın ilk iş yetkili servise götüreceğim götürmesine de burada okuduklarım beni endişelendirdi. . =/
evet korktuğum başıma geldi, bilgisayarımı onarmadan geri gönderdiler, üstelik garanti süresi dolmamışken =/
Dunya gozuyle gorup gorebileceginiz en kotu servis . Ben boyle bir sey gormedim gorebilecegimide zannetmiyorum . Bir telefon vermisler sitelerinde 100 - 150 kez sanirim bir kerecik bir embesille konustum oda beni baska bir yere aktarmaya calisti onuda beceremedi .
Bence dünyanın en iyi markası olsa bile (değil zaten) ASUS almayın kesinlikle. Benden söylemesi.. Adamlar telefona çıkmıyor bile kaç dakika beklettiler sonra da yaptıkları şey telefonu açıp aynen yüzüme kapatmak.. Her seferinde telefonu kaldırıp kapatıyorlar.. Ayrıca eğer ki almışsanız asustan herhangi bir şey kendi adınızla göndermemeye özen gösterin.. Nerden aldıysanız onlar göndersin, onlar daha iyi takip eder ve sorun çıkarmazlar çok fazla. ben Vatan'dan aldım onlara verdim onlar gönderdi.. En azından size referans olurlar
Sakın ama sakın vip.asus.com üyeliği yapmadan göndermeyin. Biraz daha ilgilenirler.. benim sorunum çözüldü gibi ürünüm iade alınacakmış.. Size bol şanslar..
merhaba, Asus almayı dusunuyorum, teknik servis hala problemli mi?
Sakın asus almayın servise gönderdim yaklaşık 4 aydır hiç cevap yok çok kalitesiz servisleri var. türk milletini keriz gibi sömürüyorlar. Yazıklar olsun asusa Tenezzül edip telefona bile çıkmıyorlar. Nasılolsa benimgibi kerizler asus alıyor bihamı tevbe yarabbi sıkıysa asus yetkilisi arasın beni yalansaselam sedan arkadaşım 4 ay gibi çok bana göre ben sürekli takip ettim 2 haftada bir aradım
benim bilgisayarı asus teknik servise yolladım asus m51vr240dv model sürekli reset çekiyor sürekli kapanıyordu istanbula aradım servis adresini tam açık adresini gönderdim 4 hafta sonra aradığımda ise
bana şunu sölediler servis de parça siparişi verdik ama 30 iş günü dolduğunu sölediler 1 hafta da rma değişim formunu bekledim 1 haftada asus 'un türkiye distribütörü 3 adet 1-index bilgisayar 2-mersa sistem 3-boğaziçi bnm bilgisayar ise mersa sistem yazıyordu oraya aradık bende işin kötüsü tabi polen bilgisayardan aldım eski bilgisayarı oda iflas bayrağını çekince 2009 yılın son aylarına doğru
mersaya şunu dedim para iadesi almak istiyorum dedim ama nafile siz niye arıyorsunu aynen bu siz bizim muhatabımız değilsiniz deyince hemen avukatla görüştüm bana gelen asus dan rma değişim formunu orjinal formu hemde polenden aldığım faturanın fotokopisini gönderdim avukat görüştü sıkıştırdı 1 haftada öyle bekledim ama eninde sonunda geldiyani topu topu yaklaşık 1.5 -2 ay bekledim yani değdi beklediğime de yeni ürün geldi krdeşim
asus k52jr model corei 5430m 320 gb olan 1 gb ekran kartı süper cihaz
bence sen yanlış numarayı arıyorsunsedan arkadaşımsakın yanlışanlama mağdur durumdaolan kişisin biliyorum asusu savunmak gibi derdim yok sadece ben çektiğim çile bu yinr polen bilgisayar kapanmamış olsaydı para iadesi almış olurdum
asus 0216 524 30 00 'ı ara burdan ulaşırsın ama biraz bekleyecksin kesin cvp verir buraya derdini anlatrSon Düzenleme: hasan_gul ~ 09 Haziran 2010 23:41
birde şunu söyliyim asus servisi sorunlu değil sakın kimse yanlış anlamasın esas sorunlu olan servis HP DİR
ASUS SERVİSİNİ SAVUNMUYORUM SADECE BEN BANA YAPILANI GÖRÜYORUM ARKADAŞLAR
gonul rahatlıgıyla Asus alabilir mıyim ? Ben istanbulda oturuyorum nerden almalıyım sence teknık servıs problemı yasamayacagım adam akıllı bır yer onerebılır mısın ? tsk ederım...
rica ederim krdeşim vatanbilgisayar olabilir veyabimeks olabilir ordan alırsan sorun yaşmazsın
Asusa hiç kabahat bulmayın ben 3 sene önce Türkiyeden aldiğim asus m51laptopumu şu an almanyada kullaniyorum.4 sefer servise gönderdim bunlardan 3ü keyfi temizlenmesi yada üşenip format attirmak içindi.Adamlar evden kapımdan alıp 3-4 gün içerisinde kapıdan teslim ettiler.Mesela ben adamlardan türkçe vista istedim onu bile kurup gönderdiler. Sorun markada değil sizin aldiğiniz yerlerde teknosa vs mağazalarda garanti ve teknik servisin nasıl olduğunu araştirin.
