Asus Almayın Asus Teknik Servis sorunlu

titi_boss_14
30-12-2009, 20:13   |  #101  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
892 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2008

size yemin ederim elektronik birazda  şans işi olmassa ben o asusu öyle yerden yere wurudum ki...
ben o teknik servise cok deil 8-10 km uzagım yazık yaw wallaha notebookun x59sl200 serisinden aldım 
indirim wardı diye gold magzasından sans kısmet ıste pc nın ekranı cizgi cizgi oluıyordu kaba bir ses geliyor we pc kilitleniyordu 
1. kez yolladım servıse sorunu bulamadılar
2.sefer fotgrafını cektım hata werıdıgnde kanıt olsun dıye
3.sefer gıttım bana fan temızlıgı yapıp yolladılar ıcımden dedım nalet olsun bır daha asus alanın 1450 ytllık notebook ıcın servısı ayagı kaldırmadım ama asus benım ıcın o gun bitti

adighe
31-12-2009, 13:36   |  #102  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
12 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2009

asus kalitesiyle her zaman ilgimi çekmiştir ama genede markaya maal etmemek lazım ama bir yandanda madur olan arkadaşlarada biraz kulak vermek gerekiyor ortada kalan biz oluyoruz hep

kamera34
16-01-2010, 18:39   |  #103  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
70 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2010

Asus serviste birçok markaya göre iyidir, ama bazen sorun çıkabiliyor bu müşteriyede bağlı nerden baktığı çok önemli.
 
www.turkiyeservis.com
 

dertolog
17-01-2010, 03:09   |  #104  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
7 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2010

asus mağdurları diye bir dernek açılsa direk üye olurdum. Ben de asus notebook kullanıyorum. Servislerinin berbat hatta iğrenç hatta ve hatta .ok gibi olduğunu söyleyebilirim. bir de zaten aldığım pc 2 ay arayla yine bozuldu. bir kere şarj makinesi sorunu oldu. şarj makinesini gönderdim 40. gün bana şarj makinesini yapmadan geri gönderdiler. pc ile tekrardan geri göndermemi istediler. neyse pc ile geri gönderdim. o da tam 1 ay sonra geri geldi.
 
servisi aradım. yarım saat - yalan yok- telefonun başında durdum. arayan kişiler arasında 3.sünüz, 2.siniz, 3. sünüz. 2. siniz. 1.siniz. 2.siniz. 1.siniz....zırt telefon kapandı. tekrar aradı bir o kadar da bekledim en sonunda açtı. kadın konuşmasını bilmiyor. sövmemek için kendimi zor tuttum.
 
demem o ki: pc alacaksanız asus almayın. benim ağzım yandı. bir daha tövbe ettim asusdan birşey almamak için. siz de sinir stres yapmak istemiyorsanız asusdan vazgeçin.
 
 

RASIT.1905
19-01-2010, 12:38   |  #105  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2010

    ASUS  TÜRKİYE SERVİSİ ANKARA VE İSTANBUL OLMAK ÜZERE  İKİ YERDE VAR  . VE GERÇEKTEN BERBAT BİR SİSTEMLERİ VAR . GÖNDERDİYİNİZ ÜRÜN SERVİSE EN BASİT BİR ARIZADA BİLE 1 AYDA GERİ GELİYOR . SORUN ÇÖZÜLMÜYOR . YEDEK PARÇA SORUNLARIDA VAR ELLERİNDE OLMADIGINI SÖYLÜYORLAR  . .  TELEFONLA ULAŞMAK SERVİSE BİR  SORUN ULAŞSANIZ BİLE 10 DK  EN AZ REKLAMLARINI DİNLİYORSUNUZ . SONRA  TELEFON  NASIL OLUYORSA KAPANIYOR.  TELEFONLA BİLE ÇÖZMEK İÇİN DESTEK VERECEK  BU KADAR BÜYÜK  FİRMANIN TÜRKİYEDE  HİZMET ANLAYIŞLARI   ÇOK BERBAT .  AVRUPA ÜLKESİ  BİR YERDE BU  YAPTIKLARINI  YAPAMADIKLARI  KESİN .
   ASUS ALIRKEN 2  KERE  DÜŞÜNÜN . 

