Asus Almayın Asus Teknik Servis sorunlu

sadan
25-05-2009, 20:48   |  #1  
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
54 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2006

Konu Kapanmıştır. İlginize Tşk.

Son Düzenleme: sadan ~ 01 Ağustos 2010 01:03
hiko91
25-05-2009, 20:53   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
1,899 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2008

neredeki servise gonderdin arkadasm .o sana denk gelmıstır yoksa asus sorun cıkarmamıstır hıcbız zaman bana

sadan
25-05-2009, 21:18   |  #3  
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
54 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2006
hiko91
neredeki servise gonderdin arkadasm .o sana denk gelmıstır yoksa asus sorun cıkarmamıstır hıcbız zaman

02165214725 nolu asus kısıklıdaki ana servis masaldan işmerkezi bende öyle biliyordum artık marka tuttuya artık kerizleri yolalım mantığı yatıyor serviscilerde hiç olmassa bi arayın yapılmadı deyin. Telefona çıkın hiçbiri yok çıkıyo sekreter 1. sıradasın bekle ulan bekle saat 15:19 bugun tam 20 dakika beklettiler yine sekreter meşgul. herald diyordur aradı enayi beklesin dmiştir içinden Allah belalarını versin asusu servisinin.

DaRWeLL
25-05-2009, 22:50   |  #4  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,851 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008
sadan
Sakın asus almayın servise gönderdim yaklaşık 4 aydır hiç cevap yok çok kalitesiz servisleri var. türk milletini keriz gibi sömürüyorlar. Yazıklar olsun asusa Tenezzül edip telefona bile çıkmıyorlar. Nasılolsa benimgibi kerizler asus alıyor bihamı tevbe yarabbi sıkıysa asus yetkilisi arasın beni yalansa
4 ay mı???
bu yasal olarak mümkün değilki.30 iş gününü geçtiği an yenisini vermek zorunda.
nasıl oluyor??

bektash
25-05-2009, 22:59   |  #5  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
1,997 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2008

Evet Darwell'in dediği gibi Yasal Süresi 30 iş günüdür. Bu Süre içerisinde gönderimezse Müşteriye yenisini göndermelidirler.. Ayrıca ben 2002/Ocak'ta Asus Anakart almıştım Ofis Bilgisayarı için Kullandım Ortalama Toz Toprak İçinde 6 Sene kullandım Tek bir servise gitmeden (yada bana sağlam parça denk gelmiş) ASUS'u parçalar arasında tercih ederim . Yani senin buradaki değişin bana yalan gibi geldi..

sinan354
25-05-2009, 23:52   |  #6  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
533 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009

Ben de aynı sorunları yaşadım ve aynen arkadaşa katılıyorum.

