Ben asustan çok memnunum ankaradaki servis çok ilgili durumla ilgili haberdarda ediyorlari inasın
Forever ASUS
Ben asustan çok memnunum ankaradaki servis çok ilgili durumla ilgili haberdarda ediyorlari inasın
Forever ASUS
murat3218Ben asustan çok memnunum ankaradaki servis çok ilgili durumla ilgili haberdarda ediyorlari inasınİnşallah öyledir. Anlaşılan tek sorunu olan benim.Forever
sadanİnşallah öyledir. Anlaşılan tek sorunu olan benim.dünde ben aldığım yere gittim asus fazla bekletmez diyo merkez e gitmiş açtı baktı asus ltd felan yazıyo bakalım beklicez biraz daha he gideli daha 1 hafta oldu ellerinde parça yoksa biraz bekletirler dedi. Gittiğinden beri servise kendimi boşlukta hissediyorum :( bi parçam eksik gibi :D gta4 oynamayı özledim desem daha yeridir ablamın makina kanı gibi firefox u bile zor açıyo :D
Benim Umudum Kalmadı. Ben Bu Gidişle Çok İçerim. Artık Orhan Baba Dinleyeceğiz..
ulen casperdada aynı soyup sovana çevirdiler notebooku yolladım 1 ay bekledim yok yapılıyo parça gelecek kargo yolda kaldı öle böle gelio ama nası geliyo ? ekran çizik verdiğin parçaları bozmuşlar ayrıca bnm sorunum mavi ekran dı sürekli restliyodu bayiye verdim arıza yok deyip geri yolladılar sorunu ben çözdüm leptobu alırken yanında verdikleri 2gb lık casper usb bellek mavi ekrana sebep olan alett.format attım usb yi takmadım düzeldi taktığım anda bozuluyor.dieceksiniz usb portlarda bişe var hayırrr.kingston taktım hiçbişe olmadı.ŞUNU İYİ BİLMEMİZ GEREKİYORKİ EĞER ELEKTİRONİK BİR ŞEY ALIYORUZ VE YANINDA HEDİYESİ VARSA KESİN O İŞTE Bİ İŞ VARDIR.AMA PC LERİNDE SORUN YOK .MÜŞTERİLERE HİTAPTA SORUN VAR SALLIYOLAR ANASINI SATİM.BUNUN SEBEBİ İSE DEVLETİN OLMAMASIDIR.BUNLAR AVRUPADA OLSA VARYAAA.HERKEZ MENFAAT PEŞİNDE...
SORUN ASUS DEĞİL SORUN ÇAĞDAŞ,DEMOKRATİK,EŞİT YAŞADIĞIMIZ DEDİĞİMİZ DEVLETİN REZİLLİĞİ.. BAŞKA BİRŞEY DEĞİL.
Bekleyen derviş Muradına erermiş. Birgün bende pc me kavuşurum elbet. Hiçmi Asus yetkilisi bu Forumlara bakıpta okumuyorlar. Yoksa onlarınkidemi arıza yaptı.
sadanBekleyen derviş Muradına erermiş. Birgün bende pc me kavuşurum elbet. Hiçmi Asus yetkilisi bu Forumlara bakıpta okumuyorlar. Yoksa onlarınkidemi arıza yaptı.gözün aydın :) bidaha böle olursa biraz daha sıkıştır ben paso verdiğim yeri sıkıştırıyom ilallah ettiler benden :D cuma günü bidaha uğrayam bi salı bi cuma günü gidiyom kavalamazlarsa iyi :)
Kimi sıkıştıracan. Muhatap bulamıyorumki. Telefonlara çıkmıyorlar..
Arkadasim sen ilk once bilgisayari kayit etmen gerek,anlasilan sen bu islemi yapmamissin,faturasi varsa,ilk is sen bilgisayarini kayit ettirmen lazim,ondan sonra goreceksin hersey cok kolay olacak.Arkadaslarin dedigi cok dogru,hic bir servis 4 ay bekletemez,30 is gunu'dur servis'de kalma suresi.Yoksa sana yenisini yollamak zorundadirlar.Bu senin dogal hakkin,ve hakkini ara kardes.
Asagidaki resimdeki gibi Asus'da kayitin olacak.Zannedersem senin sorunun bununla alakali,kayit ettirmemen yani.