RASIT.1905
19-01-2010, 12:46   |  #106  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2010

   EVET  HAKLISIN  ASUS  BÜYÜK  MARKA  AMA   TÜRKİYEDE  SERVİS ANLAYIŞLARI  REZALET. YERLERİ SÜPÜRÜYOR  .  BU  MARKA  BU  SERVİS  ANLAYISI İLE  TÜRKİYE  PAZARINDA ÇOK  KAYBEDER .MARKAYI  REKLAMLAMAR DEGİL İNSANLAR OLUŞTURUR. TEBRÜBELER  MARKAYI  YA MARKA YAPAR  YADA KAYBETTİRİR .  ASUS  HAKKINDA  TECRÜBE SAHİP OLMAK İSTEYENLER BİR ASUS ALIP  SORUN YAŞADIKLARINDA .GÜZEL  BİR  SERVİS  ANLAYIŞI  İLE TANIŞIR  . 

Conspirator
19-01-2010, 15:57   |  #107  
Conspirator avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
479 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2009

Kapatın Şu Konuyu Arkadaşlar ya Ben Aldım asus n61vn280bd Asus gibi Laptop Yok Serviside İyi

fth555
20-01-2010, 13:43   |  #108  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2010

bende 2 gün önce yolladım bunları okuduktan sora yollamaz olaydım diorum ya aynn kimse cevap vermio kargoyu aradım paketiniz ulaştı diolar acaba üsküdara  mı gitsem

kbraa
23-01-2010, 01:04   |  #109  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2010

Açıkçası bu yorumları okuduktan sonra korktum biraz ben de asus f5 serisi bi laptop a sahibim, bir kaç haftadır fanları çok hızlı çalışıp, ısınıp, açık konumdayken kendiliğinden kapanıyordu. Dün yine aynı şeyi yaşadım ve tekrar açmadım, sabah açmak istedim güç düğmesine bastım fakat tık yok hiç açılmıyor yarın ilk iş yetkili servise götüreceğim götürmesine de burada okuduklarım beni endişelendirdi. . =/

kbraa
01-02-2010, 17:26   |  #110  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2010

evet korktuğum başıma geldi, bilgisayarımı onarmadan geri gönderdiler, üstelik garanti süresi dolmamışken =/

hakandolu
09-03-2010, 15:35   |  #111  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2010

Dunya gozuyle gorup gorebileceginiz en kotu servis . Ben boyle bir sey gormedim gorebilecegimide zannetmiyorum . Bir telefon vermisler sitelerinde 100 - 150 kez sanirim bir kerecik bir embesille konustum oda beni baska bir yere aktarmaya calisti onuda beceremedi .

osmancoktu
21-03-2010, 12:36   |  #112  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2010

Bence dünyanın en iyi markası olsa bile (değil zaten) ASUS almayın kesinlikle. Benden söylemesi.. Adamlar telefona çıkmıyor bile kaç dakika beklettiler sonra da yaptıkları şey telefonu açıp aynen yüzüme kapatmak.. Her seferinde telefonu kaldırıp kapatıyorlar.. Ayrıca eğer ki almışsanız asustan herhangi bir şey kendi adınızla göndermemeye özen gösterin.. Nerden aldıysanız onlar göndersin, onlar daha iyi takip eder ve sorun çıkarmazlar çok fazla. ben Vatan'dan aldım onlara verdim onlar gönderdi.. En azından size referans olurlar

osmancoktu
27-03-2010, 00:26   |  #113  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2010

Sakın ama sakın vip.asus.com üyeliği yapmadan göndermeyin. Biraz daha ilgilenirler.. benim sorunum çözüldü gibi ürünüm iade alınacakmış.. Size bol şanslar..

hariciadam
27-03-2010, 11:06   |  #114  
hariciadam avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 12
1,192 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2010

Artık sorunlu ürün çokluğundan dolayı çoğu teknik servis direk değişim olayına veya para iadesine geçmeye başlamıştır

EnRiCo213534
09-06-2010, 20:31   |  #115  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
7 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2010

merhaba, Asus almayı dusunuyorum, teknik servis hala problemli mi?