sinan354
Bayan bir arkadaşım 27.10.2008 tarihinde teknosadan asus F80S200DV marka ve modelde bir laptop aldı ve takılmalar yaptığını,aşırı ısındığını,ekranda sürekli donmalar olduğunu söyledi.bana iletti sorununu ben de tüm uğraşlarıma rağmen tam istediğim sonucu alamadım.asus live update programıyla bios güncellemesini denedim yaptı ancak restart tan sonra aynı güncelleme kodlu bios update tekrar çıktı.birçok defa denedim ama bitürlü gerçekleşmedi.ben de format atmakta buldum çareyi.bios update gerçekleşmeyeceğini en azından donmaları yok etmek maksadıyla.ancak format atmama rağmen yine de düzelmedi ve o günden sonra çok da üzerinde durulmadı.en son 27.04.2009 tarihinde istemeyerek de olsa servise gitmesine karar verdim.bursa da ikamet ettiğimden herhangi bir teknosa mağazasına bıraktım onlar da istanbul da bulunan asus teknik servisine göndereceklerini söylediler.15.05.2009 tarihinde bilgisayar bıraktığım teknosa mağazasına geldi ve almaya gittim.mağazada bulunan bayan kontrol amaçlı olarak çalıştırdı bilgisayarı.ancak daha karşılama ekranında bilgisyarın tüm pikselleri birbirine girerek dondu.tekrar gitmesi gerektiğini söylediler.yapılan eylemler olarak bios update ten söz edilmiş ancak sorun hala devam etmekte.tekrar arıza formu doldurlar ve şu an hala serviste.servisi onlarca defa aradım ama serviste bir yetkili ile konuşmak mümkün değil.bir bant kaydı çıkıyor ve önümde 10 kişi daha beklediğini söylüyor ve 2 dk gibi bir sürede birinci bekleyen oluyorum ama ne hikmetse 10dk boyunca hiç kimse telefona cevap vermiyor.bir kez bile teknik servisten biriyle konuşamadım.arkadaşımın üniversite son sınıfta okuması maksadıyla ve tez vermesi sebebiyle aşırı derecede mağdur durumda.teknosaya gittim acaba sorun giderilene kadar bir bilgisayar tahsis edilir mi diye ancak hiçbir fima bunu sağlamadığını söylediler.daha sonra konuşmalarımızda bilgisyarın serviste 30 iş günü kalırsa ve yapılmazsa yenisi ya da para iadesinin olup olmayacağını sordum ve evet var dediler.ancak bu bilgisayar servisten çıktığı için ve ikinci defa gittiğinden sürenin yeniden başladığını söylediler.bu duruma çok şaşırdım ve bilgisyarı teslim aldığıma dair bir belge olmadan bu şekilde bir işleyiş olmasına anlam veremedim.eğer yapılmazsa yine ne olacak dediğimde tekrar gider ve üçüncü seferde de aynı arıza espit edilir ve yapılmazsa ancak değişim veya para iadesi olurmuş.evet böyle bir sorun yaşadım ve hala yaşamaktayım.asus teknik servisinin beceriksizce iş yapmasından hatta hiç birşey yapmayıp bilgisayarı tekrar göndermesinin cezasını çekmekteyim.yaşadığım sorunları anlatmak istedim iyi günler dilerim herkese.
Son Düzenleme: sinan354 ~ 25 Mayıs 2009 23:53
Fatih_ARMAĞAN
26-05-2009, 00:03   |  #7  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
2,804 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2008

İSter Asus olsun ister Sony İSTER Toshiba Vb.

bu tür şeyleri Markaya Mal etmeyin Asus, merkezi Taa Taiwan da olan bi marka Kısıklıda servis eksiklik yapmış die markayı kötülemeyin Almak isteyen insanların içnidede burukluk oluşturmayın.

Mutlaka bir yanlışlık vardır yasal sürec dolduysa sze dönmeleri gerekir bir siz 4 ay boyunca hiçmi kızıpta gitmediniz kısıklı servisine ?? madem telefonlarınıza cevap alamadınız ? Presödürde yaptığınız tüm aşamaları anlatırmısınız ne dediniz ne cevap aldınız  ?imkanı yok 4 ay bir Cihaz serviste kalamaz. mantıklı açıklaması mutlaka olmalı.

birisi Toshiba Alır yok kardeşimToshibanın servisi öyle yok böyle birisi Hp şikayet Eder amman sakın alınmaz servis yok öyle böyle birisi Sony almayın der.

EE ne alcak millet ? Mubarek aletler Bionik aletlermi kendi kendilerini onarsın Elektronik alet bunlar Arıza vermesi çok doğaz siz hiç Grip olmuyormusunuz?

yapmayın arkadaşlar bu kadar katı olmayın. Tamam sorunlarınızı yüksek sesle dile getirin ama bu şekilde karalama yapmaya ben şahsen karşıyım. YOk Asus almayın YOk Sony almayın yok Toshiba almayın felan.

Mutlaka ama Mutlaka bu soruna ya burda paylaşmadığınız bi sorun var.
Mutlaka bi açıklaması olması gerek.

Bana Servis Formunuzu Scan edip fatih@armbilgisayar.com   mail atın sizin adınıza konun işleyişi ile bilgi alıyım olayı sonuçlandırayım.
fakat yapmış oldugunuz görüşmelerin aşamalarınıda bana yazın lütfen.

Saygılar..

sinan354
26-05-2009, 09:44   |  #8  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
533 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009

Elektronik aletlerin sorun vermesi çok normal bunda bişi yok.ilk defa bişeyimiz arızalanmıyo herhalde.bizim şikayetimiz burda asus servisi ile ilgili.başka servislerin yapmadığı şekilde davranılıyor.bilg. gönderiyoruz yapılsın diye 20 gün bekliyoruz yapılmadan gönderiliyor.telefonla arıyoruz muhatap bulamıyoruz.bunlar sence hangi serviste var?hangi servisi ararsan ara biri çıkıp en azından bişiler söyler.tabi ki de burda bizi Kısıklı daki servis ilgilendirecek çünkü asuslarda bi arıza oldu mu oraya gidiyo yapılması için Taiwan a gitmiyo herhalde.

