Dünya Forum Tarihinin En Uzun Konusu

Erhan Tiryakioğlu
05-02-2010, 20:52   |  #14926  
Erhan Tiryakioğlu avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
4,716 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2009

Herkese çok teşekkürler İnna-HOT

StyleALP
05-02-2010, 20:55   |  #14927  
StyleALP avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
1,601 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009
Alıntı: Erhan Tiryakioğlu  
Herkese çok teşekkürler İnna-
 Şuan Inna - Hot ( Emre Serin Mix ) 'i dinliyorum. Remixide güzel, öneririm. Göz kırpma

PcMaKeR
05-02-2010, 20:56   |  #14928  
PcMaKeR avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 6
8,935 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2005

showtv nin magazin programlarında arada çıkıyor pazar günleri.
biliyorum bu şarkıyı ama ismen değil. karının sesi hoş degilmiş sevmedim ritim süper ama.
 
Ben bu kadını daha çok seviyorum ses ve müzik süper.
 
http://www.youtube.com/watch?v=R ... 1774B5388BE&index=4
 
http://www.youtube.com/watch?v=i ... 1774B5388BE&index=2
 
http://www.youtube.com/watch?v=J ... 1774B5388BE&index=3
 
bu pitbull da manyak bi dj yaw.
Hotel room service i kesin dinleyin.
 
Çoştum az daha ekleyelim
http://vids.myspace.com/index.cf ... &videoID=1370016662
buda süper bir şarkı. Sean Paul - Like Glue.
 
 

PcMaKeR
05-02-2010, 21:05   |  #14929  
PcMaKeR avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 6
8,935 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2005

tiksinç olmuş.

Qromodynmc
05-02-2010, 21:09   |  #14930  
Qromodynmc avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 127
4,184 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008

tüh desene tutturamadık:( neyse orjinali duruyo başka şekillerde denerim.

Erhan Tiryakioğlu
05-02-2010, 21:25   |  #14931  
Erhan Tiryakioğlu avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
4,716 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2009

Çizdiğin Tek kapı jip gibi olmuş tek kapı jipler pek tutulmuyor : )

Qromodynmc
05-02-2010, 21:33   |  #14932  
Qromodynmc avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 127
4,184 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008

onu görmediniz duymadınız bilmiosunuz:D yosemitelere devam..:D

Kapalı Hesap (101323)
05-02-2010, 21:39   |  #14933  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 0
3,337 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2008

gta 4 teki mükemmel sarkılar  ranetki girls  seryoga king ring  seryoga liberty invasion  basma mama hepsi süper

Qromodynmc
05-02-2010, 21:42   |  #14934  
Qromodynmc avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 127
4,184 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008

ben kendi radio istasyonumu dinliyodum gta 4 te,ondan diğer şarkıları pek bilmiom ama gta daki şarkılar hep güzeldir,özellikle san andreastaki radyolar manyakytı ya.

Kapalı Hesap (101323)
05-02-2010, 21:42   |  #14935  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 0
3,337 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2008
Alıntı: punisher123  
onu görmediniz duymadınız bilmiosunuz:D yosemitelere devam..:
yosemite  bunun anlamını   ben biliyom araba değil  senin için yosemite

Kapalı Hesap (101323)
05-02-2010, 21:43   |  #14936  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 0
3,337 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2008

saints row 2 nin müzikleride manyak

Kapalı Hesap (101323)
05-02-2010, 21:44   |  #14937  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 0
3,337 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2008

godfather  ve scarfacenin müzikleride çok güzel

Qromodynmc
05-02-2010, 21:46   |  #14938  
Qromodynmc avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 127
4,184 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008

the witcherin müzikleri her zaman 1 numaramdır,2. belki dirt 2 olabilir..

StyleALP
05-02-2010, 21:53   |  #14939  
StyleALP avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
1,601 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

Serdar ABi, Lumidee cidden sağlam şarkıcıdır. Mutlu

StyleALP
05-02-2010, 21:56   |  #14940  
StyleALP avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
1,601 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

Demin Counter Strike 1.6 Online 'dan çektiğim bir SS. 32 'lik Full serverdan. Millet ölümüne savaşıyor. Ağzı kulaklarına varıyor


PcMaKeR
05-02-2010, 22:01   |  #14941  
PcMaKeR avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 6
8,935 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2005
Alıntı: StyleALP  
Serdar ABi, Lumidee cidden sağlam şarkıcıdır. Mutlu
çok sağlam hayallerimde jlopez ile birlikte çok güzel hayaller kuruyorum. :Ç

Erhan Tiryakioğlu
05-02-2010, 22:06   |  #14942  
Erhan Tiryakioğlu avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
4,716 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2009

Ya abiciğim şu MELE.KLER KORUSUM Kadar terbiyesiz bir dizi varmı ? Az önce kız şöyle düşünüyor ve yapmaya çalıştı Onun düşüncesine göre sevişmek sevgiliye verilen bir sözmüş falan falan Türk medyası bu kadar mı sapık ?