hasan_gul
09-06-2010, 23:35   |  #116  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
615 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2007
Alıntı: sadan  
Sakın asus almayın servise gönderdim yaklaşık 4 aydır hiç cevap yok çok kalitesiz servisleri var. türk milletini keriz gibi sömürüyorlar. Yazıklar olsun asusa Tenezzül edip telefona bile çıkmıyorlar. Nasılolsa benimgibi kerizler asus alıyor bihamı tevbe yarabbi sıkıysa asus yetkilisi arasın beni yalansa
selam sedan arkadaşım 4 ay gibi çok bana göre ben sürekli takip ettim 2 haftada bir aradım
benim bilgisayarı asus teknik servise yolladım asus m51vr240dv model sürekli reset çekiyor sürekli kapanıyordu istanbula aradım servis adresini tam açık adresini gönderdim 4 hafta sonra aradığımda ise 
bana şunu sölediler servis de parça siparişi verdik ama 30 iş günü dolduğunu sölediler 1 hafta da rma değişim formunu bekledim 1 haftada asus 'un türkiye distribütörü 3 adet 1-index bilgisayar 2-mersa sistem 3-boğaziçi bnm bilgisayar ise mersa sistem yazıyordu oraya aradık bende işin kötüsü tabi polen bilgisayardan aldım eski bilgisayarı oda iflas bayrağını çekince 2009 yılın son aylarına doğru 
mersaya şunu dedim para iadesi almak istiyorum dedim ama nafile siz niye arıyorsunu aynen bu siz bizim muhatabımız değilsiniz deyince hemen avukatla görüştüm bana gelen asus dan  rma değişim formunu orjinal formu hemde polenden aldığım faturanın fotokopisini gönderdim avukat görüştü sıkıştırdı 1 haftada öyle bekledim ama eninde sonunda geldi

yani topu topu yaklaşık 1.5 -2 ay bekledim yani değdi beklediğime de yeni ürün geldi krdeşim
asus k52jr model corei 5430m 320 gb olan 1 gb ekran kartı süper cihaz
bence sen  yanlış numarayı arıyorsun

sedan arkadaşımsakın yanlışanlama mağdur durumdaolan kişisin biliyorum asusu savunmak gibi derdim yok sadece ben çektiğim çile bu yinr polen bilgisayar kapanmamış olsaydı para iadesi almış olurdum 
 asus 0216 524 30 00 'ı ara burdan ulaşırsın ama biraz bekleyecksin kesin cvp verir buraya derdini anlatr

Son Düzenleme: hasan_gul ~ 09 Haziran 2010 23:41
hasan_gul
09-06-2010, 23:43   |  #117  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
615 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2007

birde şunu söyliyim asus servisi sorunlu değil sakın kimse yanlış anlamasın esas sorunlu olan servis HP DİR 
ASUS SERVİSİNİ SAVUNMUYORUM SADECE BEN BANA YAPILANI GÖRÜYORUM ARKADAŞLAR

Son Düzenleme: hasan_gul ~ 09 Haziran 2010 23:44
EnRiCo213534
15-06-2010, 19:38   |  #118  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
7 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2010

gonul rahatlıgıyla Asus alabilir mıyim ? Ben istanbulda oturuyorum nerden almalıyım sence teknık servıs problemı yasamayacagım adam akıllı bır yer onerebılır mısın ?  tsk ederım...

hasan_gul
15-06-2010, 20:50   |  #119  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
615 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2007

rica ederim krdeşim vatanbilgisayar olabilir veyabimeks olabilir ordan alırsan sorun yaşmazsın

by_black
04-01-2011, 06:35   |  #120  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2011

Asusa hiç kabahat bulmayın ben 3 sene önce Türkiyeden aldiğim asus m51laptopumu şu an almanyada kullaniyorum.4 sefer servise gönderdim bunlardan 3ü keyfi temizlenmesi yada üşenip format attirmak içindi.Adamlar evden kapımdan alıp 3-4 gün içerisinde kapıdan teslim ettiler.Mesela ben adamlardan türkçe vista istedim onu bile kurup gönderdiler. Sorun markada değil sizin aldiğiniz yerlerde teknosa vs mağazalarda garanti ve teknik servisin nasıl olduğunu araştirin.
Şu anda Asus G73jh almak istiyorum ve asus bilgisayar ve servisine sonuna kadar güveniyorum.

heros
10-04-2012, 17:18   |  #121  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2012

Laptopta Asus bence kalitenin tek adresi.M50Vm 4 yıldır kullanıyorum. Muhteşem bir performans.Ancak keşke yetkili servisleri de aynı olsaydı.Telefonla servise ulaşmak mümkün değil.Zoru başarıp ulaştığımız da en ufak sorun için dahi ürünü İstanbul merkeze göndermemizi istiyorlar.Geri dönüş için ortalama 1 ay süre veriyorlar.10 dakikalık bir işlem korkunç bir zaman.Fanlarda zamanla toz yüzünden ısınma sorunu yaşıyorum.Sırf bu bir aylık süre yüzünden laptop altı soğutucu aldım ve bu şekilde idare ediyorum.Yedek pil istedim onda dahi laptobu İstanbul'a istediler.Ne biçim bir teknik destek vereme mekse, Asusa hiç yakışmıyor.

