uğur bey merhaba;
öncelikle söylemem gerekirse benim burada yapmış olduğum forum üyelerine yardımcı olmak Asus veya Hp vede herhangi bir firmayı kötülemek, özeleştiri yapmak değil.
Pda nız hayırlı olsun, ikinci el almanız bir şeyi değiştirmez fakat değişim hakkı kazanmayacağını biliyorum, Bende P535 var okumuşsunuzdur belki :) bir kez gönderdim servise ama hiçde 2 ayda geri gelmedi :D 10 gün gibi bir süreyle geri gönderdiler. Sizin Pda nızdaki sorun bana kalırsa ana kart sorunu umuyorum ki satın aldığınız kişi telefona su teması yapmamış olsun, eğer öyleyse yüklü bir miktarda ücret çıkacaktır. Bana kalırsa bu yazınızı aynene destek@asus.com.tw adresine mail atın bakalım ne diyecekler. cevabı mutlaka buraya yazın, bu benim yazdıklarımı da ekleyebilirsiniz.
Asus global garanti yapıyor ama Pda larda böyle bir sistem yok, Global garanti şu dünyanın neresinden alırsanız alın Notebook ve lcd lerde garanti sağlıyor. Anladığım kadarıyla sizin böyle bir durum yok Türkiye'den alınmış bir Pda, o yüzden arkasındaki seri numarasından kontrol yapıyor (yanıltmış olmayayım benim bildiğim bunlar) Yapılan yorumların doğru olup olmadığını gönderdikten sonra göreceksiniz :) umarım sizi üzmezler,
İYİ HAFTA SONLARI.