PcMaKeR
05-02-2010, 22:15   |  #14943  
PcMaKeR avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 6
8,935 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2005
Alıntı: Erhan Tiryakioğlu  
Ya abiciğim şu MELE.KLER KORUSUM Kadar terbiyesiz bir dizi varmı ? Az önce kız şöyle düşünüyor ve yapmaya çalıştı Onun düşüncesine göre sevişmek sevgiliye verilen bir sözmüş falan falan Türk medyası bu kadar mı sapık ?
Dediğinden birşey anladıysam Arap olayım bu ne be.
 
Hangi dizi güzel ki bu tür dizilerde.
 
Sen hiç aşkı memnuyu izledin mi.
Bihter - Behlül.
 
Behlüle kırmızı don giydirme olayı.
bihter de amma sağlam kadın mış be. önüne gelene töbe töbe. nasıl iş bu yaw.

Erhan Tiryakioğlu
05-02-2010, 22:23   |  #14944  
Erhan Tiryakioğlu avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
4,716 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2009

Ya artık televizyonu açasım gelmiyor :S

by murat 58
05-02-2010, 22:27   |  #14945  
by murat 58 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,067 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2009

arkadaşlar battle field 2 onlinemi single player yokmu ben bulamadım.bu arada oyun torrent.

StyleALP
05-02-2010, 23:08   |  #14946  
StyleALP avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
1,601 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

Yeni NFS - Underground 2 Online 'dan çıktım. Toz yutturuyoruz. Yakında turnuvalar düzenleyip namımızı duyururuz. Ağımıza katılmak isteyen varsa iletişime geçeriz.

 * İyi ForumLaR...

PcMaKeR
05-02-2010, 23:42   |  #14947  
PcMaKeR avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 6
8,935 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2005

http://www.vatanbilgisayar.com/t ... ils.aspx?I_ID=41109
çok ucuzmuş hakkaten. Yazık yaaa.
 
Buda sony den isim var marka fiyatı bu gerisi bi halta yaramazzz.
http://www.vatanbilgisayar.com/s ... ils.aspx?I_ID=41247 fiyata bakın yeter.
 
 
http://www.vatanbilgisayar.com/p ... ils.aspx?I_ID=42475
işte bu makina yaza doğru böyle birşey alacağım.
 
 
 

StyleALP
06-02-2010, 00:09   |  #14948  
StyleALP avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
1,601 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

Hanelerde yardıra yardıre güldük, Hannibal 'da yardıra yardıra heyecan yaşadım. Ağzı kulaklarına varıyor

Alıntı: PcMaKeR  
http://www.vatanbilgisayar.com/t ... ils.aspx?I_ID=41109
çok ucuzmuş hakkaten. Yazık yaaa.
 
Buda sony den isim var marka fiyatı bu gerisi bi halta yaramazzz.
http://www.vatanbilgisayar.com/s ... ils.aspx?I_ID=41247 fiyata bakın yeter.
 
 
http://www.vatanbilgisayar.com/p ... ils.aspx?I_ID=42475
işte bu makina yaza doğru böyle birşey alacağım.
 
 Toshiba en mantıklısı bencede.

Hayalet 26
06-02-2010, 00:11   |  #14949  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
2,018 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009
Alıntı: PcMaKeR  
http://www.vatanbilgisayar.com/t ... ils.aspx?I_ID=41109
çok ucuzmuş hakkaten. Yazık yaaa.
 
Buda sony den isim var marka fiyatı bu gerisi bi halta yaramazzz.
http://www.vatanbilgisayar.com/s ... ils.aspx?I_ID=41247 fiyata bakın yeter.
 
 
http://www.vatanbilgisayar.com/p ... ils.aspx?I_ID=42475
işte bu makina yaza doğru böyle birşey alacağım.
 
 
 
Güzel seçim Serdar ...

Sony ve Toshiba ya kalsaydık kalas gibi ve bi halta yaramayan zımbırtılara mahkumduk,adamların nasıl zengin olduğu belli oluyor. Kahkaha

ADEM-KAYA
06-02-2010, 00:23   |  #14950  
ADEM-KAYA avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 10
12,271 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

Bu da benim tercihim:
http://www.vatanbilgisayar.com/p ... ils.aspx?I_ID=40861
 
Sabah ilk iş Vatanbilgisayara gitmek olacak inşallah.
Core i5 platformuna geçeceğim.P55 anakart ve i5 750 alıyorum.
 
İyi geceler.
 

Son Düzenleme: ADEM-KAYA ~ 06 Şubat 2010 00:34