Fatih_ARMAĞAN
26-05-2009, 10:14   |  #9  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
2,804 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2008
sinan354
Elektronik aletlerin sorun vermesi çok normal bunda bişi yok.ilk defa bişeyimiz arızalanmıyo herhalde.bizim şikayetimiz burda asus servisi ile ilgili.başka servislerin yapmadığı şekilde davranılıyor.bilg. gönderiyoruz yapılsın diye 20 gün bekliyoruz yapılmadan gönderiliyor.telefonla arıyoruz muhatap bulamıyoruz.bunlar sence hangi serviste var?hangi servisi ararsan ara biri çıkıp en azından bişiler söyler.tabi ki de burda bizi Kısıklı daki servis ilgilendirecek çünkü asuslarda bi arıza oldu mu oraya gidiyo yapılması için Taiwan a gitmiyo herhalde.
Sorun Kısıklı servisinin Kapasitesinin yetersiz olması ile ilgili olabilir. UFak bir yer ve beklenildiğinden fazla talep geliyor bizzat görüyorum. bunu

eğer sorun halen çözülmediysen halen yardımcı olmak konusunda israrcıyım. servis formunuzu bana mail gönderin yardımcı olmaya çalışayım size. kurumsal olarak Asus ile görüşüp olayı sonuçlandırabilirim.

erdem barış
26-05-2009, 13:43   |  #10  
erdem barış avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
1,312 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2008

http://www.sikayetvar.com/ bu adrese şikayetini yaz hemen ilgilenirler herşeyi açıkça belirt telefon numaralarını ver küfür filan yazma.kızmakta haklısın ama 4 ay da bekletilmez ki yenisini vermek zorundalar ya da parasını.hakkını burada arayamazsın başkalarını da markadan soğutmuş oluyorsun.

sadan
26-05-2009, 19:16   |  #11  
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
54 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2006
sakarboy
İSter Asus olsun ister Sony İSTER Toshiba Vb.

bu tür şeyleri Markaya Mal etmeyin Asus, merkezi Taa Taiwan da olan bi marka Kısıklıda servis eksiklik yapmış die markayı kötülemeyin Almak isteyen insanların içnidede burukluk oluşturmayın.

Mutlaka bir yanlışlık vardır yasal sürec dolduysa sze dönmeleri gerekir bir siz 4 ay boyunca hiçmi kızıpta gitmediniz kısıklı servisine ?? madem telefonlarınıza cevap alamadınız ? Presödürde yaptığınız tüm aşamaları anlatırmısınız ne dediniz ne cevap aldınız  ?imkanı yok 4 ay bir Cihaz serviste kalamaz. mantıklı açıklaması mutlaka olmalı.

birisi Toshiba Alır yok kardeşimToshibanın servisi öyle yok böyle birisi Hp şikayet Eder amman sakın alınmaz servis yok öyle böyle birisi Sony almayın der.

EE ne alcak millet ? Mubarek aletler Bionik aletlermi kendi kendilerini onarsın Elektronik alet bunlar Arıza vermesi çok doğaz siz hiç Grip olmuyormusunuz?

yapmayın arkadaşlar bu kadar katı olmayın. Tamam sorunlarınızı yüksek sesle dile getirin ama bu şekilde karalama yapmaya ben şahsen karşıyım. YOk Asus almayın YOk Sony almayın yok Toshiba almayın felan.

Mutlaka ama Mutlaka bu soruna ya burda paylaşmadığınız bi sorun var.
Mutlaka bi açıklaması olması gerek.

Bana Servis Formunuzu Scan edip fatih@armbilgisayar.com   mail atın sizin adınıza konun işleyişi ile bilgi alıyım olayı sonuçlandırayım.
fakat yapmış oldugunuz görüşmelerin aşamalarınıda bana yazın lütfen.

Saygılar..

02165214725 NoluAsus teknik servis  Telefonu Arayın Bakalım ulaşabilecekmisiniz. İlginize teşekkür ederim. Asus l5ga
Gönederen Salim SADAN Karacabey

Fatih_ARMAĞAN
26-05-2009, 19:35   |  #12  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
2,804 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2008

Salim BEy YArın öğlene kadar size konu ile ilgili dönüş yaparım.