Şu anda Asus G73jh almak istiyorum ve asus bilgisayar ve servisine sonuna kadar güveniyorum.
Laptopta Asus bence kalitenin tek adresi.M50Vm 4 yıldır kullanıyorum. Muhteşem bir performans.Ancak keşke yetkili servisleri de aynı olsaydı.Telefonla servise ulaşmak mümkün değil.Zoru başarıp ulaştığımız da en ufak sorun için dahi ürünü İstanbul merkeze göndermemizi istiyorlar.Geri dönüş için ortalama 1 ay süre veriyorlar.10 dakikalık bir işlem korkunç bir zaman.Fanlarda zamanla toz yüzünden ısınma sorunu yaşıyorum.Sırf bu bir aylık süre yüzünden laptop altı soğutucu aldım ve bu şekilde idare ediyorum.Yedek pil istedim onda dahi laptobu İstanbul'a istediler.Ne biçim bir teknik destek vereme mekse, Asusa hiç yakışmıyor.
kesinlikle asus almayın!!!! hele bu tableti asus memo hd 7 hiç ama hiç almayın...
yaklaşık 4 yıldır android dunyası içerindeyim. kullandığım cihazların, destek verdiğim cihazların haddi hesabı yok.
22/01/2014 tarihinde derin bilgisayardan faturalı 2 yıl garantili aldığım tablet bir hafta sonra hafif bir sarsıntıda ekran kesmeye başladı...
musteri hizmetleri görüşmemde wipe data ları yapmamı önerdiler.gönderip göndermeme arasındayken akabinde hafıza kartı takmak istedim. baktım kartı görmüyor. başka telde deniyorum görüyor.kart yuvasına bıraz dıkkatlı baktıgımda kart full içine göçük şekilde duruyor. cihazı ters çeviriyosun kart eline düşüyor. cihaz cahili değilim. bir gariplik olduğunu hissettim.yine aradım bize gönderin dediler. hafıza kartında özel bilgilerimin olduğunu söyledim.herhnagi bir silinmeye karşı garanti veremiyoruz kartınızı çıkarın öyle gönderin dendi.belgeyi okudum ordada belirtmişler bilgi güvenliğinden sorumlu değiliz diye. bende çıkardım kartı o şekilde gönderdim...
ayrıca ayıplı malın 30 gün içerisinde değişimi yapılmaktadır diye yazıyor garantide.
11/02/2014 te kargoya verdim.
bugun itibari ile bir alo geldi. cihazınızın tamirat bedeli 350 tl dir diye. yahu ben bunu faturalı vergisi ödenmiş 10 gun önce 290 a aldım nasıl olur. efendim açıklamaya bakarmısınız.
hafıza kartı bölümü yerinden çıkmış. bu kullanıcı hatasıdır. dolaısıyla cıhaz garanti kapsamında olmadıgından sarsıntı anında ki kesilmeyede bakamayız. çıldırdım. ve supanallah dedim alttan aldım aman yaman dedikçe baktım azar işitmeye başlıyorum kapattım hemen.
ardından müşteri hizmetlerini arayayım bu kabalığın bu umarsamazlığın nedenini sorayım ,,, arkadaş bir sinirli konuştuğum kişi böyle bişeyle hayatımda karşılaşmadım. bu kadarmı ilgisiz olur. ne diyor ne anlatıyorsam servistekiler öle dediyse öledir diyor başkada bişey demiyor.
aldığım yeri aradım bi takım bilgiler aldılar size döneceğiz dediler.
şimdi nemi yapacağım.
şikayet var com la başlyacam. üyesi olduğum bütün android platformlarına yazacağım durumu... ıkı gunde bir bu sayfaya gelip bu yazıyı ban lanana kadar hergun yazacağım...
ardından tüketici hakları hakem heyetine başvuracam. dava açacam elimden ne gelirse onu yapacam.
sizlerin yorum ve fikirleri ışığında ne yapmam gerekiyorsa onu.
insanlar bu paraları kolay kazanmıyorlar...
Ankara profesyonel Laptop Tamiri Saraç Bilişim olarak laptop tamir işlemlerini garantili ve uygun fiyatlar ile yapmaktayız. http://www.laptoptamiriankara.net/ daha fazla bilgi için Tel: 431 01 44 Acil tel 0533 607 43 45