Asus servisine gelince,ben bilgisayar ve mobil'de iki marka tanirim Asus ve Gigabyte,hem kalite bakimindan,hem musteri servisi bakimindan,ikisi'de musterilerine VIP servisi sunan markalar.Ben ilk once Asus Pda MyPal A639 aldim.
Bu alet'de sorun vardi,servisini aradim,evime bir kisiyi gonderip sorunlu aleti aldi gitti.bir hafta sonra beni telefonla servis'den aradilar,aletin arizasi onemli oldugundan daha dogrusu ariza GPS antenin'de fabrika hatasi oldugundan,bana ya size ucretini odeyelim veya baska bir model verelim,MyPal A696'nin cok guzel oldugunu,GPS antenin'de dahili oldugunu tavsiye ettiler bende kabul ettim ve bana yenisini kutusunun icin'de evime getirdiler,Allaha sukur dizustu bilgisayarim'da Asus ama onunla bu gune dek bir sorun yasamadim.
Senin sansizligin yukardada belirttigim gibi aleti kayit ettirmemen olmus.
Markali bilgisayar almanin bence tek avantaji musteri servisidir,yoksa istedigin gibi bir toplama pc'de kurabilirsin ama iste bu dedigim avantajlarin olmaz.
Insallah sorununu hal edersin kardes.Cunku bende bu husus'da cok hassasim,onun icin seni cok iyi anliyorum.
BU GÜNDE BÖYLE GEÇTİ HALA SES SEDA YOK.
Asus türkiye teknik servisinin e-mail adresini bilen varmı?
sadanHerkese iyi geceler.:) İyi geceler. Geçen gün ben de aradım teknik servisi. Sırf bu konu yüzünden merakımdan. Gerçekten cevap vermiyorlar. Ne kepazelikse...
Ben Hergün Arıyorum. Asus Servisini. Zaten ortada kimse yok.
Asus bu konuyla birlike artık alınmaması gerekenler listesinde.
emorealAsus bu konuyla birlike artık alınmaması gerekenler listesinde.
Arkadaşım, servis fişini aldın mı? Üzerinde tarih bulunan resmi bir servis fişine sahipsen, faturan hala elindeyse en yakın tüketici korumaya git ve para iadesi talep et. Benim arkadasım aynı sekilde aldı. Sen boşuna 4 ay beklemişsin 30 iş günü dolduktan sonra para iadesi hakkın dogar sana kalan şikayet edip paranı alman.( Bunu deneyimli bir arkadaşım söylüyor) Hiç bekleme yarın ilk işin bu olsun :D Parasıyla yenisini alırsın.
Yurt içi kargo kayıtlarından adınıza araştırma yaptınızmı? Mutlaka kargo ayağında bir sıkıntı olmuştur. Ben de benzer bir durum yaşadım ama işin üzerine gidince servisin suçlu olmadığı ortaya çıktı ki servis kanuni süre içinde kargoyu yollamış. Bizim sersem kargo elemanları her ne hikmetse adresimi bulamamışlar yada evde yokmuşuz!. Sonunda adreste bulunamadı etiketini 5 kez pakete yapıştırıp Bursa-İst. turu yapmasını sağlayan ve beni 6 ay sallayan elemanı bir şekilde yakaladım. Halen sağ yüzük parmağım kırık geziyorum, daha doğrusu yamuk kaynadı.
Yani paket kargo da çıktı.
ya arkadaşım bu konuyu burada sürdürüyorsun da mutlaka burada yazmadığın hatalı bir tarafın var ki gidip te hakkını aramıyorsun.Benim bilgisarım 4 ay serviste kalacak ses seda çıkmayacak başlarına yıkarım orayı.Saf mısın sen burada cebelleşeceğine git hak var hukuk var hakkını ara.Haa dediğim gibiyse de artık uzatma bu konuyu burası tüketici mahkemesi dil ki
nonpasaranya arkadaşım bu konuyu burada sürdürüyorsun da mutlaka burada yazmadığın hatalı bir tarafın var ki gidip te hakkını aramıyorsun.Benim bilgisarım 4 ay serviste kalacak ses seda çıkmayacak başlarına yıkarım orayı.Saf mısın sen burada cebelleşeceğine git hak var hukuk var hakkını ara.Haa dediğim gibiyse de artık uzatma bu konuyu burası tüketici mahkemesi dilBen Ulaşamıyorum. Servise Ulaşa bilen varsa msaj yazsın buraya. Hakkımı Nasıl Arayacam Garantisi Yokki.