Fatih_ARMAĞAN
27-05-2009, 10:27   |  #13  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
2,804 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2008

Salim Sadan isminde 2006 yılı haricinde Asus türkiyede kaydı gözükmüyor.
bi yanlışlık olmasın farklı bi servise göndermiş olmayasınız. ?
Ürünün seri nosunu biliyorsanız lütfen yazarmısınız?

tüm aramalara rağmen 2006 yılındaki bir kayıt mevcut 2008 yada 2009 da salim sadan adına bir kayıt gözükmüyor.

ürünün seri nosunu rica edebilirmiyim ?

titi_boss_14
27-05-2009, 12:31   |  #14  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
892 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2008

benim takoz asusun sorunuwar tahminimce keran kartinda

2 defa servise gitti sorunu goremediler ben de fotografini cektim

tekrar yollayacayim eger kabul etmezlerse LATTOPU BIRAKIP GELMEYENIN TAA...

sadan
27-05-2009, 13:46   |  #15  
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
54 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2006
sakarboy
Salim Sadan isminde 2006 yılı haricinde Asus türkiyede kaydı gözükmüyor.
bi yanlışlık olmasın farklı bi servise göndermiş olmayasınız. ?
Ürünün seri nosunu biliyorsanız lütfen yazarmısınız?

tüm aramalara rağmen 2006 yılındaki bir kayıt mevcut 2008 yada 2009 da salim sadan adına bir kayıt gözükmüyor.

ürünün seri nosunu rica edebilirmiyim ?

Ürünün seri no şuan yok araştırmam lazım 2006 ürünü ben asus teknik servise gönderdim. aynı ürünü tekrar gönderdim. Ürün yeni değil. eski Kayıtlarda olan olan servise ulaşa bilsem seri nosunu veririler. Ellerinde yoksa ben kargodan teslim tarihini ve teslim alan kişiyi verebilirim.İlginizden dolayı Allah razı olsun

Fatih_ARMAĞAN
27-05-2009, 13:52   |  #16  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
2,804 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2008
sadan
Ürünün seri no şuan yok araştırmam lazım 2006 ürünü ben asus teknik servise gönderdim. aynı ürünü tekrar gönderdim. Ürün yeni değil. eski Kayıtlarda olan olan servise ulaşa bilsem seri nosunu veririler. Ellerinde yoksa ben kargodan teslim tarihini ve teslim alan kişiyi verebilirim.İlginizden dolayı Allah razı
siz ürünün asus a gittiğinden eminmisiniz ?

ordaki yakın arkadaşlarım aracılıyla sisteme baktırttım

emin olun sistemde 2006 haricinde kaydınız gözükmüyor.

elinizde bi form nosu yada bir seri nosu varsa daha kesin sonuca ulaşabilirim.

emre__
27-05-2009, 13:57   |  #17  
emre__ avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
1,519 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2008

:D bunların teknik servisine kim bakıyo bende gold tan aldığım makinayı pazartesi verdim akşama kargoya teslim ederim dedi bakalım cuma günü dolaşmaya giderim hava durumu neymiş. yanlız bende kutunun üstünde boğaziçi yazıyo orayı takip ettiğimde garanti durumunda makina gözüküyor ama arıza takipte kiç bişiy yazmıyo :D belki daha ulaşmamış olabilir :D notebook ta kasa değişimi kaç gün sürecek bakalım :D kasada kocaman bi yarık oluştu menteşenin altında :D bekliyorum ne olacak yamuk çizerlerse aldığım yere yapışırım :D

sadan
27-05-2009, 14:05   |  #18  
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
54 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2006

Kargo Detaylı Gönderi Bilgileri

Gönderi Bilgileri
Gönderi Tarihi ve Saati :         24.03.2009 - 10:56
Gönderi Belge Numarası :         M607876
Gönderi Kodu:         606968755480
Teslim Birimi ve Telefonu :         Çamlıca - 0 216 481 39 70
Gönderici Adı :         SA** SA** ******************
Gönderici Adresi :         SA** KÖ** ******************
Alıcı Adı :         AS** TE** ******************
Alıcı Adresi :         AL** CA** ******************


Gönderi Detayları
Gönderi Tipi :         İrsaliyeli Fatura
Ödeme Tipi :         Alıcı Ödemeli
Kargo Tipi :         Paket
Kargo Adedi :         1
Kargo Toplam Kg/Ds :         4