scetcher
14-04-2013, 04:08   |  #122  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
5 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2013
Alıntı: hiko91  
neredeki servise gonderdin arkadasm .o sana denk gelmıstır yoksa asus sorun cıkarmamıstır hıcbız zaman
 

servisinde sıkıntı yok. sıkıntı laptop ta zaten :))) bende servisle kanki oldum 6 defa servise gitti n53sv.

anakart-hdd(2 defa)-dwdrw-pil depişmeyen parça kalmadı...

mavishow
18-02-2014, 20:02   |  #123  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2014

kesinlikle asus almayın!!!! hele bu tableti asus memo hd 7 hiç ama hiç almayın... 


yaklaşık 4 yıldır android dunyası içerindeyim. kullandığım cihazların, destek verdiğim cihazların haddi hesabı yok. 
22/01/2014 tarihinde derin bilgisayardan faturalı 2 yıl garantili aldığım tablet bir hafta sonra hafif bir sarsıntıda ekran kesmeye başladı... 
musteri hizmetleri görüşmemde wipe data ları yapmamı önerdiler.gönderip göndermeme arasındayken akabinde hafıza kartı takmak istedim. baktım kartı görmüyor. başka telde deniyorum görüyor.kart yuvasına bıraz dıkkatlı baktıgımda kart full içine göçük şekilde duruyor. cihazı ters çeviriyosun kart eline düşüyor. cihaz cahili değilim. bir gariplik olduğunu hissettim.yine aradım bize gönderin dediler. hafıza kartında özel bilgilerimin olduğunu söyledim.herhnagi bir silinmeye karşı garanti veremiyoruz kartınızı çıkarın öyle gönderin dendi.belgeyi okudum ordada belirtmişler bilgi güvenliğinden sorumlu değiliz diye. bende çıkardım kartı o şekilde gönderdim... 
ayrıca ayıplı malın 30 gün içerisinde değişimi yapılmaktadır diye yazıyor garantide. 
11/02/2014 te kargoya verdim. 
bugun itibari ile bir alo geldi. cihazınızın tamirat bedeli 350 tl dir diye. yahu ben bunu faturalı vergisi ödenmiş 10 gun önce 290 a aldım nasıl olur. efendim açıklamaya bakarmısınız. 
hafıza kartı bölümü yerinden çıkmış. bu kullanıcı hatasıdır. dolaısıyla cıhaz garanti kapsamında olmadıgından sarsıntı anında ki kesilmeyede bakamayız. çıldırdım. ve supanallah dedim alttan aldım aman yaman dedikçe baktım azar işitmeye başlıyorum kapattım hemen. 
ardından müşteri hizmetlerini arayayım bu kabalığın bu umarsamazlığın nedenini sorayım ,,, arkadaş bir sinirli konuştuğum kişi böyle bişeyle hayatımda karşılaşmadım. bu kadarmı ilgisiz olur. ne diyor ne anlatıyorsam servistekiler öle dediyse öledir diyor başkada bişey demiyor. 

aldığım yeri aradım bi takım bilgiler aldılar size döneceğiz dediler. 

şimdi nemi yapacağım. 
şikayet var com la başlyacam. üyesi olduğum bütün android platformlarına yazacağım durumu... ıkı gunde bir bu sayfaya gelip bu yazıyı ban lanana kadar hergun yazacağım... 
ardından tüketici hakları hakem heyetine başvuracam. dava açacam elimden ne gelirse onu yapacam. 

sizlerin yorum ve fikirleri ışığında ne yapmam gerekiyorsa onu. 

insanlar bu paraları kolay kazanmıyorlar...

verikurtarma06
28-03-2017, 10:21   |  #124  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
61 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2017

Ankara profesyonel Laptop Tamiri  Saraç Bilişim olarak laptop tamir işlemlerini garantili ve uygun fiyatlar ile yapmaktayız.   http://www.laptoptamiriankara.net/    daha fazla bilgi için Tel: 431 01 44  Acil tel 0533 607 43 45