Teslim Bilgileri
Teslim Durumu :         TESLİM EDİLDİ
Teslim Tipi :         Adrese Teslim
Teslim Tarihi ve Saati :         25.03.2009 - 11:00
Teslim Eden Birim :         Çamlıca
Teslim Alan :         BARIŞ DEMİREL
Yurt içi Kargo Takip no:606968755480

Alonewolf®
27-05-2009, 16:44   |  #19  
Alonewolf® avatarı
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
37 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

Asus P5Q3 Deluxe anakartımın LGA yuvasının pinleri eğilmişti. Çizgi elektronik sayfasından girip arıza bildirimi yaptım. Bana bir servis numarası verdiler. Bu numara ile Zonguldak-Filyos'tan Aras Kargo ile ücreti alıcıdan yollamamı bildirdiler. Yolladım. Normalde Garanti dışı olduğu halde ücretsiz tamir ettiler ve kargo ücretini yine kendileri ödeyip 4. günde kartı geri gönderdiler. Şu an o kartı kullanıyorum. Bence arkadaşın olayında bir iletişim sorunu vardır. Çünkü Asus'un Türkiye distribütörü olan Çizgi Elektronik müşteri lehine olan her şeyi elinden geldikçe garanti dışı bile olsa yapıyor. Zaten sitesinde de bu durum açıkça belirtilmiş. Ben kendi adıma özellikle anakartta Asus'tan şaşmam.

Alonewolf®
27-05-2009, 16:48   |  #20  
Alonewolf® avatarı
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
37 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

Çizgi elektronik'in Servis sayfasındaki kayıt.

Servis Kaydı  Şikayet  Garanti  Tespitler  Yapılanlar  Son Durum  
258822

18.05.2009
Sistem Açmıyor - HDD: SATA - ODD: IDE,EKTE YAZILI,CPU PİNLERİ HASARLI,İNCELEME AMAÇLI ALINDI,ORJİNAL KUTULU  Hayır  775 soket değişimi  /* --lga775,düzeltildi-- */  Tamir Edildi

Teslim Edildi


  

sadan
27-05-2009, 19:02   |  #21  
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
54 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2006

Benim Çizgi elektronikle bir sorunum yok. Benim sorunum asus türkiye teknik servis merkeziyle. Tüm ayrıntları yazdım. Hala bi cevap yok. Benim leptobum nerede? Ne işlem yapıldı. Neden Buzamana Kadar bilgi verilmedi. Merkez teknik servis telefonlaımı neden açmıyo? Sanırım bu hizmetler kişiye özel oluyor?!

Fatih_ARMAĞAN
27-05-2009, 19:18   |  #22  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
2,804 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2008
sadan
Benim Çizgi elektronikle bir sorunum yok. Benim sorunum asus türkiye teknik servis merkeziyle. Tüm ayrıntları yazdım. Hala bi cevap yok. Benim leptobum nerede? Ne işlem yapıldı. Neden Buzamana Kadar bilgi verilmedi. Merkez teknik servis telefonlaımı neden açmıyo? Sanırım bu hizmetler kişiye özel oluyor?!
üstteki mesajını geç okudum.

onunla ilgili yarın sabah tekrar görüşücem asus la.

telefonları açmama gibi bi olay olması çok acaip. sadece telefonda 5-10 dk kadar beklettiği oluyor ama açmama gibi bi durum söz konusu değil. farklı bi sıkıntı var herhalde sizdeki hatlarda.

verdiğiniz bilgilere yönelik yarın sebah tekrardan asus daki arkadaşlarla tekrar görüşücem.
canınızı sıkmayın.

Cizgi elektronik aslında Asus un tüm ürünlerinin tamir servis merkezidir diyebilir. Sizin aradıgınız kısım kısıklıdaki Sadece NOtebook vb ürünlerin tamir merkezidir.

sadan
28-05-2009, 16:44   |  #23  
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
54 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2006

Ne olacak Benim Sorunum Hala Bir ses seda yok.

emoreal
28-05-2009, 18:43   |  #24  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
192 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009

Arkadaş asus teknik servisi galiba. Asusu bu kadar canla başla savunduğuna göre.

sadan
29-05-2009, 09:36   |  #25  
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
54 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2006
emoreal
Arkadaş asus teknik servisi galiba. Asusu bu kadar canla başla savunduğuna göre.
Bense zamanında çok savundum hatta biz birçok arkadaşıma hep asus  öneriyordum benim için bir numaraydı ama servis herşeyi yıktı. umarım başka kimsenin başına gelmez.